عایق رطوبتی پودری

عایق رطوبتی پودری

تعداد ارائه دهنده ها

۴ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت عایق رطوبتی پودری به برند و کیفیت آن وابسته است. همچنین متراژ کار، مقدار عایق پودری مورد نیاز و هزینه اجرا نیز در برآورد هزینه ها تاثیرگذار است. این عایق ها در بسته های وزنی مختلف به فروش می رسند. عمران مدرن ارائه دهنده عایق رطوبتی پودری با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

عایق رطوبتی پودری

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت فنی مهندسی آکوارزین

شرکت فنی مهندسی آکوارزین

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۶

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

شرکت آترون آریا

شرکت آترون آریا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق رطوبتی پودری

عایق رطوبتی پودری از جدیدترین انواع عایق ها است که کارایی زیادی در آب بندی انواع سطوح دارد. استفاده و اجرای عایق رطوبتی پودری بسیار آسان است. به طوری که پس از اختلاط آن با آب، به کمک قلم مو، تی پلاستیکی و یا غلتک نقاشی می توان آن را بر روی سطح اجرا کرد. پس از خشک شدن عایق پودری ، سطحی مقاوم در برابر رطوبت ایجاد می گردد.

 

عایق رطوبتی پودری
عایق کاری با عایق پودری

 

قیمت عایق رطوبتی پودری

هزینه های تمام شده عایق کاری با توجه به میزان عایق مورد نیاز متفاوت می باشد. پیش از خرید عایق رطوبتی پودری ، باید میزان متریال مورد استفاده، برآورد گردد. عایق پودری به صورت کیلویی به فروش می رسد. قیمت عایق رطوبتی پودری با توجه به کیفیت و برند آن متفاوت است. بر این اساس قیمت عایق رطوبتی پودری از کیلویی ۷۰۰۰۰ تومان تا ۹۰۰۰۰ تومان متغیر می باشد. لازم به ذکر است که این عایق در بسته های وزنی مختلف عرضه می گردد.

 

نحوه اجرای عایق رطوبتی پودری

عایق رطوبتی به صورت الیاف دار عرضه می گردد که ترکیبی از سیمان، پودرهای میکرونیزه و الیاف های خاص می باشد. همچنین موادی برای افزایش چسبندگی، کشش و استحکام نیز در ترکیب آن وجود دارد. به منظور عایق کاری سطح با عایق رطوبتی پودری باید ابتدا سطح را کاملا تمیز کرد. تمیز کردن سطح بدین منظور انجام می شود که سطح از هر گونه گرد و خاک، روغن، رنگ و ... عاری گردد. پس از آن عایق را با حدود ۲۰٪ تا ۳۰٪ وزن پودر با آب مخلوط می کنند. به منظور اختلاط بهتر، از همزن برقی با دور پایین استفاده می شود.

 

عایق رطوبتی پودری
آماده سازی عایق پودری

 

در گام بعدی مخلوط بدست آمده را با ابزار مناسب بر روی سطح اعمال می نمایند. لازم به ذکر است که مخلوط پودر و آب باید نهایتا تا یک ساعت مورد استفاده قرار گیرد. ضخامت عایق رطوبتی پودری ایجاد شده حدود ۱ تا ۲ میلی متر است که در دو لایه و به صورت عمود بر هم اجرا می شود. به منظور گیرش بهتر و بیشتر این عایق، به مدت دو روز و به ویژه در محیط های باز و در معرض آفتاب لازم به آب پاشی است.

برای عایق کاری کنج ها، توری گذاشته می شود به نحوی که مقداری از توری بر روی دیواره و مقداری از آن بر روی کف قرار گیرد. به منظور تثبیت توری نیز از ملات های مخصوص استفاده می گردد. مراحل بعدی عایق کاری با عایق رطوبتی پودری بر روی آن اجرا می گردد. به منظور عایق کاری استخر نیز ابتدا باید ماهیچه کشی کنج های عمودی و افقی انجام شده و سپس توری را بر روی بدنه و کف با کمک ملات مناسب تثبیت نمایند. در ادامه نیز دو لایه عایق رطوبتی پودری (با فاصله چند ساعت از هم و پس از خشک شدن لایه اول) اجرا می گردد.

 

عایق رطوبتی پودری
آماده سازی کنج ها برای عایق کاری

 

کاربرد

از عایق رطوبتی پودری می توان برای آب بندی و عایق کاری سرویس بهداشتی و حمام، پشت بام و آشپزخانه استفاده کرد. برای بندکشی و آب بندی درز کاشی ها قابل استفاده می باشد. همچنین برای آب بندی استخر و منبع های ذخیره آب کاربرد دارد. کف کولرهای آبی همواره در معرض رطوبت قرار دارد، به منظور ضدزنگ کردن کف کولر می توان از عایق پودری استفاده کرد.

ضد آب نمودن کناف و دیوارهای گچی از دیگر کاربردهای این عایق می باشد. حتی برای آب بندی سقف های شیروانی و ایرانیتی نیز کاربرد دارد. تنوع رنگی عایق رطوبتی پودری آن را به گزینه مناسبی برای این امر تبدیل کرده است. آب بندی درهای چوبی، چسباندن قطعات یونولیت به یکدیگر، چسباندن کاشی و سنگ های لق شده، تعمیر شکستگی و سوراخ شدگی ورق های فلزی و ایرانیت از دیگر موارد کاربرد عایق رطوبتی پودری می باشد.

 

عایق رطوبتی پودری
عایق کاری استخر با عایق رطوبتی پودری

 

مزایای عایق رطوبتی پودری

سهولت استفاده از این عایق بسیار بالا است. چسبندگی زیاد عایق رطوبتی پودری با سطوح مختلف، از دیگر مزایای آن می باشد. دوام و طول عمر این عایق بسیار بالا بوده به نحوی که در صورت اجرای صحیح، تنها با ابزارهای مکانیکی می توان آن را از سطح جدا کرد. این عایق در بازه دمایی زیادی مقاوم است. عایق پودری در تمامی منافذ نفوذ کرده و لایه ای کاملا عایق ایجاد می کند. از دیگر ویژگی های آن، می توان به تنوع رنگی اشاره کرد.

در برابر سایش و اشعه UV مقاوم بوده و مقرون به صرفه و اقتصادی است. همچنین قابلیت تنفس برای سطح زیرین را امکان پذیر می کند. در مقایسه با اجرای قیرگونی و ایزوگام می توان گفت که اجرای عایق رطوبتی پودری خطرات سوختگی و آتش سوزی را در پی ندارد. کم بودن ضخامت عایق کاری با عایق پودری از تحمیل بار مرده اضافی به سازه جلوگیری می نماید. ترمیم این عایق بسیار آسان بوده و تنها کافی است عایق پودری را با ابزار مناسب بر روی سطح آسیب دیده اجرا کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما