عایق الاستومری لوله

عایق الاستومری لوله

تعداد ارائه دهنده ها

۱۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

عایق الاستومری لوله

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت کایفلکس ایران

شرکت کایفلکس ایران

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

پایدار انرژی پارس

پایدار انرژی پارس

۳

تهران

phone

******۰۲۱۳۶

بارزگانی نیک آراد

بارزگانی نیک آراد

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۱

گروه صنعتی لینکران

گروه صنعتی لینکران

۳

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

شرکت پترو ایلیا انرژی

شرکت پترو ایلیا انرژی

۳

تهران

phone

******۰۲۶۳۲

رادیس پایپ

رادیس پایپ

۳

تهران

phone

******۰۲۱۲۲

پیشگام سپهر

پیشگام سپهر

۵

تهران

phone

******۰۲۱۸۶

رامیار تجارت آراد

رامیار تجارت آراد

۳

تهران

phone

******۰۲۱۴۴

نبوغ بهینه گستر

نبوغ بهینه گستر

۴

تهران

phone

******۰۲۱۹۱

اکسون پناه

اکسون پناه

۴

تهران

phone

******۰۲۱۵۵

مهار انرژی

مهار انرژی

۳

تهران

phone

******۰۹۰۲۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

عایق الاستومری لوله

عایق الاستومری لوله ای جزء عایق های حرارتی و برودتی محسوب می گردد که مانع از چگالش در لوله های آب سرد شده و از یخ زدگی آنها جلوگیری بعمل می آورد.همچنین در سیستم های گرمایشی مانع از کاهش دما و گرما می گردد.عایق الاستومری لوله ای، از زنگ زدن لوله های فلزی در شرایط جوی ممانعت می کنند.این عایق ها موجب صرفه جویی انرژی در سیستم های سرمایشی، گرمایشی و تهویه می گردند.

عایق الاستومری لوله ساده نسبت به عایق‌های دیگر نظیر پشم شیشه و پشم سنگ گران‌تر است اما به دلیل بی‌نیاز بودن از پوشش‌های مضاعف جداگانه، عمر مفید بالا، بازدهی فوق‌العاده مطلوب، نصب سریع و کم‌هزینه و امکان چندین‌بار استفاده، عملاً استفاده از عایق الاستومری لوله بسیار مقرون به صرفه می‌باشد.

 مقایسه عایق لوله الاستومری و عایق پشم شیشه

عایق  الاستومری لوله بدلیل ساختار سلول بسته ،مقاومت بالایی در برابر رطوبت، بخار آب ، آلودگی و گرد وخاک دارد اما عایق پشم شیشه بدلیل ساختار فیبری و متخلخل خود، در مقابل رطوبت و نفوذ بخار و آب ،مقاومت پایینی داشته  و با نفوذ رطوبت  و بخار آب به درون عایق، از مقاومت حرارتی ان کاسته می گردد.

 به دلیل عدم مقاومت پشم شیشه در مقابل رطوبت و بخار، در صورت نصب در فضای باز، استفاده از پوشش های ضدرطوبت و فویل های آلومینیومی امری اجباری تلقی می گردد .همچنین عایق الاستومری لوله، از نظر عوارض زیستی و ایجاد امراض ، بدون عوارض و بدون تولید ذرات گرد وغبار بوده در صورتیکه تماس مستقیم پشم شیشه با پوست، چشم و سیستم تنفسی ایجاد مشکل خواهد کرد.

در بسیاری از گزارش ها، تنفس مستقیم گرد پشم شیشه علت افزایش نرخ ابتلا به سرطان، به خصوص سرطان ریه عنوان شده است. اکیدا توصیه می شود که کارگران و عایق کاران، هنگام کار با پشم شیشه از ماسک و لباس محافظ مناسب استفاده کنند.

  انداره عایق لوله ای الاستومری

عایق الاستومری لوله ای در سایزهایی تولید می گردد که کاملاً قابل استفاده بر روی انواع لوله هاست. لوله های فولادی، مسی، پنج لایه و سفید کاملاً تحت پوشش دامنه کاربردی این نوع از عایق های الاستومری است.

عایق الاستومری لوله ای تا سایز ۴ اینچ یعنی ۱۱۴ میلیمتر تولید می گردد و برای بالاتر از این سایز، باید به میزان سطح لوله از عایق های الاستومری رولی استفاده کرد. برای این کار می توانید از فرمول زیر استفاده کنید:

طول لوله (متر طول) × (۳.۱۴ × قطر لوله (متر طول)) = سطح لوله (متر مربع)

هر یک از اندازه های عایق الاستومری لوله می تواند در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی و... مورد استفاده قرار بگیرد. عایق الاستومری لوله علاوه بر قطرهای متنوع در ضخامت های گوناگون نیز تولید می شوند. ضخامت گوشته و لایه ای است که دور تا دور لوله ها به وسیله ی آن عایق می شود. بدین صورت عایق الاستومری لوله به دلیل تنوع در ابعاد و ضخامت های خود توانسته است در صنعت های گوناگون جایگاه و محبوبیت ویژه ای کسب کند .

عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای چیست ؟

عایق الاستومری لوله ای ساده، محافظ بسیار مناسبی در برابر کندانس، کپک و قارچ و هدر رفت انرژی در پروژه های صنعتی، مسکونی و تجاری محسوب گردیده و جهت عایقکاری لوله کشی سرد و گرم و اتصالات آنها در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

عایق الاستومری لوله ای ساده از سایز ۴/۱ اینچ تا ۴ اینچ و در ضخامت های ۶، ۹، ۱۳، ۱۹و ۲۵ میلیمتر در دسترس بوده و برای انواع لوله های فولادی، مسی و چند لایه قابل استفاده می باشد

عایق الاستومری لوله از زنگ زدن لوله‌های فلزی در معرض شرایط جوی نامناسب ممانعت می‌کنند.

کاربرد عایق الاستومری لوله

اگر بخواهیم خصوصیات خوب عایق الاستومری لوله را نام ببریم، می توانیم به مقاومت زیادی که دربرابر ضربه دارد اشاره کنیم، همچنین مقاومت بالای آن در برابررطوبت و گردو خاک از مزایای دیگر آن به شمار می رود.

عایق الاستومری لوله درصنعت ماشین سازی، پتروشیمی وبرای تهویه یا سیستم های گرمایشی و سرمایشی نیزبه دلیل خصوصیات بی نظیرفنی آن کاربردهای فراوانی دارد.عایق الاستومری لوله ، به سه شکل رولی،لوله ای و صفحه ای وجود دارد.

یکی ازبهترین کاربردهای عایق الاستومری لوله، این است که با عایق کردن لوله ها مانع اتلاف انرژی در لوله های آب گرم وسرد شده وهمچنین ازخطراتی مثل آتش سوزی ممانعت می نماید؛ اگر بخواهیم به چرایی این موضوع بپردازیم، می توانیم علت را درنوع ساختار عایق الاستومری لوله بیان کنیم که به دلیل پیوستگی بالای اجزای آن، ازآتش سوزی و نفوذ حرارت به سایربخش های تاسیساتی پیشگیری می کند.

انواع عایق الاستومری لوله ای

عایق الاستومری لوله ای سه نوع عایق الاستومری لوله ای ساده ، عایق الاستومری لوله ای چاکدار ، عایق الاستومری لوله ای روکش آلومینیوم دارد.

البته کارشناسان گروه عمران مدرن استفاده از نوع چاکدار چسبدار را توصیه نمی کنند . زیرا علاوه بر این که هزینه اضافی می باشد استحکام کمتری در مقایسه با عایق چسب کاری شده با چسب مخصوص خواهد داشت.

عایق الاستومری لوله

 

عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم

استفاده از عایق الاستومری لوله ای با روکش آلومینیوم بستگی به عوامل زیادی دارد. از جمله این شرایط می توان به میزان دما، میزان رطوبت، محل نصب و … اشاره کرد.

عمده مصرف عایق الاستومری لوله ای به صورت ساده می باشد، یعنی بدون روکش های آلومینیومی و بدون داشتن هیچ گونه برشی (چاک) بر روی آن. اما گاهی نصابان عایق برای سرعت بخشیدن به عملیات نصب نوع چاکدار عایق الاستومری لوله ای را خریداری می کنند. نوع چاکدار عایق الاستومری لوله ای به صورت چسبدار و ساده می باشد. درصورت استفاده از نوع چاکدار چسبدار آن دیگر نیازی به استفاده از چسب مایع الاستومری نیست و سرعت نصب بالاتر می رود.

مزایای عایق الاستومری لوله

عایق الاستومری لوله  سبک و انعطاف پذیر بوده  و ضریب انتقال حرارت پایینی دارند.استفاده از این عایق ها موجب صرفه جویی درهزینه های انرژی شده وعملیات نصب آن براحتی صورت می گیرد. عایق الاستومری لوله مقاومت بالایی در برابر نفوذ رطوبت و بخار، خوردگی، رشد قارچ و کپک ، آتش، روغن و مواد شیمیایی داشته و بدون HCFC, HFC, CFC و گرد و غبار و الیاف می باشد.

ضمنا هیچ گونه حساسیت پوستی و تنفسی برای کاربر یا نصاب ایجاد نمی کند.نگهداری و نظافت آسان از دیگر مزایای این دسته از عایق های لوله الاستومری به شمار می رود .

عایق الاستومری لوله ای

قیمت عایق الاستومری لوله ای

عایقهای الاستومری  لوله ای با قیمت روز و ارزان قیمت و به شکل مستقیم روانه بازار های مصرفی داخلی ایران می شود.

این عایقهای الاستومریک از مقاومت  بسیار مناسب و فوق العاده ای برخوردار هستند ، که به همین سبب  بسیار به کار گرفته می شود و عایق محبوب و کاربردی است.

عایق های الاستومری لوله از جدید ترین و مستحکم ترین عایق ها محسوب می گردند ، عایق های الاستومری لوله یکی از عایق های بسیار محبوب هستند که در صنعت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

 

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما