عایق رطوبتی بی رنگ

عایق رطوبتی بی رنگ

تعداد ارائه دهنده ها

۸ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

cctv_banner

عایق رطوبتی بی رنگ

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

سازه سازان یزدان پاک

سازه سازان یزدان پاک

۴

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

نانو ایزوکاور

نانو ایزوکاور

۳

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

آرین خاک ایرانیان

آرین خاک ایرانیان

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

گروه صنعتی کالیمورا

گروه صنعتی کالیمورا

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

نانو ایزو کار

نانو ایزو کار

۴

تهران

phone

******۰۲۱۶۶

نانو استاپ

نانو استاپ

۳

تهران

phone

******۰۹۱۲۷

دبکو

دبکو

۳

شیراز

phone

******۰۹۱۲۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق رطوبتی بی رنگ

یکی از مشکلاتی که در عایقکاری و آب بندی سطوح سرامیکی و سیمانی و حتی سنگی وجود دارد، نگرانی از تخریب سطوح مورد نظر و سپس بازسازی آن است.عایق رطوبتی بی رنگ این مشکل را حل کرده است.عایق رطوبتی بی رنگ یا به اصطلاح کریستالی ، در دو نوع غلیظ و رقیق تولید شده که هرکدام کارایی خاص خود را دارد.

 

عایق رطوبتی بی رنگ مواد رقیق ، شیری رنگ بوده و پس از اجرا و خشک شدن به حالت لاستیک بی رنگ  و کریستالی و نازک درآمده و روی سطح را پوشش میدهد .

عایق رطوبتی بی رنگ مواد غلیظ نیز همانطور که از اسمش پیداست از غلظت بالایی برخوردار است و در مواردی که نیاز به بندکشی است از این مواد استفاده میشود.برای مثال برای آب بندی استخر های کاشی شده و یا پشت بام ها و سطوح سرامیک شده و یا حتی برای ایزولاسیون نمودن حمام و سرویس بهداشتی ، ابتدا پس از شست و شوی سطح و عاری کردن آن از هرگونه گرد و غبار و حصول اطمینان از خشک بودن سطح ،  باید مواد غلیظ کریستالی را بر روی بند ها کشیده و پس از خشک شدن مجدد ، مواد رقیق را با آب مخلوط کرده و دو مرتبه با فاصله زمانی حدودا 12 ساعت ، روی سطح پخش کرد.

برای عایقکاری استخر های سیمانی ، محلول غلیظ کاملا رقیق شده و به عنوان زیر کار عایق رنگی مورد استفاده قرار میگیرد.

 

       خصوصیات ویژه ی عایق رطوبتی بی رنگ

-        بدون بو و عوارض شیمیایی

-        تحمل دمایی بیشتر نسبت به دیگر عایق های نانو

-        غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست

-        مقاومت بالا در برابر مواد شوینده

-        دارای نفوذپذیری بالا در همه سطوح است.

مشخصات فنی عایق رطوبتی بی رنگ

 ۱: یک نوع عایق حرارتی و برودتی برای نما ۲: مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی ۳: مقاوم در برابر تابش‌های مضر خورشیدی (4: محافظت و جلوگیری از تغییر رنگ مصالح کاربرد شده در نمای ساختمان ۵: ماندگاری بالا در موضع اجرا شده و عمر مفید زیاد ۷: قابل شستشو ۸: تصفیه کننده هوا ۹:خاصیت ضد گرد و غبار و ضد دوده نمودن سطح ۱۰: خاصیت خود پاک شوندگی سطوح پس از بارش ۱۱: قابل اعمال بر روی سطح مرطوب ۱۲: آنتی باکتریال کردن سطح ۱۳: ضد جلبک و خزه کردن سطح

کاربرد عایق رطوبتی بی رنگ

نمای آجری، گچی، نمای سیمانی، نمای تگری، سنگ‌های ترارورتن، سطوح چوبی، فلزی، آثار تاریخی و انواع مشابه،کاشی،موزائیک، استخر

 اجرا عایق رطوبتی بی رنگ 

طریقه اجرا عایق رطوبتی بی رنگ به صورت زیر می باشد: روی سطح کاملا تمیز و عاری از هرگونه چربی، گرد و غبار اجرا گردد توجه داشته باشید فرچه یا قلم مو را حداقل دو مرتبه روی سطح بکشیم.آب بند کردن دیوارهای کاه گلی وگچی با عایق نانو نمایی بدون رنگ دیواری که اجرا شده و آماده می‌باشد: محصول نانو نمایی را با فرچه به صورت خالص بر روی دیوار می‌کشیم.

عایق رطوبتی بی رنگ می توانند با ویژگی های دیگر نیز مورد استفاده قرار گیرد. این عایق های بدون رنگ می توانند مانع حرارتی و صوتی درجه یک نیز باشند. عایق رطوبتی نانو از نوع بی‌ رنگ به شکل مایع بوده و توسط قلم مو و پمپ اجرا می‌شود.عایق بدون رنگ بدون ایجاد رنگ و حتی تغییر در حالت ظاهری، با نفوذ در سطوح و مصالح ساختمانی، به آب بندی و مقاوم سازی ساختمان در برابر نم و رطوبت کمک می‌کند .

خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ

یکی از خاصیت عایق رطوبتی نانو بی رنگ جلوگیری از ایجاد شوره بر روی مصالح است. از این عایق برای عایق کاری و آب بندی و مقاوم سازی انواع نمای ساختمان، مانند نمای آجری، سنگی، کاهگلی، گچی، چوبی و  المان‌های شهری و نقاشی‌های روی دیوار، بدون تغییر رنگ استفاده می‌شود. عایق ‌رطوبتی بی رنگ در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی بی رنگ دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود. در عایق کاری رطوبتی این عایق ‌رطوبتی به وسیله نفوذ به بافت و لایه‌های زیرین مانع از ورود رطوبت به بافت داخلی ساختمان شده و سطح را به صورت کامل آب بندی می‌کند.

وزن عایق ‌رطوبتی بی رنگ بسیار سبک است به گونه‌ای که در فرآیند عایق کاری رطوبتی وزن کم این محصول هیچ گونه اضافه باری را به سازه وارد نمی‌کند. همچنین فشار آب زیادی در عایق ‌رطوبتی بی رنگ قابل تحمل است که به صورت کامل نیز غیر قابل اشتعال است. عایق ‌رطوبتی بی رنگ در انواع و ترکیبات مختلفی ساخته می‌شود که این ترکیبات موجود در عایق نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند .

عایق رطوبتی نانو بی رنگ

رطوبتی که به دنبال شستشو و بارش برف و باران در خانه‌ها ایجاد می‌شود می‌تواند بر دیوار قسمت‌های مختلف خانه مانند سرویس بهداشتی، نمای بیرونی خانه و بخش‌های دیگر تاثیر گذاشته و موجب نم دادن و پوسته شدن رنگ دیوار شود که با گذشت زمان طول عمر مصالح را کاهش داده و به فرسودگی سریعتر سازه منجر می‌شود.

عایق ‌رطوبتی در واقع یک پوشش جایگزین برای انواع عایق ‌رطوبتی سنتی مانند قیر گونی، ایزوگام و قیر گونی و کاهگل است که عمدتا در مناطقی انجام می‌شد که رطوبت زیادی در آنجا وجود داشت و کمک می‌کند تا نم و رطوبت به فضای داخلی ساختمان نفوذ پیدا نکند. به عبارت دیگر عایق ‌رطوبتی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر انبساط و انقباض مصالح در یک سازه است که به راحتی نیز اجرا و ترمیم می‌شود.محصول عایق رطوبتی بی رنگ نانو ، سطح را در برابر نفوذ آب،‌ گرد و غبار و گازهای جوی مقاوم می‌سازد.و این امر باعث عایق شدن سطح در برابر سرما گرما رطوبت میگردد.مشخصات فنی عایق نانو نمایی بدون رنگ یک نوع عایق حرارتی و برودتی برای نما مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی مقاوم در برابر تابش‌های مضر خورشیدی است.

پوشش های نانو فناوری های جدیدی هستند که کاربردهای زیادی در صنایع مختلف دارند. انواع مختلف این پوشش ها در ساختمان سازی برای عایق بندی حرارتی و رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. پوشش های نانویی که بعنوان عایق رطوبتی بی رنگ استفاده می شوند ، مزایا و معایب خود را دارند. اگر تاریخچه ی ساختمان سازی را مرور کنیم می بینیم که در ابتدا از کاهگل برای عایق بندی منازل قدیمی استفاده می کردند. رفته رفته قیرگونی و سپس ایزوگام ها رایج شدند. در سال های گذشته نسل جدیدی از عایق های رطوبتی بی رنگ روی کار آمده است. که از جمله ی آن ها عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیاف دار هستند.

امروزه عایق رطوبتی بی رنگ نانو که تحولی بزرگ در ساختمان سازی محسوب می شود ، رایج و متداول شده است. ناگفته نماند انواع عایق های قدیمی همچنان تولید می شوند اما عایق های رطوبتی جدید به دلیل ویژگی های برتری که نسبت به دیگر عایق ها دارند ، پیشتاز صنعت عایق بندی هستند.

کاربردهای عایق رطوبتی بی رنگ نانو

این ماده را به صورت خالص در نماهای ساختمان و مکان هایی که میخواهیم رنگ و ظاهر کار تغییری نکند میتوان استفاده کرد. علاوه بر آن می توان با دوغاب آن را ترکیب کرد و در کف استخر ها ، نماهای سیمانی ، تراس و.. استفاده کرد.عایق رطوبتی بی رنگ نانو جهت ساخت، ایزولاسیون و مقاوم سازی مخازن، عایق رطوبتی استخر ها، سونا و جکوزی ، پشت بام، سرویس بهداشتی، آبنما، نمای باران گیر، چاله، آسانسور انواع سقف ( سیمانی، سنگی، آجری و سفالی)، محوطه سازی و همچنین ساخت و آب بندی انواع بلوک، جداول و موزاییک کاربرد داشته است .

قیمت عایق رطوبتی نانو بی رنگ

باید قیمت عایق رطوبتی بی رنگ نانو پشت بام با توجه به متراژ تعیین گردد. در مرحله اول آب‌بندی سازه صورت می‌گیرد و سطح موردنظر در برابر تراوش آب و عوامل مخرب و خطرناک ایزولاسیون می‌شود. سپس عایق رطوبتی نانو بر روی سطح مذکور عملی می‌شود و بعد از خشک شدن عایق خالص را بر روی آن با ضخامت مدنظری قرار می‌دهند. سپس در مرحله آخر به آزمایش و رفع شکاف‌ها البته اگر وجود داشته باشد، می‌پردازند. این نکته را هم در نظر بگیرید که همیشه موادی که جهت آب‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرند باید تعیین کننده قیمت عایق نانو پشت بام باشد.

قیمت عایق ‌رطوبتی بی رنگ نانو با توجه به شرکت فروشنده آن و کیفیتی که این نوع عایق دارد متفاوت است. . عایق رطوبتی بی رنگ تولیدشده بر اساس پلیمرهای پایه حلالی ساخته‌شده و به‌صورت تک جزئی ارائه شود. عایق رطوبتی بی رنگ بر روی سطوحی همچون چوب، سنگ، سرامیک، کاشی، آجر، گچ و... قابل‌اجراست.

عایق رطوبتی بی رنگ نانو یک نمونه کریستالی(بی رنگ) برای سطوحی که میخواهید سطح زیر کار مشخص باشد مثل کاشی و سرامیک استفاده میشود. برای تعمیر سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب می توان از عایق رطوبتی بی رنگ استفاده کرد و سطح کامل آب بندی می شود.

عایق رطوبتی بی رنگ نانو به صورت مایع بوده و ظاهر شیری رنگ دارند که پس از اجرا (خالص یا ترکیب در ملات) کاملا بی رنگ می شوند. این محصولات در مقابل رطوبت، سرما وگرما، اشعه UV،خورشید، حرارت و ضربه کاملا مقاوم بوده و عمر آنها، همانند عمر سیمان در ملات می باشد. استفاده این محصولات در سازه های ضمن صرفه اقتصادی باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه، بالا رفتن سرعت عملیات، سبک سازی سازه هاو آنتی باکتریال شده (ضد خزه، جلبک و باکتری) سازه خواهد شد.

عایق بی رنگ ماده ای همه کاره در صنعت ایزولاسیون شناخته می شود که دارای خاصیت واترپروفی (ضد آبی) بسیار بالا بود و بصورت مایع شیری رنگ می باشد. این ماده بر پایه رزین های آکریلیک (پایه آبی) با فناوری نانو تولید دشه که پس از اجرا بر روی سطح در عمق سازه نفوذ کرده و بافتی نفوذ ناپذیر در مقابل آب و رطوبت ایجاد نموده و ضمن فراهم آوردن امکان تنفس سازه ای برا حتی فشار های منفی و مثبت آب را تحمل می نماید . این ماده الاسیتیسته و نرمی بالایی دارد و بیشتر در لایه های ملات زیر 5 میلیمتر کاربرد دارد.

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما