عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو

تعداد ارائه دهنده ها

۱۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

عایق رطوبتی نانو

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

گروه مهندسی بتن آزما

گروه مهندسی بتن آزما

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

سازه سازان یزدان پاک

سازه سازان یزدان پاک

۴

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

نانو ایزوکاور

نانو ایزوکاور

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

گروه صنعتی کالیمورا

گروه صنعتی کالیمورا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

نانو ایزو کار

نانو ایزو کار

۴

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

نانو استاپ

نانو استاپ

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۷

مجموعه نما تابش

مجموعه نما تابش

۳

تهران

phone

******۰۹۱۹۴

مهار انرژی

مهار انرژی

۳

تهران

phone

******۰۹۰۲۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق رطوبتی نانو

عایق نانو یا عایق رطوبتی نانو تولید شده از مواد پلیمری با فناوری نانو که رشته ای از دانش کاربردی و فناوری است ، تحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است. فناوری نانو در تولید ایزوگام و تولید عایق رطوبتی نانو و با ترکیب شدن مواد مختلف در زیر سطح های مولکولی و در مقیاس نانومتر و همچنین با ایجاد پیوندهای دوار پلیمری هواگذر و بر اثر تاثیراتی که روی سطح می گذارد, باعث افزایش طول عمر عایق رطوبتی نانو می گردد و به همین علت عایق رطوبتی نانو از نظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد.عایق نانو محصولی توانمند و منحصر به فرد بر پایه رزین های آکرلیک می باشد. عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین برای عایقکاری به روشهای سنتی مانند ایزوگام می باشد . این نوع عایق در واقع پوششی آب بند کننده است که از مواد پلیمری و الاستومری آب پایه, فرموله و تولید شده است و پس از خشک شدن کاملا آب بند می باشد.

رطوبت ایجاد شده در ساختمان ممکن است نتیجه‌ی نفوذ باران از درز پنجره‌ها، ایجاد تعریق ناشی از وسایل رطوبت‌زا و نفوذ آب‌های زیرزمینی از کف و دیوارها باشد خسارات  های جبران‌ ناپذیری ناشی از نم و رطوبت به سازه‌ها و ساختمان وارد می‌شود که یکی از راهکارهای مقابله با آن اجرای عایق نانو است.

 مقایسه عایق رطوبتی نانو با ایزوگام 

ü     نیاز به گذشت ۲۸ روز پس از زمان اجرای بتن یا ملاتهای سیمانی

برای اجرای عایقهای رطوبتی پایه قیری نظیر ایزوگام و قیرگونی معمولا توصیه میگردد حتما زمان ۲۸ روز از اجرای بتن و یا ملات سیمان گذشته باشد. در صورتی که برای اجرای عایق رطوبتی نانو  MCI و یا عایق رطوبتی الیافدار RCI نیازی به گذشت این مدت زمان نبوده و میتوان عایق نانو MCI را بر روی بتن ۳ روزه نیز اجرا نمود.

ü     نیاز به اجرای پرایمر در زمان اجرای عایق رطوبتی

تقریبا اجرای پرایمر برای اجرای عایق های رطوبتی قیری نظیر ایزوگام امری الزامی است که در برخی موارد توسط مجریان ایزوگام رعایت نمیشود. در صورتی که برای اجرای عایق نانو MCI معمولا نیازی به اجرای پرایمر نیست.

ü     نیاز به برش و اورلپ

عایق رطوبتی ایزوگام با توجه به این که در دسته عایقهای رطوبتی پیش ساخته محسوب میشود برای اجرا نیاز به برش و اورلپ دارد.ولیکن با توجه به این که عایق رطوبتی نانو پلیمری MCI به صورت سرد اجرا میشود نیازی به بریدن و اولپ ندارد.

عایق رطوبتی نانو پلیمر

عایق رطوبتی نانو پلیمر جهت عایق کاری سازه های نوساز که هنوز عایق کاری نشده اند یا ترمیم عایق های سنتی که در گذشته استفاده شده اند و به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل پارگی، ترک خوردگی، بریدگی و ... شده اند میتوان استفاده نمود. عایق رطوبتی نانو پلیمر ترکیبی یکی از جدیدترین عایق های رطوبتی می باشد٬ که ترکیب سه عایق است عایق رطوبتی٬ حرارتی٬ صدا. این عایق به دو صورت پودری و مایع است که بعد از ترکیب به صورت پوشش کامل روی سطح اجرا می شود.

انواع عایق رطوبتی نانو پلیمر

عایق رطوبتی نانو دو نوع است یک نوع به صورت رنگ و در نمای ساختمان کاربرد دارد و نوع دیگر در بندکشی نمای ساختمان استفاده می شود. علل با کیفیت بودن عایق رطوبتی نانو پلیمری با دوام بودن و عمر طولانی آن می باشد. این عایق در برابر نوسانات دمایی از مقاومت بالایی برخوردار است. مقاوم در برابر اشعه های یو وی خورشید می باشد. از خوردگی جلوگیری و باعث عمر بالای ساختمان می شود.این محلول عایق سه کاره حرارت٬ صوت و رطوبت می باشد.

·       در تمام سطوح عمودی افقی مورب و مواج با هر رنگی استفاده می شود.

·       سی سال عمر می کند.

·       آنتی باکتریال است.

·       غیر قابل اشتعال٬ غیر سمی و بدون بو است.

·       انعطاف پذیر و ارتجاعی.

·       غیر قابل پوسته شدن و ترک.

·       سبک و سازگار با محیط زیست.

·       بهداشتی و غیر مضر برای انسان.

عایق نانو

عایق رطوبتی نانو ، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیرداشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی  و مولوکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود.در صورتی که آب بندی های ساختمان صحیح انجام نشود، باعث نمور شدن محیط می گردد. این مسئله یکی از عوامل تشدید کننده مشکلاتی مانند سرماخوردگی و رماتیسم در ساکنین این مکان ها است.در صورت وجود نم و رطوبت در دیوارها و نداشتن عایق رطوبتی، املاح نمک که جزئی از اجزای تشکیل دهنده مصالح ساختمانی هستند در رطوبت حل می شوند و این انحلال به صورت سفیدک یا شوره بر روی سطوح ظاهر می گردد.  این شرایط باعث رشد قارچ ها می شود و در نهایت منجر به بوی بد و نامطبوع می گردد.

علاوه بر این ها تغییراتی مانند پوسیدگی و زنگ زدگی فلزات، نرم شدن و کنده شدن پوشش های گچی و آهکی و نرم شدن و باد کردن صفحات چوبی همه ی این تغییرات از نتایج نفوذ نم و رطوبت به مصالح ساختمانی است. گاهی اوقات با هزینه های سرسام آور بازسازی و مرمت روبه رو شده ایم که رطوبت عامل آن بوده است. عایق رطوبتی نانو گریزی مطمئن برای رهایی از این دردسرهاست.

قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمر

انواع عایق رطوبتی نانو با ویژگی‌ها و مزایای کاربردی تولید می‌شوند که از مواد پلیمری با فناوری نانو ساخته می ‌شوند. عایق رطوبتی نانو در نمای ساختمان، تجهیزات به کار رفته در سرویس بهداشتی، عایق کاری پشت بام مورد استفاده قرار می ‌گیرند. داشتن اطلاعات کافی در خصوص اینکه عایق رطوبتی نانو چیست انتخاب افراد را برای به کارگیری انواع عایق رطوبتی را وابسته به نوع استفاده و نیازشان راحت تر می‌کند. عایق رطوبتی سفید و پلیمری جایگزین مطمئن به جای قیرگونی و ایزوگام می باشد. عایق سفید و پلیمری علاوه بر این که یک عایق رطوبتی جدید محسوب می گردد، نوعی پوشش به صورت آب بند است و از مواد پلیمری بر پایه آب، نوعی عایق نانو است که تحت فنآوری نانو ساخته شده است. این عایق پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند می شود.

قیمت عایق رطوبتی استخر

آب بندی و عایق کاری استخرها بعد از مدتی نیاز به ترمیم دارد.بی توجهی به این موضوع موجب هدر رفتن آب زیادی می شود و هزینه های مصرفی آب را بسیار افزایش می دهد. با یک آزمایش ساده می توانید اتلاف آب استخر را تشخیص دهید. ابتدا استخر را کامل پر کنید بعد از ۴ ساعت میزان کاهش آب را اندازه گیری کنید. در حالت عادی نباید تغییر محسوسی در ارتفاع آب استخر دیده شود. اگر سطح آب کاهش چشمگیری داشته باشد عایق استخر نیاز به ترمیم دارد.

با توجه به بالا رفتن هزینه ها، قیمت عایق استخر جدید هم خودش مسئله ای است. به طور کلی ماده ای که در عایق بندی استفاده می شود، ابعاد استخر و بزرگی آن روی قیمت ها تاثیر می گذارد. انتخاب متریال عایق بندی روی کیفیت کار هم تاثیر زیادی دارد . عایق بندی استخر نه تنها در کاهش میزان آب مصرفی موثر است بلکه موجب حفظ سازه نیز می شود. استخرهای آب بندی نشده، چاله های آبی نا موزون هستند که در معرض تخریب قرار دارند. امکان نشت سازه، آسیب به دیوارها در اثر ترک و درزهای ریز، اثرات فشار آب بر دیواره ها و …. همگی در سازه های آب بندی نشده وجود دارد. انواع عایق رطوبتی استخر، عایق نانو رطوبتی و روش های جدیدتر در آب بندی استخرهای عمومی و خانگی استفاده می شود.

قیمت عایق استخر با توجه به نوع عایق بندی و متریال آب بندی سازه محاسبه می شود. روش های آب بندی استخرها نیز تفاوت دارد و با توجه به کاربری استخر انجام می شود . عایق رطوبتی استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است

نوار آب بند، واتر استاپ پی وی سی و سیستم هایی که برای عایق کاری در هنگام ساخت استخر اجرا می شود، به عنوان عایق کاری اولیه است و پس از ساخت و اجرای استخر نیز، عایق رطوبتی استخر دوباره روی عایق اولیه اجرا می شود.  لایه های آب بندی سنتی، نرمه ماسه، مواد آب بندی یا چسب بتن در برخی سازه ها حین اجرا لحاظ می شود. این عایق بندی کامل نیست و تنها به عنوان زیر ساخت در نظر گرفته می شود. وجود درزها و ترک ها در سطح این عایق بندی قابل مشاهده است. با توجه به اینکه برای چه استخری از عایق استفاده می شود، متریال عایق بندی متفاوتی مورد نیاز است. برای مثال در حوضچه های تکثیر ماهی روی زیبایی دیواره های استخر تاکیدی نمی شود ولی در مورد استخر شنا این موضوع اهمیت زیادی دارد.

قیمت عایق نانو رطوبتی پشت بام

قیمت عایق رطوبتی پشت بام با توجه به تنوع محصولات عایقکاری و کاربردهای مختلف کاملا متغیر می باشد.یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان هاوارد میکند. امروزه در اکثر ساختمان ها در مراحل پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس ها و پشت بام ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می گردد. طبق مقایسه ای که بین عایق های  نانو رطوبتی مختلف انجام گرفته انتخاب از بین دو نوع عایق رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) و عایق رطوبتی مایع در نظر اول شاید کمی مشکل به نظر برسد.

معایب عایق رطوبتی نانو

عایق رطوبتی نانو از جدیدترین و بهترین مواد جهت آب بندی است که جایگزینی مناسب و مطمئن برای نسل های قدیمی عایق رطوبتی مانند ایزوگام و قیر گونی می باشد. رطوبت اجزای اصلی سازه، تاسیسات و سفت کاری ساختمان را فرسوده میکند و به مرور آنها را از بین می‌برد. رطوبت و نم باعث زنگ زدگی فلزات می‌شود.رطوبت، باعث ظهور حشرات و قارچها در ساختمان میشود. همچنین باعث طبله شدن گچ روی دیوار می‌شود. رطوبت و آب همچنین مصالح ساختمان متخلل مانند آجر و سنگ را هم به مرور بر اثر یخ زدگی خرد می‌کند. بنابراین هر قسمتی از ساختمان که در معرض رطوبت قرار می‌گیرد را باید به نحوی پوشش داد که رطوبت به آن قسمت نفوذ نکند. برای همین است که از عایق رطوبتی برای جلوگیری از این موارد استفاده می شود.

معایب عایق رطوبتی :

o      در صورت تازه بودن با بارندگی از بین می‌رود.

o      در صورت یخ زدگی قابل استفاده نیست.

 

o      از معایب عایق‌ رطوبتی مایع می‌توان به هزینه زیاد اجرا بر روی سطوح ناهموار اشاره کرد. با توجه به اینکه عایق‌ رطوبتی مایع ممکن است بر پایه آب یا حلال باشن

مزایای عایق رطوبتی نانو 

·       با دوام و مقاوم

·       کاربرد راحت و آسان

·       مقرون به صرفه و اقتصادی

·       مقاوم در برابر فشار آب بالا

·       اجازه عبور به بخار و امکان  ایجاد تنفس سطح زیرین

·       مقاوم در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف

·       مقاوم در برابر سایش

·       سرعت بالای انجام کار

·       قابل اجرا بر روی تمام سطوح

·       انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درزها

·       چسبندگی زیاد به سطح زیرکار و حفظ این چسبندگی در مقابل ضربات دائم آب

 

رنگ عایق رطوبتی

رنگ عایق رطوبتی نانو یک عایق رطوبتی جدید است که برای ترمیم ایزوگام و عایق بندی پشت بام و آببندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. رنگ نانو عایق رطوبتی بوژان براساس پلیمرهای پایه آب می باشد که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و بعنوان آستری و عایق رطوبتی برای همه نوع سطوح بکار رفته و مقاوم به آب و رطوبت می باشد.

رنگ عایق رطوبتی  پدیده ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمان است که کارایی زیادی در کارهای ساختمانی دارد.در اصل رنگ عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام می باشد که کار کردن با آن بسیار ساده ، راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش سوزی و

سوختگی است . تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید تا پس از چند ساعت خشک شده

و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می توان آن را جدا نمود. رنگ نانو عایق محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی ، عایق کاری حرارتی و رطوبتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد .يكي از دستاوردهاي فناورانه محققان بخش تحقیق و توسعه گروه صنعتی نانوفن ، تجاری سازی محصول رنگ نانوعایق رطوبتی می باشد كه با ويژگي هاي جدید و منحصر بفرد نسبت به ساير محصولات ايزولاسيون رطوبتی ، در سال 90 تولید انبوه شده و به بازار مصرف معرفی گردید. رنگ نانوعایق رطوبتی ، با داشتن مقاومت عالي در مقابل گرما و سرما ، از پایداری در برابر عوامل جوي و اشعه UV خورشيد نیز برخوردار است با استفاده از روش‌هاي آسان و سريع قابل اجرا بوده و به صورت تك جزیی و بدون حلال مصرف می شود .از کاربردهای این محصول میتوان به عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه ، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران ، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ،پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب ، استخرها و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و ... اشاره کرد .

روش اجرای عایق رطوبتی نانو

 روش اجرای عایق رطوبتی پلیمری پشت بام ساختمان : در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین وجود منابع عظیم نفتی، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم ، عایق های نوینی تولید و ساخته شده اند که بعضا به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد .یکی از مواردی که می بایست در هنگام استفاده از عایق های رطوبتی موسوم به آب بند پلیمری در اجرای آب بندی پشت بام و عایقکاری فضاهایی نظیر روف گاردن ها در ساختمان در نظر گرفته شود مبحث یکپارچگی بتن در کف پشت بام ها است.

همانطور که میدانیم اجرای سقف ساختمان بنا به طراحی صورت گرفته و قدمت بنا، دارای جزییات مختلفی است. لذا می بایست در هنگام آب بندی پشت بام موارد مربوط به این عدم یکپارچگی را به دقت بررسی و نکات اجرایی لازم را جهت آب بندی پشت بام در نظر گرفت. عایق رطوبتی MCI یک عایق رطوبتی سرد اجرا است که جهت عایق کاری و آب بندی پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق رطوبتی پس از ترکیب جزء پودر و مایع آن قابل اجرا بر روی انواع سطوح سیمانی، بتنی، گچی و سنگی می باشد. از آنجایی که در بیشتر مواقع در ایران از عایقهای رطوبتی پلیمری جهت عایقکاری و آب بندی استخرها و مخازن آب استفاده می شود، اشاره به نکات اجرایی مربوط به آب بندی پشت بام خالی از لطف نمی باشد.

روش عایق کاری پشت بام موزاییکی و سنگی 

Ø     ابتدا سطح پشت بام رو از وجود چربی،جرم ،جلبک و شوره و… پاک می کنید و شستشو می دهید.

Ø     اگر سطح خیس و نمناک است رطوبت رو خارج کنید تا قبل از اجرای عایق بندی سطح کار خشک باشد.

Ø     بند کشی هایی که ترک خورده و کرمو شده اند رو با سیمان یا پودر بندکشی ترمیم کنید

Ø     بین دیوار و کف و در زاویه کنج ها یک ماهیچه ۳ سانتی ایجاد کنید(با سیمان یا گروت و یا پودر بندکشی).

Ø     چسب درزگیر را روی بند ها و محل اتصالات با قلمو کوچک اجرا کنید. (این عایق رطوبتی کاملا بی رنگ است و قابلیت انعطاف بالایی دارد و موزاییک ها و سنگ ها رو به هم دوخت می دهد).

Ø     بعد از خشک شدن چسب درزگیر روی سطح را با عایق بی رنگ رقیق با تی اجرا کنید (دو مرحله).

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما