عایق رطوبتی دیوار باران گیر (عایق نما)

عایق رطوبتی دیوار باران گیر (عایق نما)

تعداد ارائه دهنده ها

۹ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

عایق رطوبتی دیوار باران گیر (عایق نما)

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

نانو ایزوکاور

نانو ایزوکاور

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

نانو اکریلیک

نانو اکریلیک

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

شرکت گوهر ابنیه پایتخت

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

گروه صنعتی کالیمورا

گروه صنعتی کالیمورا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

نانو ایزو کار

نانو ایزو کار

۴

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

مجموعه نما تابش

مجموعه نما تابش

۳

تهران

phone

******۰۹۱۹۴

ضد آب سازی

ضد آب سازی

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

شرکت آریانا تجارت ویستا

شرکت آریانا تجارت ویستا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق رطوبتی دیوار باران گیر (عایق نما)

استفاده از عایق رطوبتی دیوار باران گیر در ایران قدمت بالایی دارد. حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت، در تمام دوران تاریخ دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت با عایق و پوشش محافظت کند. بی تردید قیر با خاصیت استثنایی آب بندکنندگی ، از مهم ترین کشفیات در دوران باستان بوده است. گمان می رود واژه قیر بابلی یا ایلامی باشد زیرا آن ها قیر را به جای ملات برای آب بندی ساختمان های خود مصرف می کردند.

در ایران، از دیرباز در مناطق پر بارش، بام شیب دار و در مناطق کم بارش، بام افقی می ساختند. بام افقی با کاهگل آب بندی می شده بدین ترتیب که خاک و کاه و آب را خوب مخلوط کرده و ورز می دادند سپس بر روی بام به صورت یک لایه پهن می کردند. نقش کاه مسلح کردن گل و جلوگیری از ترک خوردن آن است.

عایق رطوبتی دیوار باران گیر نانو اکریلیک ، مناسب ترین عایق آب بند برای دیوارهایی می باشد که در معرض مستقیم بارش باران و رطوبت قرار دارند. عدم استفاده از عایق رطوبتی مناسب با این دیوارها باعث میشود پس از مدتی دیوارها نم داده و باعث نشست ساختمان شود.

قیمت خرید عایق رطوبتی دیوار باران گیر

عایق رطوبتی دیوار باران گیر به دلیل داشتن خاصیت کشسانی باعث می شود ترک های مویی موجود در سطح کاملا پوشش داده شود و حتی باعث کاهش ترک ها پس از اعمال عایق بر روی دیوارها می شود.این عایق پس از خشک شدن به صورت عایق رطوبتی درآمده و باعث آب بند شدن دیوار می شود. عایق رطوبتی دیوار باران گیر مناسب برای خانه های شمالی کشور می باشد و بهترین جایگزین عایق های سنتی در این شهرها می باشد. قیمت عایق رطوبتی دیوار باران گیر بر اساس نوع مواد انتخابی و مساحت پروژه تعیین می شود.

عایق نما

عایق‌کاری دیوار بیرونی ساختمان با ایزوگام به‌هیچ‌عنوان نمای زیبایی به ساختمانتان نمی‌دهد و برای کسانی که در مناطق شمالی کشور زندگی می‌کنند یا می‌خواهند تمام دیوارهای بیرونی ساختمان خود را آب‌بند کنند، ایزوگام انتخاب آخر است.

به دلیل پایه نفتی بودن ایزوگام این محصول در سرما ترک‌خورده و گرما، تابش مستقیم نور خورشید هم باعث قیری شدن آن می‌شود.

عایق رطوبتی دیوار باران گیر

در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین وجود منابع عظیم نفتی، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم ، عایق های نوینی تولید و ساخته شده اند که بعضا به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد که در این نوشتار مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

عایق دیوار باران گیر

آشنایی با ویژگی های عایق رطوبتی دیوار باران گیر

·         هر ساختمان در تمام فصول سال از جمله ( بهار- پاییز- زمستان ) در معرض رطوبت قرار میگیرد .

·         این رطوبت میتواند ناشی از رطوبت برف – باران-آب دهی گیاهان در روف گاردن و…باشد. محل این آب دهی نیزمیتواند متفاوت باشد.

·         با توجه به آمار پشت بام ها در ۱۰ سال اخیر بیشترین میزان آب دهی را داشته اند.

·         در گذشته برای عایق بندی پشت بام ساختمان ها از قیرگونی و ایزوگام استفاده میشد. که با گذشت زمان و مشخص شدن معایب این عایق های سنتی استفاده از عایق رطوبتی نوین از جمله ( عایق رطوبتی نانو) بهترین گزینه برای پشت بام و سقف ها می باشد.

·         آمار ها نشان میدهد در مناطق شنالی کشور که بارش باران در تمامی فصول سال رخ میدهد – دیوار ساختمان ها به شدت دچار رطوبت میشود . و به همراه آن نم دهی به داخل و منجر به زرد آب شدن و یا باد کردن رنگ و گچ دیوارها میشود.

·         برای عایق بندی این دیواره ها عمودی و بیرونی ساختمان نیز عایق رطوبتی مخصوص و ویژه ای وجود دارد .

·         عایق رطوبتی دیوار باران گیر کارآمدترین عایق در خصوص این نوع آبدهی میباشد.

عایق رطوبتی نمای ساختمان

برای عایق کردن دیوارهای باران گیر بهترین نوع عایق، استفاده از عایق نانو اکریلیک به منظور آب بندی دیوارهایی است که در معرض بارش مستقیم باران هستند و رطوبت زیادی را جذب می‌کنند.

در صورت عدم استفاده از عایق ‌رطوبتی بر روی دیوارهای باران گیر، این دیوارها نم داده و ساختمان دچار نشست می‌شود. این نوع عایق به دلیل خاصیت کشسانی که دارد ترک‌های موجود در سطوح را کاملا پوشش می‌دهد و حتی به کاهش ترک دیوار پس از اعمال عایق هم کمک می‌کند.

عایق کاری نما

عایق رطوبتی دیوار باران گیر  دیوارهای ، برای ضد آب کردن دیوارهایی که دارای پوشش از جنس چوب یا فلز با درزهای فاصله دار هستند، به کار می رود. عایق فاساد پلاس آنتی UV می باشد و برای لایۀ زیرین، نمایِ نهاییِ ساختمان، مناسب است. عایق رطوبتی دیوار باران گیر  از نفوذِ آب باران به لایه های داخلی دیوار جلوگیری می کند. نفوذ آب باران به داخل دیوار، علاوه بر نشت به درونِ ساختمان، باعث ایجاد کپک و قارچ در لایه های میانی دیوار و پوسیدگی جداره ها می گردد. در برخی موارد که لایۀ نهاییِ پوشش دیوار خارجی ویلا یا ساختمان، فواصلِ باز داشته باشد و آب به آسانی از آن به داخل نشت کند، بهترین گزینه برای پوششِ ضد آب، عایق رطوبتی دیوار باران گیر  می باشد.

عایق رطوبتی دیوار باران گیر همانطور که پیشتر ذکر شد، برای ساختمان ها و ویلاهایی که در نواحی باران گیر ساخته می شوند، ضروری ست. به خصوص اگر نمای دیوار از جنس چوب باشد، حتماً می بایست از عایق رطوبتی در لایه های میانی دیوار استفاده شود. وجهی از ساختمان ها که معمولاً در معرض بارش باران قرار دارد نیز می بایست به خوبی عایق کاری شود تا از نفوذ آب به داخل ساختمان جلوگیری به عمل آید. عایق رطوبتی دیوار باران گیر  را می توان تا 20درصد بدون پوشش به کار برد. یعنی در صورتی که سطح دیوار باران گیر تا 20درصد پوشش نما نداشته باشد نیز، این عایق قابل استفاده است.

رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ها ایجاد می‌شود می‌تواند بر دیوار قسمت‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌های دیگر تاثیر گذاشته و موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریعتر سازه منجر می‌شود.

عایق دیوار باران گیر

عایق رطوبتی دیوار باران گیر  در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق رطوبتی دیوار باران گیر  سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق رطوبتی دیوار باران گیر  دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.

عملکرد عایق دیوار باران گیر

در عایق کاری رطوبتی این عایق رطوبتی دیوار باران گیر  به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند. وزن عایق رطوبتی دیوار باران گیر  بسیار سبک است به گونه‌ای که  در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی‌کند.

همچنین فشار آب زیادی در عایق رطوبتی دیوار باران گیر  قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. عایق رطوبتی دیوار باران گیر  در انواع و ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود که این ترکیبات موجود در عایق نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند که در ادامه به بررسی انواع آن می‌پردازیم.

بهترین عایق برای نمای ساختمان

عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو ترکیبی است از رزین اکریلیک پایه آب که بر روی سطوحی مانند پشت بام، سرویس بهداشتی، بالکن، آشپزخانه و غیره قابل استفاده است. عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو الاستیسیته بالایی دارد و همین موضوع نیز موجب می‌شود تا مقاومت بالایی در برابر تنش‌های ناشی از انبساط و انقباض به وجود آمده بر روی آن داشته باشد و کمتر دچار ترک، پوسیدگی و بلند شدن عایق شود.

عایق دیوار باران گیر نانو

از عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو می‌توان برای اجرا بر روی سازه‌های جدید، ترمیم سازه‌های قدیمی، ترمیم عایق سنتی و غیره استفاده کرد. همچنین عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارد انعطاف پذیری بالایی داشته و ۱۰۰ درصد خاصیت کشسانی دارد. عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو به دلیل آنکه بر پایه آب است دوست دار محیط زیست بوده و آسیبی به طبیعت وارد نمی‌کند.

اجرای عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو در ۴ مرحله صورت می‌گیرد که عبارتند از : زیر سازی، اجرای پرایمر نفوذگر عایق، اجرای عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو با الیاف مخصوص در دو مرحله و تست نهایی عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو.

قیمت عایق رطوبتی دیوار باران گیر

از آنجایی که در بیشتر ساختمان‌های مسکونی و غیر مسکونی دیوارها،  عمدتا فاقد عایق رطوبتی دیوار باران گیر  هستند لذا این امر منجر به این می‌گردد که رطوبت باران به داخل نفوذ کند و خسارت مالی زیادی به ساختمان وارد نماید. شرکت ویستا با تولید عایق رطوبتی باران گیر ویستا در جهت مرتفع نمودن این مشکل بر آمده است. عایق رطوبتی باران گیر ویستا پس از خشک شدن و تشکیل پلیمر کاملا آب بند بوده و پلیمر های آن طوری فرموله گردیده که ضمن عایق نمودن صد در صد، کاملا آب گریز نیز می‌باشد.

رنگ ضد آب نمای ساختمان

عایق رطوبتی سفید یا رنگی پلیمری ویستا جهت دیوارهای باران گیر بهترین جایگزین ایزوگام و حلب در شهرهای شمالی کشور می‌باشد. عایق رطوبتی باران گیر این شرکت با کشسانی 100% در صورت ترک خوردن زیر کار، تا حدود زیادی مقاومت نموده و ترک نمی‌خورد.

عایق نمای خارجی ساختمان

مزایای عایق رطوبتی دیوار باران گیر به شرح زیر:

شهری با ظاهر زیبا خواهیم داشت.

وزن سبک این نوع عایق رطوبتی دیوار باران گیر  و یک پارچه بودن بر خلاف عایق‌های سنتی.

بر خلاف حلب و گالوانیزه در پشت فضای خالی نداشته که منجر به بوران هوا و ایجاد سرما و تجمع حشرات نمی‌گردد و صدای باران را به داخل انتقال نمی‌دهد.

به جهت خاصیت ضد جلبک به هیچ عنوان خزه و جلبک نمی‌زند.

آب گریز بودن این عایق رطوبتی دیوار باران گیر

چسبندگی فوق العاده این عایق رطوبتی دیوار باران گیر  به هر نوع مصالح ساختمانی.

به علت انعطاف پذیر بودن این عایق رطوبتی دیوار باران گیر  و کشسانی متناسب به هیچ عنوان ترک نمی‌خورد و تا حدودی ترکهای زیر سازه را متحمل می‌گردد.

در رنگ بندی‌های دلخواه مشتری تولید و ارائه می‌گردد.

به محیط زیست آسیب نمی‌رساند.

تفس سازه با این نوع عایق رطوبتی دیوار باران گیر  کاملا امکان پذیر بوده.

عایق نمای ساختمان

ویژگی عایق رطوبتی دیوار باران گیر به شرح زیر است:

         پوشش ترک های مویی دیوارها

         جلوگیری از نفوذ رطوبت به دیوار ساختمان

         آب گریز

         چسبندگی بسیار بالا و نفوذ به عمق سطح

         افزایش قدرت تحمل سازه

         ضد جلبک و ضد خزه

         دوستدار محیط زیست

         امکان ایجاد لایه تنفسی سطوح زیرین

         عایق صوتی در برابر انتقال صدای باران به داخل ساختمان

         طول عمر بالا

         رال رنگی مختلف و متنوع

چسب عایق کاری نمای ساختمان

عایق های رطوبتی پلیمری : از این مواد جهت عایق کردن اتصالات و نیز به صورت ورقه برای عایق کردن سطوح استفاده می کنند. مواد پلیمری هم خاصیت عایق حرارتی و هم عایق رطوبتی را دارا می باشند. از انواع این عایق ها می توان به عایق های بوتیلی، اکریلیک، پلی یورتان، سیلیکون، پلی استر نبافته، اپوکسی، عایق های ابری و … اشاره کرد. عایق های ابری، نوارهای فشرده شونده از جنس pvc ، پلی اتیلن یا پلی یورتان هستند که یک یا دو طرف آن ها نوار چسب کشیده می شود. از این عایق ها جهت پر کردن درزهای انبساط، درز در و پنجره ها و دریچه ها استفاده می کنند.

عایق کاری نمای ساختمان

استفاده از این نوع عایق عمدتا در مناطقی است که نم و رطوبت زیادی وجود دارد مانند مناطقی شمال کشور که بارش باران بسیاری دارد و نفوذ باران از طریق دیوارها خسارت مالی زیادی را به ساکنان آن وارد می‌کند. عایق رطوبتی نانو دیوار پس از خشک شدن کاملا دیوار را عایق کرده و آب گریز است. این نوع عایق وزن بسیار سبکی داشته و با توجه به چسبندگی بالایی که دارد با هر نوع مصالح ساختمانی سازگار است.

عایق نانو کالر

         عایق نانو آردو کالر     

         عایق نانو رول

         عایق نانو استون کالر

         عایق نانو مالتی

         عایق نانو بام   

         رنگ آب‌بندی  

         پرایمر پایه آب

         پودر عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو ژیکا بام

         پودر عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو باسیل روف

         پودر عایق رطوبتی دیوار باران گیر  نانو اپرا     

عایق رطوبتی دیوار باران گیر نوین

امروزه با توجه به گسترش شرکت ها و کارخانه های سازنده، عایق های رطوبتی بسیاری با نام های مختلف ساخته شده اند که هرکدام ویژگی و کاربرد خاصی دارند. در این نوشتار به برخی از این عایق ها اشاره مختصری خواهد شد.

عایق دیوار باران گیر ایزوشینگل

این محصول لایه ای مستحکم از نوعی قیر اصلاح شده با پلیمرهای مرغوب است که به وسیله یک لایه پلی استر یا تیشو تقویت گردیده است. ایزوشینگل پوشش مناسبی برای سقف های شیب دار با زاویه بیش از 15 درجه است. نصب آسان، بارگذاری اندک بر سازه سقف، عمر طولانی، تنوع در طرح و رنگ و جلوه زیبا از مزایای این عایق محسوب می شود.

ایزوفلکس: این عایق به صورت سرد و مایع اجرا شده و دارای مزایایی از جمله: ایجاد پوشش یکپارچه و بدون درز، مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، وزن کم در واحد سطح، خاصیت عایق حرارتی و قابل اجرا در سطوح غیر هندسی می باشد.

عایق دیوار باران گیر نماسیل

 پوشش عایق بر پایه آب و متشکل از رزین ها و پوشش دهنده های با ثبات می باشد که پس از اجرا ضمن محافظت از سطح زیر کار و ممانعت از شوره زدن آن، عایق رطوبتی دیوار باران گیر  کامل برای سطح ایجاد می کند. این محصول در رنگ های مختلف جهت نمای خارجی و داخلی ساختمان، سقف های شیب دار و استخرها و بر روی کلیه سطوح با هر جنسی قابل اجراست.

عایق دیوار باران گیر واترسیل

 ترکیبی الاستومتری که بر پایه آب و یا حلال قابل عرضه بوده و به عنوان عایق رطوبتی دیوار باران گیر  و پوشش محافظ روی سطوح کاشی، سرامیک، بتن و مخازن فلزی مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای عایق رطوبتی دیوار باران گیر

جهت عایق کاری بخش های مختلف ساختمان به خصوص پشت بام نکاتی باید مد نظر قرار گیرند که در ادامه به برخی از آن ها اشاره خواهد شد.

سطح مورد نظر باید عاری از هرگونه گرد و خاک، رطوبت و چربی باشد.

هنگام بتن ریزی در قسمت های مختلف ساختمان می توان مواد عایق رطوبتی ویژه ای را به صورت پودر یا مایع به بتن اضافه کرد و بدین ترتیب بتن را در برابر آب و رطوبت مقاوم کرد.

در بام های سبز معمولا کف بام را در محل باغچه ها، با ورق مسی یا گالوانیزه با شیب کافی و نیز دو لایه عایق رطوبتی مناسب می پوشانند.

نکات عایق رطوبتی دیوار باران گیر

در عایق کاری رطوبتی بام متداول است که قیری که در بام ساختمان به عنوان ایزولاسیون رطوبتی استفاده می گردد به وسیله آسفالت و یا فرش موزائیک پوشانیده می شود. آسفالت پشت بام که ماده ای با خلل و فرج حدود 5 درصد است خاصیت عایق ندارد بلکه محافظ در مقابل تشعشعات ضعیف اتمی روی عایق است. برای روش شدن رنگ آسفالت، جهت عدم جذب حرارت بهتر است پودر سنگ سفید، رنگ پلاستیک رزین دار سفید یا رنگ آلومینیومی روی آن اجرا کرد.

اجرای عایق دیوار باران گیر

اجرای عایق بام باید در فصول خشک سال انجام پذیرد. چنانچه این کار در مناطق پر باران صورت گیرد، باید از کم بودن میزان رطوبت داخل بتن یا پرلیت روی بام اطمینان حاصل کرد. در غیر این صورت پس از اجرای عایق رطوبتی دیوار باران گیر  آب در زیر لایه عایق تبخیر شده و چون مفری برای خروج ندارد باعث جدا شدن لایه عایق از سطح بام و ایجاد برآمدگی می شود.

کنج های 90 درجه نقطه ضعفی برای عایق های رطوبتی می باشند. بنابراین قبل از شروع به کار باید در این کنج ها با ملات پخی ایجاد کرد.

پس از اتمام کار نوبت به مرحله آزمایش می رسد. ناودانی ها بسته می شوند و بر روی بام به مدت 24 ساعت آب می اندازند تا از عدم نشت آب اطمینان حاصل شود.

عایق دیوار باران گیر بر پایه سیمان

عایق دیوار باران گیر دو جزئی بوده و بر پایه سیمان ساخته می شوند و به صورت پودر مخلوط با آب تولید شده و به راحتی بر روی سطوح بتنی، آجری و … قابل اجرا هستند. از آن جا که عایق دیوار باران گیر پس از خشک شدن خاصیت الاستیکی پیدا می کنند، در نتیجه ضربات وارده، فشارهای جانبی و تغییرات دما هیچ تاثیری روی آن ها نداشته و باعث شکسته شدن یا ترک برداشتن آن ها نمی گردند. همچنین به سبب این که این محصولات بر پایه سیمان هستند، عاری از مواد سمی بوده و می توان از آن ها در داخل مخازن آب آشامیدنی نیز استفاده کرد.

عایق دیوار باران گیر چیست ؟

در مکان‌هایی مانند شمال کشور که میزان بارش باران و به دنبال آن رطوبت بالا است، رطوبت موجود در دیوار در صورتی که عایق دیوار باران گیر بر روی آن انجام نشود موجب می‌شود تا املاح نمک موجود در مصالح حل شده و به صورت شوره و سفیدک در سطح دیوارها نمایان شود که به مرور این اتفاق به ساختمان نیز آسیب می‌زند. این رطوبت بوی نامطبوعی را تولید کرده و شرایط رشد قارچ را نیز فراهم می‌کند.

عایق دیوار باران گیر آکریلیکی

عایق دیوار باران گیر آکریلیکی ضد آب می باشد که به شکل مایع و در رنگ بندی های مختلفی تولید و عرضه میگردد،این عایق مثل رنگ  با استفاده از قلم مو و غلطک و دستگاه های پاشش بر روی دیوار اجرا می شود و پس از خشک شدن یک لایه انعطاف پذیر بر دیوار دیوار ایجاد می کند و در برابر ترک های ساختمان نیز مقاوم است.

از عایق دیوار باران گیر میتوان به جای رنگ در رنگ کاری دیوار و نمای ساختمان مخصوصا در شمال و مناطق سردسیر استفاده کرد .اشتباهی که برخی سازندگان ساختمان ها در شمال کشور انجام می دهند از رنگ های معمولی برای زیبا سازی دیوارهای ویلا ها انجام می دهند و رنگ دیوار پوسته کرده و سریع خراب می شود .پیشنهاد ما استفاده از عایق سفید نانو به جای استفاده از رنگ است این عایق 15 سال طول عمر دارد.

برای عایق دیوار باران گیر دو نوع متریال وجود دارد هم عایق سفید و هم عایق بی رنگ برای نما های سیمان شسته که با قلمو مو و پمپ های پاششی امکان اجرا دارند و صد درصد ضد آب می شوند .این عایق ها انعطاف پذیری بالایی دارند و در برابر ترک های دیوار مقاومت دارند و وزن سبکی دارند و در برابر گرمای شدید و سرما و باران های اسیدی و اشعه uvمقومت دارند .

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

محمود رستمی

عرض ادب بزرگواران با این همه توضیحات آیا یک چیزی از قلم نیفتاده ؟ قیمت اینجا هیچ نقشی ندارد باینکه میدانم چرا ؟ اما شایشته قیمت محصولات بنوعی درج شود . مخلصیم

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما