رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر

دسته بندی

رنگ ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

رنگ مولتی کالر

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر به رنگ هایی گفته می شود که از یک پس زمینه تک رنگ به همراه تکه ها و رگه های رنگی تولید می شود. این تکه های رنگی با انواع رنگ ها و اندازه های مختلف روی سطح کار قرار می گیرند و برخلاف رنگ های معمولی برای اجرای کار باید از ابزار خاصی برای پیاده سازی روی سطح پایه استفاده شود. این نوع رنگ ها به علت تنوع رنگی نامحدود و ایجاد برجستگی، زیبایی و جلوه خاصی به محیط می بخشند و بسیار پرطرفدار و مدرن هستند.

 

قیمت رنگ مولتی کالر

قیمت اجرای رنگ مولتی کالر به عواملی از جمله مساحت کار، نوع زیر سازی، کیفیت و نوع رنگ بستگی دارد. با توجه به نوع زیر سازی، ابزارهای مورد نیاز و تخصص استادکار، قیمت اجرای کار متفاوت و بالاتر از رنگ های معمولی می باشد. اما قیمت رنگ مولتی کالر بدون احتساب قیمت اجرا و زیر سازی، کیلویی ۲۰,۰۰۰ الی ۹۰,۰۰۰ تومان بسته به برند و کیفیت کالا در بازار موجود است.

 

نکات قابل توجه در استفاده از رنگ های مولتی کالر

این نوع رنگ ها به دلیل عدم نیاز به حلال نفتی بدون بو هستند. اگر زیر سازی رنگ های مولتی کالر با استفاده از پرایمر صورت گیرد مقاومت بالایی در برابر شستشو و رطوبت دارند، آنتی استاتیک هستند و گرد و غبار روی آنها نمی نشیند. سرعت اجرا و خشک شدن آنها بالاست و به علت چسبندگی بالا قابل اجرا روی تمام سطوح می باشند و به خاطر ایجاد برجستگی روی سطوح مناسب دیوار های بازسازی نشده هستند. برای استفاده از رنگ های مولتی کالر باید به این نکته توجه داشت که بعد از اجرا به دلیل برجستگی های طرح مولتی کالر نمی توان روی دیوار را رنگ پلاستیک زد و یا کاغذ دیواری نصب کرد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما