رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک

رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک

دسته بندی

رنگ ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک

رنگ پلاستیک یکی از انواع رنگ های ساختمانی است که از قدیم در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفته است و عمده کاربرد آن برای رنگ آمیزی سقف می باشد. این رنگ چون بر پایه آب ساخته می شود برای نقاشی دیوارها کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ های پلاستیک به دو دسته رنگ های تمام پلاستیک و رنگ های نیم پلاستیک تقسیم می شوند. رنگ تمام پلاستیک پوشش دهی عالی و مقاومت بالایی در برابر آب دارد، اما پوشش دهی و مقاومت رنگ های نیم پلاستیک از رنگ تمام پلاستیک به نسبت کمتر است. رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک هر دو در برابر رطوبت از مقاومت زیادی برخوردار نیستند.

 

قیمت رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک

قیمت رنگ پلاستیک و نیم پلاستیک با هم متفاوت است. قیمت این محصولات با توجه به رنگ انتخابی و انتخاب شرکت تولیدکننده متفاوت است. قیمت رنگ پلاستیک از لیتری ۵۰,۰۰۰ تومان تا لیتری ۱۵۰,۰۰۰ تومان متغیر است و رنگ نیم پلاستیک در بازار از لیتری ۵۰,۰۰۰ تومان تا لیتری ۱۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می رسد.

 

خرید رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک

برای خرید رنگ های پلاستیک و نیم پلاستیک باید تفاوت این دو رنگ را بدانید که هنگام خرید متضرر نشوید و انتخاب درستی داشته باشید. رنگ پلاستیک مقاوم در برابر آب و قابل شستشو است ولی رنگ های نیم پلاستیک غیر قابل شستشو هستند. به همین علت از رنگ های پلاستیک در اماکن عمومی استفاده می شود ولی رنگ های نیم پلاستیک را برای سقف که نیاز به شستشو ندارد استفاده می کنند. سرعت خشک شدن رنگ نیم پلاستیک از رنگ پلاستیک بیشتر است و به سبب این موضوع، اجرا و کار با رنگ نیم پلاستیک راحت تر است. قیمت رنگ نیم پلاستیک از رنگ پلاستیک کمتر است و در بازار قابل دسترس تر هستند. رنگ پلاستیک از رنگ نیم پلاستیک پوشش دهی سطح بیشتری دارد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما