دیوار پوش سه بعدی

دیوار پوش سه بعدی

دسته بندی

دیوار پوش

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

jaccuzi_banner

دیوارپوش سه بعدی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

آذین پوش آذر

آذین پوش آذر

۳

تبریز

phone

******۰۹۱۲۳

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی از مدرن ترین انواع دیوارپوش می باشد که با توجه به جنس آن، در دکوراسیون داخلی یا خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. دیوار پوشهای سه بعدی در ابعاد مختلف قابل تولید و استفاده می باشند. بنابراین به راحتی می توان برای خرید دیوار پوش سه بعدی ، ابعاد مورد نیاز را سفارش داد. خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی از سریع ترین راه های تهیه این متریال و تغییر دکوراسیون خانه می باشد. این دیوارپوش ها که دارای طرح های برجسته می باشند، برای پوشش دیوار منازل، ادارات، فروشگاه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرند.

 

دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی

 

انواع دیوار پوش سه بعدی

دیوار پوشهای سه بعدی از چوب بازیافتی، مواد پلیمری، پی وی سی، ام دی اف، پلاستیک و چرم ساخته می شوند. بر این اساس انواع دیوار پوش سه بعدی شامل دیوار پوش سه بعدی pvc، چرمی، گچی، ام دی اف و ... می باشد. برخی از انواع دیوار پوش سه بعدی ضد آب بوده و قابلیت شستشو دارند. دیوارپوش سه بعدی گچی قابلیت رنگ کاری داشته و تنوع طرح بسیار بالایی دارند. اما نسبت به سایر انواع مقاومت کمتری در برابر ضربه دارند.

 

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی
دیوار پوش سه بعدی گچی

 

دیوارپوش های سه بعدی چرمی ، از چرم مصنوعی مرغوب ساخته می شود. پنل های چرمی از یک لایه پلی اورتان که به آنها خاصیت غیر قابل اشتعال بودن می دهد، پوشانده می شوند. یکی از پرکاربردترین محل استفاده دیوارپوش سه بعدی چرمی ، در ادارات و دفاتر است. البته در منازل نیز می توان از آن استفاده کرد. دیوار پوش سه بعدی پلیمری در برابر آب و ضربه مقاوم می باشند.

 

انواع دیوار پوش سه بعدی
طرح های مختلف دیوارپوش چرمی

 

در ساخت دیوارپوش سه بعدی ام دی اف از ضایعات فشرده شده چوب استفاده می گردد. با کمک دستگاه CNC می توان طرح های مختلفی از آن را تولید کرد. مقاومت و دوام این نوع دیوارپوش بالا می باشد. دیوار پوش سه بعدی pvc انعطاف بالایی در طرح پذیری دارد و در برابر تابش اشعه خورشید و تغییر رنگ مقاومت قابل قبولی دارد.

 

قیمت دیوارپوش سه بعدی
دیوار پوش سه بعدی ام دی اف

 

دیوار پوشهای سه بعدی در طرح های مختلفی نیز تولید و عرضه می شوند. برای خرید دیوار پوش سه بعدی می توان با توجه به سلیقه و دکوراسیون، طرح مواج، طرح آجر، طرح چوب، طرح هندسی و ... را انتخاب کرده و استفاده کرد.

 

دیوار پوشهای سه بعدی
طرح های مختلف دیوار پوشهای سه بعدی

 

مزایای دیوار پوشهای سه بعدی

از مزایای انواع دیوار پوش سه بعدی ، سرعت بالای نصب آن می باشد. دیوار پوش ها در دو جهت قابل استفاده می باشند. با کمک دیوار پوش سه بعدی هم می توان عیب دیوار را پوشاند و هم اینکه در دکوراسیون تغییر ایجاد کرده و به آن زیبایی بخشید. نصب دیوار پوشهای سه بعدی نیازی به هیچ گونه بنایی و به هم ریختگی ندارد. با توجه به جنس دیوارپوش، برخی از آنها قابلیت رنگ پذیری دارند و با تغییر دکوراسیون می توان با رنگ کاری دیوارپوش سه بعدی ، هماهنگی و هارمونی بین آنها را حفظ کرد.

 

خرید اینترنتی دیوارپوش سه بعدی
دیوارپوش سه بعدی طرح مواج

 

برخی از انواع دیوارپوش سه بعدی ضد ضربه می باشند. این نوع دیوارپوش ها در برابر ضربه انعطاف پذیر بوده و قابلیت ارتجاعی دارند. به همین دلیل با برخورد ضربه به آنها، آسیب جدی نمی بینند. دیوارپوش های پلیمری دارای خاصیت ضد قارچ و ضد کپک هستند. بنابراین برای مناطق مرطوب گزینه مناسبی می باشند. وزن دیوارپوش ها کم بوده و از این رو نصب آن آسان است.

 

دیوارپوش سه بعدی pvc
دیوارپوش سه بعدی طرح آجر

 

دیوار پوش سه بعدی پشت تلویزیون یکی از پرکاربردترین محل های استفاده آن است. از آنجایی که دیوار پشت تلویزیون یکی از محل های پر توجه در دکوراسیون داخلی است، زیبایی این نقطه از خانه بسیار حائز اهمیت می باشد. از دیوارپوش سه بعدی در اتاق خواب، سالن پذیرایی، بین کابینت، سرویس بهداشتی و ... می توان استفاده کرد.

 

قیمت دیوار پوش سه بعدی اپوکسی
دیوارپوش سه بعدی پشت تلویزیون

 

قیمت دیوارپوش سه بعدی

با توجه به جنس، قیمت دیوارپوش سه بعدی متفاوت است. به طور مثال قیمت دیوار پوش سه بعدی اپوکسی با قیمت دیوار پوش سه بعدی چرمی متفاوت است. همچنین قیمت دیوار پوش سه بعدی گچی ، نسبت به برخی از انواع دیوارپوش، ارزان تر است. دیوارپوش ها در طرح  های مختلفی تولید می گردند. برای مثال ممکن است قیمت دیوار پوش سه بعدی طرح گل با طرح آجر با یکدیگر متفاوت باشد. کیفیت، متراژ و برند از دیگر عوامل موثر بر هزینه ها می باشند. پیش از اقدام به خرید دیوار پوش سه بعدی ، باید از نصاب درخواست گردد تا از محل اجرای پروژه بازدید نماید و متراژ دیوارپوش مورد نیاز را تعیین کند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

میلاد اکبری

سلام قیمت دیوار پوش سه بعدی گچی حدودا چقدر است و آیا روش نصب آن با بقیه دیوار پوش ها یکی است یا متفاوت است؟

سیداری

دیوار پوش سه بعدی از جنس فوم هستش؟ چسپاندن آنها به دیوار چگونه است؟

گودرز جلیلیان

سلام /امکان داره که‌ عکس داخلی منزل رابرای طراحان شما بفرستم تا بنا به تجربه این عزیزان برای نمای داخل خانه طرح بدن /ممنون

عمران مدرن

سلام بله به شماره واتس اپ شرکت 09101910532 ارسال کنید و در ساعات اداری با شماره 02162999675 تماس بگیرید.

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما