درب اتوماتیک گرد در یزد

درب اتوماتیک گرد در یزد

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

یزد x

درب اتوماتیک گرد

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

یزد

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک گرد در یزد

درب اتوماتیک گرد یا درب اتوماتیک قوسی با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود نوعی درب اتوماتیک شیشه ای کشویی است و در مکان هایی با ترکیب بندی های منحنی، هارمونی دو چندانی ایجاد می کند. درب های اتوماتیک گرد می توانند در ورودی هتل ها، بیمارستان ها، فروشگاه ها، رستوران ها، بانک ها، سالن های نمایشگاه و ... استفاده شوند. 

با توجه به معماری فضا می توان این نوع درب را به صورت نیم دایره (۱۸۰ درجه)، دایره کامل (۳۶۰ درجه) و یا قوسی از دایره با انحنای خاص اجرا کرد. نصب این درب ها به صورت دایره ی کامل، با ایجاد یک فضای استوانه ای موجب به حداقل رساندن تبادل هوای داخل و خارج ساختمان شده و تا حد بسیار زیادی از اتلاف انرژی، نفوذ گرد و غبار و ... جلوگیری می کند. این مدل درب همچنین در کاهش انتقال آلودگی صوتی نقش بسزایی دارد. این درب ها با داشتن سنسور، دوربین و قفل، امنیت بالایی را ایجاد می نمایند و به دلیل اتوماتیک بودن، استفاده از آنها آسان است.

 

قیمت درب اتوماتیک گرد در یزد

تعیین قیمت درب اتوماتیک گرد به عوامل متعددی بستگی دارد و بدون توجه به جزئیات خاص هر پروژه امکان پذیر نیست. از جمله فاکتورهای موثر بر قیمت درب اتوماتیک می توان به ابعاد، جنس، ضخامت و رنگ شیشه، نوع سیستم اتوماسیون و دیگر قابلیت های آن اشاره کرد. علاوه بر این موارد، هزینه حمل، نصب و راه اندازی را نیز باید در نظر گرفت. به طور کلی، قیمت این گونه از درب ها به دلیل استفاده از شیشه های سکوریت شده منحنی، به مراتب از قیمت درب‎ اتوماتیک شیشه ای کشویی بیشتر است. بهترین راه برای اطلاع از قیمت نهایی درب اتوماتیک گرد، تماس با مجموعه ها‌ی فعال و معتبر این حوزه است. 

 

خرید درب اتوماتیک گرد در یزد

در هنگام خرید درب اتوماتیک گرد ، بایستی به کیفیت و طول عمر درب، قابلیت های خاص آن مانند سنسور تشخیص چهره و ... و البته گارانتی و خدمات پس از فروش محصول توجه نمود. ابعاد و میزان قوس درب با توجه به عرض و ارتفاع ورودی ساختمان قابل تغییر و سفارش است.برای اطمینان از طراحی مناسب درب اتوماتیک گرد برای پروژه خود بهتر است با متخصصان این حوزه مشورت نمایید.

درب اتوماتیک گرد در یزد در یزد، درب اتوماتیک گرد در یزد در زارچ، درب اتوماتیک گرد در یزد در ابرکوه، درب اتوماتیک گرد در یزد در بهمن، درب اتوماتیک گرد در یزد در اردکان، درب اتوماتیک گرد در یزد در خرانق، درب اتوماتیک گرد در یزد در عقدا، درب اتوماتیک گرد در یزد در بافق، درب اتوماتیک گرد در یزد در بهاباد، درب اتوماتیک گرد در یزد در اسفیچ، درب اتوماتیک گرد در یزد در تفت، درب اتوماتیک گرد در یزد در گاریزات، درب اتوماتیک گرد در یزد در نیر، درب اتوماتیک گرد در یزد در خاتم، درب اتوماتیک گرد در یزد در مروست، درب اتوماتیک گرد در یزد در صدوق، درب اتوماتیک گرد در یزد در خضر آباد، درب اتوماتیک گرد در یزد در طبس، درب اتوماتیک گرد در یزد در دستگردان، درب اتوماتیک گرد در یزد در دیهوک، درب اتوماتیک گرد در یزد در مهریز، درب اتوماتیک گرد در یزد در میبد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما