عایق صوتی ایزوهم

عایق صوتی ایزوهم

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

jaccuzi_banner

عایق صوتی ایزوهم

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق صوتی ایزوهم

عایق صوتی ایزوهم یک محصول کاملا الیافی میباشد که میتواند در مقابل امواج صوتی به خوبی مقاومت کند.

طبق تحقیقات انجام شده یک عایق صوتی مناسب میبایست بسیار نرم و سبک باشد تا بتواند مانع از عبور صوت گردد.

عایق صوتی ایزوهم  یک محصول جدید با بهره گیری از فناوری های روز دنیا می تواند با ضخامت ۷ میلی متر باعث کاهش صدا گردد و همچنین به دلیل وجود الیاف بهداشتی دوستار محیط زیست می باشد.

عایق صوتی ایزوهم  دارای محصولاتی مثل عایق حرارتی ، عایق صوتی، عایق رطوبتی و عایق مقاوم سازی می باشد.

عایق صوتی ایزوهم ۵ میلی متری به عنوان عایق حرارتی عرضه می گردد و عایق ۷ میلی متری ایزوهم با ۴ مزیت عایق صوتی،عایق حرارتی،عایق رطوبتی و عایق مقاوم سازی قابل اجرا می باشد.

عایق صوتی ایزوهم به دلیل داشتن بار کششی بالا می تواند در برابر زلزله از ریزش دیوار جلوگیری کرده و مقاومت آن را در برابر ترک خوردگی و نشست افزایش دهد.

عایق ایزوهم می تواند با ضخامت ۷ میلی متر صداهای هوابردی را تا ۵۰ دسیبل و صداهای کوبه ای را تا ۳۰ دسیبل کاهش دهد.

طبق مبحث ۱۹ قوانین ساختمان سازی این عایق استانداردهای لازم جهت استفاده در کارخانه های صنعتی،صنعت خودروسازی،صنعت ساختمان،صنایع پتروشیمی،لوله های فاضلاب،سالن های کنفرانس، تئاتر، سالن های ورزشی ،بیمارستان ها ،هتل ها ،استدیو های موسیقی ،سینما و … را دارد.

عایق صوتی چیست ؟

حتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید.

به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود.

شایان ذکر است از نظر جذب و کاهش صوت در طراحی و ساخت ساختمان ها و سازه ها دو موضوع بسیار مهم حائز اهمیت بوده که در ذیل به آن ها اشاره می گردد:

الف) چگونگی جذب صوت و صدای انتقالی (نوع عایق صوتی انتخابی)

ب) استفاده نمودن از بهترین مواد و مصالح در ساخت ساختمان ها (دیوار، سقف، کف و ...)

عایق صوتی ایزوهوم

ویژگی های عایق صوتی ایزوهم

عایق صوتی ایزوهم  میتواند عایق صوتی ، حرارتی ، رطوبتی  باشد.

 عایق صوتی ایزوهم  نسوز ، کند سوز وغیر قابل اشتعال است.

عایق صوتی ایزوهم   ایجاد حساسیت های پوستی و تنفسی نمیکند.

عایق صوتی ایزوهم   آنتی باکتریال میباشد.

عایق صوتی ایزوهم   مقاوم دربرابر عدم شرایط محیطی انواع حشرات و جوندگان است.

عایق صوتی ایزوهم   ضد پوسیدگی و ضد سایش است.

عایق صوتی ایزوهم  مقاوم دربرابر نور مستقیم خورشید است.

عایق صوتی ایزوهم  در زیر خاک و آب مقاوم است.

عایق صوتی ایزوهم  قابل استفاده در صنایع مختلف است.

عایق صوتی ایزوهم عمر طولانی دارد.

 مزیت های عایق صوتی ایزوهم

از ویژگی و مزیت های عایق صوتی ایزوهم می توان به کند سوز و غیر قابل اشتعال بودن عایق اشاره کرد. عدم حساسیت های پوستی و تنفسی ، آنتی باکتریال ، ضد پوسیدگی و سایش. مقاوم در برابر انواع حشرات و جوندگان ، مقاوم در برابر نور مستقیم خورشید.مقاوم در زیر خاک و آب، وزن سبک و سهولت در نصب ،مقاوم در برابر انواع اسید های قلیایی و بازی همچنین قابل بازیافت و عمر طولانی از دیگر شاخصه های عایق صوتی ایزوهم (izohome) به شمار می رود.

کاربرد عایق صوتی ایزوهوم

با استفاده از عایق صوتی ایزوهم و عایق حرارتی ایزوهم علاوه بر بهینه سازی ساختمان خود، هزینه های ناشی از مصرف زیاد برق و گاز را کاهش خواهید داد، ضمن آنکه به مقام سازی سازه خود در برابر زمین لرزه، آب باران و برف و یا صدمات ناشی از افزایش عمر ساختمان کمک شایانی خواهید کرد. همچنین با استفاده از این عایق بندی، از مشکلات ناشی از آلودگی صوتی در امان خواهید ماند.

الیاف ایزوهم علاوه بر نقش موثر در عایق بندی با دارا بودن وزنی برابر با یک کیلوگرم بر متر مربع در سبک سازی ساختمان بسیار موثر است. به همین ترتیب با استفاده از این الیاف در بخش های مختلف دیوار، سقف و همچنین کف سازه می توانید ساختمان را در برابر لرزش های ناشی از زمین لرزه مقاوم کنید. از دیگر مزایای این محصول که لازم است به آن اشاره کنیم انعطاف پذیری بالای بافت آن است که در نهایت منجر به مقاومت بالا در برابر ترک خوردن و یا شکستن در برابر زلزله و با بالا رفتن عمر سازه می شود

کاربرد عایق صوتی ایزوهم

قیمت عایق صوتی ایزوهم

در بحث عایق سازی نوین ساختمان و به هدف بهینه سازی انرژی و جلوگیری از هدر رفت آن این بار نسل جدید عایق بندی ساختمان به این صنعت آمده است. عایق ایزوهم با ساختاری به صورت الیاف مانند، دارای وزن کم و بافتی منعطف می باشد که با دارا بودن خواص مکانیکی بالا نقش بسیار موثری در عایق بندی ساختمان در برابر حرارت و صوت دارد.

در نهایت اینگونه می توان بیان کرد که هزینه برای این محصول با توجه به کارآیی و عمر بالایی که دارد می تواند در مقایسه با محصولات مشابه و کارایی و طول عمر پایین مقرون به صرفه و کاری عاقلانه باشد.

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما