فوم پلی اتیلن رولی

فوم پلی اتیلن رولی

دسته بندی

فوم پلی اتیلن

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

فوم پلی اتیلن رولی

فروشندهمحلشماره تماس
شرکت آهن دپو

شرکت آهن دپو

۳

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

آراد فوم

آراد فوم

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

 

فوم پلی اتیلن رولی

فوم پلی اتیلن رولی ترکیبی است از پلی اتیلن فشرده و حبابهای بسیار ریز هوا که ​به خاطر داشتن خاصیت تراکم سلول بهترین ایزولاسیون و عالیترین عایق از نوع برودتی، حرارتی، رطوبتی و صدا می باشد. پلی فوم در گسترده دمایی 35- تا 80+ درجه سانتیگراد قابل استفاده ​است و ضد رطوبت بوده و از نفوذ آب به داخل وسایل بسته بندی شده جلوگیری می کند، در مقابل عوامل مخرب و خورنده شیمیایی مانند اکسیژن، اسیدهای رقیق و حلال ها مقاومت خوبی دارد. فوم پلی اتیلن رولی اسفنجی است از پلی اتیلن که دارای خواص برتری نسبت به اسفنج های معمولی می باشد و می تواند به عنوان پلاستیکی مقاوم در مقابل ضربه، حرارت، رطوبت و الکتریسیته مورد استفاده قرار گیرد فوم پلی اتیلن رولی ماده ای است کاملاً پاکیزه و غیر سمی، فاقد هرگونه بو و مزه و هیچگونه ماده خارجی و مضر را آزاد یا تولید نمی کند، و فاقد ترکیبات جانبی است. فوم پلی اتیلن رولی طول عمر مفید نامحدودی دارد و مستهلک نمی گردد.

فوم پلی اتیلن رولی بصورت ورقه های به عرض 110 سانتی متر و به طول دلخواه با ضخامت 1 تا 5 میلی متر قابل عرضه می باشد در حال حاضر فوم پلی اتیلن رولی در رنگ‌های مختلف قرمز، آبی، زرد، سبز و سفید عرضه شده و رنگ های دیگر با سفارش قبلی قابل تولید می باشد.

ویژگی های فوم پلی اتیلن رولی

فوم پلی اتیلن رولی  دارای نصب راحت و سریع می باشد در نتیجه در زمان هم می تواند صرفه جویی کند.

فوم پلی اتیلن رولی دارای ضخامت و ابعاد مختلف می باشد و بسته به کارآیی که شما می خواهید می توانید از آن استفاده کنید.

قیمت مناسب فوم پلی اتیلن رولی باعث شده بتواند در مقایسه با محصولات دیگر مقرون به صرفه باشد.

فوم پلی اتیلن رولی دارای مقاومت در برابر عوامل جوی و محیطی می باشد.

مقاومت فوم پلی اتیلن رولی در برابر رطوبت باعث شده بتوانیم در محیط های زطوبتی گزینه خوبی تلقی شود.

ضریب انتقال حرارتی فوم پلی اتیلن رولی نسبت به فوم های پلاستیکی بسیار پایین تر می باشد.

فوم پلی اتیلن رولی قابلیت انعطالف پذیری دارد.

فوم پلی اتیلن رولی مقاوم در برابر خوردگی است.

فوم پلی اتیلن رولی مقاوم در برابر آلودگی قارچی و بیولوژیکی میباشد.

فوم پلی اتیلن رولی بدون فیبر بوده و گرد و غبار تولید نمی کند .

قیمت فوم پلی اتیلن رولی

قیمت عایق فوم پلی اتیلن رولی می ‌تواند براساس کاربری شما متفاوت باشد، فوم‌ های پلی اتیلن رولی دارای کاربردهای فراوانی هستند، فوم پلی اتیلن رولی دارای ساختار سلولی باز است.

قیمت فوم پلی اتیلن رولی مناسب بوده و دست شما را برای  کاربردهای گوناگون باز می گذارد، فوم پلی اتیلن رولی ضد الکتریسیته بوده و برای  بسته‌ بندی مناسب است.

از فوم پلی اتیلن رولی می‌ توان در قالب‌های مختلف استفاده  کرد و فوم پلی اتیلن رولی به شما اجازه می ‌دهد تا از آن برای محافظت از کالاهای گران ‌بها استفاده کنید.

رول فوم‌ های پلی اتیلن را می ‌توان در ضخامت و دانسیته ‌های مختلفی سفارش داد، قیمت عایق فوم رول پلی اتیلن مورد نظر شما با توجه به میزان تراکم و دانسیته آن متفاوت است. عموما پلي اتيلن هايي كه چگالي بيشتري دارند ،پايداري ابعاد و خواص فيزيكي بهتري را شامل مي شوند .

فوم پلی اتیلن رولی چیست ؟

فوم پلی اتیلن رولی از جمله ساده ترین و ارزانترین فروآرده ها و تولیدات نفتی و پلیمری است که آن را با علامت pe نشان می دهند. فوم های پلی اتیلن رولی سبک و نرم بوده و قابلیت حمل و نصب آسان دارند فوم ها به صورت های پازلی و رولی، لوله ای و ورقه ای تولید و عرضه می شوند که در نوع پازلی به صورت تکه تکه بوده ولی در نوع رولی به طور یکنواخت و یک پارچه استفاده می شوند.

فوم پلی اتیلن رولی از ترکیب حباب های ریز هوا با پلی اتیلن فشرده تشکیل شده است که چون خاصیت تراکم سلولی دارد بهترین ایزولاسیون و عایق می باشد.

فوم پلی اتیلن رولی در دمای ۳۵- درجه تا ۹۰ درجه سانتی گراد قابل استفاده می باشد.

فوم پل اتیلن رولی در مقابل عوامل محیطی و شیمییایی مقاومت مناسبی داشته و ضمن خاصیت اکوستیک و ممانعت از انتقال صدا در حفظ حرارت و برودت موثر می باشد .

فوم های پلی اتیلن رولی معمولا به صورت عایق حرارتی و رطوبتی در کف بام ها و دیوارها و کف طبقات و زیر پارکتها و یا کف های چوبی و حتی در مکان هایی همچون سوله ها و سالن های مرغداری ها به جای پشم شیشه استفاده می شوند و کاربرد موثری دارند.

همچنین فوم پلی اتیلن رولی به عنوان عایق حرارتی و برودتی لوله های اب و گاز نیز استفاده می شود .

برای استفاده از این فوم ها به عنوان عایق حرارتی از قطرهای ۱۰ میلی متر تا ۴۰ میلی متر استفاده می کنند.

فوم پلی اتیلن رولی

مزایای فوم پلی اتیلن

عایق صدا

عایق رطوبتی

عایق حرارتی و برودتی

کاربرد راحت و اقتصادی

قابلیت انعطاف و ضربه پذیری

مقاومت شیمیایی و فیزیکی مناسب

قدرت چسبندگی قوی به هر ماده ای

حمل آسان و سرویس و نصب سریع

کیفیت و دوام به واسطه خاصیت ضد آب و مقاومت شیمیایی

راندمان بالا در جذب ارتعاش ، عایق حرارتی و ایزوله صوتی

معایب فوم پلی اتیلن رولی

با اینکه نوع فوم هزینه پایین تری در مقایسه با عایق های الاستومتری دارند، اما در مقایسه با فوم هایی مانند پشم سنگ و یا پشم شیشه قیمت بالاتری دارند. این امر باعث می شود بسیاری از افراد فوم های ذکر شده را به فوم پلی اتیلن رولی ترجیح دهند.

یکی از ایرادهای این نوع فوم این است که فقط در دمای ۳۵- تا ۹۰ دره سانتی گراد قابلیت استفاده دارد. اما زمانی که در دماهای بالاتر قرار گیرند شکل اولیه و خاصیت کششی خود را از دست داده و به صورت جدی آسیب می بینند.

کاربرد فوم پلی اتیلن رولی

اهمیت خاصیت ارتجاعی فوم پلی اتیلن رولی

خاصیت ضربه پذیری بالای محصول، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد و تاثیر گذار فوم پلی اتیلن رولی به شمار می ‌رود. فوم پلی اتیلن رولی به علت برخورداری از انعطاف پذیری مناسب، در اثر وارد شدن فشار و نیروی زیاد نه تنها ترک نمی خورد، بلکه تغییر شکل نیز نخواهد داشت.بر همین اساس امروزه از فوم پلی اتیلن رولی میل به دلیل برخورداری از قابلیت های بسیار مطلوب، در حیطه صنعت و حوزه های مختلف این بخش، کاربرد بسیار چشمگیر و قابل ملاحظه ای دارد. همچنین به دلیل تاثیرگذاری فوم پلی اتیلن رولی در کاهش هزینه های تولیدی بخش های صنعتی، استقبال بی نظیری از فوم پلی اتیلن به عمل آمده است

عدم لرزش و لغزش فوم پلی اتیلن رولی نیز یکی از امتیازات بارز آن محسوب می گردد. در مواقعی که نیاز به ثابت نگه داشتن قطعه یا محصولی است، استفاده از این فوم میتواند این نیاز را به راحتی برطرف سازد. در اثر تابش مستقیم نور خورشید، به دلیل چگالی بالا دچار آسیب و ترک خوردگی نمی شود. یکی از ویژگی های بارز و قابل ملاحظه فوم رول پلی اتیلن، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن می باشد. این ویژگی مهم مخصوصاً در بحث تولید، می تواند حرف های زیادی را برای گفتن داشته باشد. همچنین یکی از دلایل استقبال و کاربرد گسترده این محصول علاوه بر قابلیت های بالای آن، صرفه اقتصادی و قیمت مناسب فوم پلی اتیلن می باشد.

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما