دیوارپوش فومی پشت چسبدار

دیوارپوش فومی پشت چسبدار

دسته بندی

دیوار پوش

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار به طرح، رنگ، ضخامت و کیفیت آن وابسته است. دیوارپوش پشت چسب دار به صورت شیت و یا رول و در انواع وارداتی و تولید داخل به فروش می رسد. عمران مدرن تامین کننده انواع دیوارپوش های فومی پشت چسب دار با بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

jaccuzi_banner

دیوارپوش فومی پشت چسبدار

فروشندهمحلشماره تماس
نماسازان امروز

نماسازان امروز

۲

تهران

phone

******۰۲۱۸۸

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

دیوارپوش فومی پشت چسب دار

دیوارپوش فومی پشت چسب دار از جمله دیوارپوش هایی هستند که نصب آنها بسیار آسان بوده و از این رو طرفداران بسیاری پیدا کرده است. پنل فومی پشت چسب دار در ضخامت های مختلف تولید و عرضه می شود. این دیوارپوش ها به دو صورت شیت و یا رول تولید می شوند و به دلیل فومی بودن قابلیت ارتجاعی دارند.

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار
دیوارپوش فومی پشت چسب دار

 

قیمت دیوار پوش فومی پشت چسب دار

قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار به عوامل متعددی وابسته است. این دیوارپوش ها در دو نوع تولید داخل و وارداتی در بازار به فروش می رسند که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت می باشد. محصولات وارداتی عموما ساخت کشور چین هستند. طرح، رنگ، ضخامت و ابعاد نیز می تواند بر قیمت دیوار پوش فومی پشت چسب دار تاثیرگذار باشد. قیمت فوم پشت چسب دار به صورت قیمت یک عدد تایل ارائه می شود.

 

دیوار پوش پشت چسب دار
تنوع طرح دیوار پوش پشت چسب دار

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار طرح آنتیک
دیوار پوش فومی پشت چسبدار طرح آنتیک

 

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار

خرید دیوارپوش پشت چسب دار راه حلی سریع و اقتصادی برای تغییر دکوراسیون می باشد. برای خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار ابتدا باید متراژ مورد نیاز اندازه گیری شده و متناسب با آن خریداری گردد. زیرا عدم اندازه گیری ابعاد و خرید کمتر از مقدار مورد نیاز ممکن است مشکلاتی همچون عدم موجودی طرح و یا تفاوت رنگ را در پی داشته باشد.

 

طرح های دیوار پوش فومی پشت چسب دار

مهم ترین و پرکاربردترین نوع آن، فوم پشت چسب دار طرح آجر می باشد. این نوع از دیوار پوش پشت چسب دار در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می گردد. دیوارپوش فومی پشت چسب دار طرح آجر ، سنگ ، چهار پر ، لوزی و مربع مشبک از جمله طرح های آن می باشند. از محبوب ترین انواع فوم پشت چسب دار طرح آجر ، رنگ سفید آن است. دیوارپوش فومی پشت چسب دار معمولا در ابعاد ۷۷×۷۰ سانتی متر و دو ضخامت ۶ و ۸ میلی متر تولید می شود.

 

فوم پشت چسب دار طرح آجر
فوم پشت چسب دار طرح آجر سفید

 

قیمت دیوار پوش فومی پشت چسب دار
دیوارپوش فومی پشت چسبدار طرح موج

 

دیوار پوش پشت چسب دار
دیوارپوش پشت چسب دار طرح لوزی

 

کاربرد پنل فومی پشت چسب دار

دیوارپوش فومی پشت چسب دار کاربرد گسترده ای در دکوراسیون منزل دارد. از این دیوارپوش ها می توان در فضای بین کابینت استفاده کرد. بدین ترتیب علاوه بر تغییر دکوراسیون آشپزخانه، به راحتی و به کمک یک پارچه خیس می توان سطح آن را تمیز کرد. استفاده در اتاق خواب از دیگر کاربردهای دیوارپوش فومی پشت چسبدار می باشد. به ویژه در اتاق کودکان می توان با بکارگیری طرح هایی همچون ابر، ستاره و مواردی از این قبیل، فضایی زیبا برای آنها ایجاد کرد.

 

خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار
دیوار پوش فومی پشت چسب دار اتاق کودک

 

دیوار پوش فومی پشت چسب دار
فوم پشت چسب دار

 

این پنل ها در حمام و سرویس بهداشتی نیز قابل کاربرد می باشند، اما باید توجه نمود که پیش از نصب لازم است سطح کاملا تمیز و خشک باشد. می توان با ترکیب پنل فومی پشت چسب دار با سایر متریال ها در سالن پذیرایی ، به زیبایی آن افزود و یا اینکه تنها یک دیوار از سالن را با فوم پشت چسب دار پوشاند. معمولا دیوار پشت ال سی دی ، فضای ناهارخوری و یا پشت مبلمان بهترین انتخاب برای استفاده از دیوارپوش فومی پشت چسب دار می باشد.

 

دیوارپوش های فومی پشت چسب دار
پنل فومی پشت چسب دار سرویس بهداشتی

 

از پنل فومی پشت چسب دار حتی می توان برای پوشش سقف نیز استفاده کرد. علاوه بر منازل، در مهد کودک ها، هتل ها، سالن های آرایشی، تالارها، سالن اجتماعات و ... نیز می توان از دیوارپوش فومی پشت چسبدار استفاده کرد.

 

پنل فومی پشت چسب دار
استفاده از فوم پشت چسب دار برای پوشش سقف

 

دیوار پوش پشت چسب دار
فوم پشت چسب دار سقفی

 

مزایای دیوارپوش های فومی پشت چسب دار

مهم ترین مزیت این نوع دیوارپوش ها، سهولت و سرعت نصب آن می باشد. به طوری که به راحتی و بدون نیاز به نصاب حرفه ای، توسط خود شخص قابل نصب است. دیوارپوش فومی پشت چسب دار ضد آب بوده و قابلیت شستشو دارند. البته برای شستشوی آن نباید از مواد اسیدی و وایتکس استفاده کرد. وزن کمی دارند و بار مرده قابل ملاحظه ای به سازه وارد نمی کنند. با کمک قیچی و یا کاتر می توان به راحتی آنها را برش داد و بر روی سطح چسباند.

 

دیوار پوش فومی پشت چسب دار
سهولت در تمیز کردن دیوار پوش فومی پشت چسبدار

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار
برش فوم پشت چسب دار

 

این محصول دارای تنوع در طرح و رنگ بوده که می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون، اقدام به خرید دیوارپوش فومی پشت چسب دار نمود. این دیوارپوش ها بر روی اکثر دیوارها قابلیت نصب دارند. دیوارپوش پشت چسب دار فومی به میزان قابل توجهی عایق حرارتی و صوتی نیز می باشد. از دیگر مزایای آن می توان به خاصیت آنتی باکتریال بودن آن اشاره کرد.

 

فوم پشت چسب دار طرح آجر
تنوع رنگ دیوارپوش فومی پشت چسب دار

 

دیوار پوش پشت چسب دار
استفاده از رنگ های مختلف دیوار پوش پشت چسب دار

 

باید توجه نمود که دیوارپوش فومی پشت چسب دار نباید در معرض آتش مستقیم قرار گیرد، البته می توان برای بین کابینت از آن استفاده کرد. دیوار پوش فومی پشت چسب دار برای قسمت های داخلی ساختمان مناسب بوده و برای نمای بیرونی استفاده نمی شود.

 

قیمت دیوارپوش فومی پشت چسب دار
دیوار پوش فومی پشت چسبدار طرح قاصدک

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار طرح چوب
دیوارپوش فومی پشت چسب دار طرح چوب

 

نصب دیوارپوش فومی پشت چسب دار

برای نصب دیوارپوش فومی پشت چسب دار ، ابتدا باید ابعاد مورد نظر به طور دقیق اندازه گیری شود. سپس سطح را تمیز و خشک می کنند. با توجه به ابعاد اندازه گیری شده، پنل ها را با استفاده از قیچی و یا کاتر برش می زنند. چسب پشت پنل را باز کرده و آن را بر روی دیوار و در جای خود، محکم فشار می دهند. فشار وارده باید در تمامی سطح یکسان باشد. پس از نصب اولین دیوارپوش فومی پشت چسب دار ، به همین ترتیب و با توجه به الگو طرح، سایر پنل ها را می چسبانند. در نهایت نیز در صورت نیاز می توان با یک پارچه سطح آن را تمیز کرد.

 

دیوارپوش فومی پشت چسب دار
مراحل نصب دیوارپوش فومی پشت چسبدار

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما