درب اتوماتیک گردان در کرمان

درب اتوماتیک گردان در کرمان

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

کرمان x

درب اتوماتیک گردان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

کرمان

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک گردان در کرمان

 درب اتوماتیک گردان با جلوگیری از هدر رفتم بیش از ۹۰ درصد از انرژی در طول مدت کوتاهی قیمت بالای خود را جبران می کنند. به جد می توان درب اتوماتیک گردان را از جذاب ترین انواع درب ها دانست که با تکنولوژی بالا و سازه ای کاملاً مدرن و بروز، جای پای خود را در میان طرفداران درب های اتوماتیک بسیار محکم نموده است.

 

 

درب اتوماتیک گردان از لحاظ عملکرد به گونه ای طراحی گردیده است که همیشه بسته است در حالی که همیشه باز است. با استفاده از این نوع درب ضمن امکان ورود و خروج همزمان افراد، از برخورد جلوگیری می شود. استفاده از درب اتوماتیک پروانه ای برای اماکنی که اختلاف دمای داخل و خارج مجموعه زیاد است توصیه می گردد. علاوه بر آن یکی از زیباترین و شیک ترین نوع درب های اتوماتیک می باشد. درب اتوماتیک گردان امکان دستیابی به یک ورودی با پرستیژ و با فضای مناسب و مشتری مدار را مهیّا می کند. این دربها همچنین بر جریان هوا مؤثر می باشد در حین اینکه ورودی به داخل این ساختمان بدون استفاده از دست به راحتی ممکن می گردد.

 

درب اتوماتیک گردان 

درب اتوماتیک گردان

 

انواع درب اتوماتیک گردان در کرمان

با توجه به شرایط فیزیکی محل نصب و درخواست کارفرما درب اتوماتیک گردان در انواع 2 باله، 3 باله، 4 باله، 3 یا 4 باله با ویترین خارجی و درب برقی گردان بریک اوت  (خروج اضطراری) ساخته می شود.

درب اتوماتیک پروانه ای سه و جهار لت

درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند شامل سه یا چهار لت باشد، این لت ها می توانند از لبه به یکدیگر متصل شوند و یا اینکه با روشی خلاقانه تر، هسته مرکزی به صورت ستونی شیشه ای باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با سه لت این ستون، سطح مقطع مثلثی داشته و شبیه به یک منشور می باشد. در درب اتوماتیک شیشه ای چرخان با چهار لت این ستون فرم مکعب مستطیل پیدا خواهد کرد و در واقع ستونی با سطع مقطع مربع یا مستطیل خواهد بود. می توان از این ستون به عنوان دکور تزیینی، تبلیغات و یا نمایش هدفی خاص، استفاده نمود.

 

 درب اتوماتیک پروانه ای

درب اتوماتیک پروانه ای

 

درب اتوماتیک پروانه ای دوقلو

نوع دیگری از درب اتوماتیک شیشه ای چرخان وجود دارد که به نام درب اتوماتیک شیشه ای گردان دوقلو معروف است. این درب شامل دو قسمت اصلی می گردد که هر کدام دارای دو لت هستند. این دو لت با یکدیگر زاویه 90 درجه ای می سازند. محور چرخش این دو درب در یک راستا است. در هنگام باز شدن کامل یک درب، درب دیگر کاملا بسته است. با عبور افراد از درب اول، درب دوم کاملا باز و درب اول کاملا بسته می شود.

ویژگی درب اتوماتیک گردان در کرمان

·       امنیت بالا: با داشتن قفل شب.

·       جایگاه نمایش: این محل می تواند نورانی باشد و نیز جایگاه وارد شدن را از موقعیت مرکز خود در درب اتوماتیک گردان به بالا راهنمایی می کند.

·       درب اتوماتیک گردان با توجه به نیاز کاربران در مواقع  ضروری به صورت ثابت باقی می ماند تا افراد با هل دادن از درب عبور نمایند. ثابت نگه داشتن درب اتوماتیک گردان در مواقعی مورد استفاده قرار میگیرد که به حرکت با سرعت بیشتر افراد یا جا به جایی تجهیزات سنگین و حجیم نیاز باشد .

·       زیبایی منحصر به فرد و سازگار با نماهای مختلف ساختمان

·       تردد نامحدود

·       عدم تداخل نفرات در هنگام ورود و خروج

·       جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود صدا و گرد و غبار

 

 خرید درب اتوماتیک گردان

کاربرد درب اتوماتیک گردان در ساختمان های تجاری

 

·       قابلیت نصب انواع فریم های آلومینیومی و استیل در رنگهای مختلف

·       حرکت بیصدا، روان و سریع

·       دارای میکرو کنترل هوشمند با انواع تنظیمات کاربردی برای کاربران

·       دارای امنیت بالا به منظور جلوگیری از به تاخیر افتادن تخلیه ساختمان

·       دارای دکمه اضطراری به منظور باز کردن درب حتی در حالت قفل

·       ساختار بسیار پایدار

 

·       درب اتوماتیک گردان برای محافظت از انگشتان در زمان فشار آوردن به سیستم و سازه دارای پروفیل های ویژه گرد می باشد .

·       دارای قفل دو جهته

·       برای جلوگیری از گیر کردن پای افراد در هنگام عبور و مرور دارای ریل کف توکار می باشد.

 

کاربرد درب اتوماتیک گردان در کرمان

با توجه به شرایط فیزیکی محل نصب و درخواست کارفرما درب اتوماتیک گردان در انواع 2 باله، 3 باله، 4 باله، 3 یا 4 باله با ویترین خارجی و درب برقی گردان بریک اوت  (خروج اضطراری) ساخته می شود. درب اتوماتیک گردان در حالت ۴ باله هر پره به ۹۰ درجه تقسیم شده و ۴ قسمت مجزا جهت عبور افراد به داخل ساختمان خواهید داشت و نسبت به حالت های دیگر سرعت جابجایی افراد به داخل ساختمان با توجه به تعداد بیشتر باله ها و نزدیکی باله ها به یکدیگر وجود خواهد داشت.

 

فروش درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک گردان در مکان های پر رفت و آمد

 

 استفاده از درب اتوماتیک پروانه ای می تواند برای اماکنی مانند مراکز خرید و فروشگاه ها مناسب باشد، چرا که مشتریان با دست هایی پر از کیسه های خرید، دیگر نیازی به حرکت دادن درب ندارند. به علاوه استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان برای یک ساختمان اداری مهم و یا دفتر مرکزی یک شرکت بزرگ، می تواند بسیار شیک و تاثیر گذار باشد. همچنین در اماکنی مانند بانک ها که در آن رفت و آمد نسبتا زیادی صورت می گیرد، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای گردان می تواند مفید واقع گردد.

 

اگر قرار است کاربری ساختمان شما هتل یا مجموعه گردشگری و تفریحی باشد باید به این نکته توجه کنید که افرادی که هتل شما را برای اقامت انتخاب می کنند ، عموما با خود وسیله های جانبی مانند چمدان و غیره حمل می کنند لذا داشتن فضای بیشتر در فاصله بین هر پره امری بسیار مهم است.در این حالت استفاده از درب اتوماتیک گردان با سه باله توصیه می گردد.در درب اتوماتیک ریولوینگ سه باله فضای موجود بین هر پره ، ۱۲۰ درجه می باشد.

 

 قیمت درب اتوماتیک گردان

درب اتوماتیک چهار لته گردان

 

قیمت درب اتوماتیک گردان

قیمت درب اتوماتیک گردان به عوامل مختلفی از جمله اندازه ورودی ساختمان و همچنین مقدار رفت و آمد در ان بستگی دارد. چرا که به واسطه آن تعداد لت های درب گردان نیز مشخص می شود.

درب اتوماتیک گردان در کرمان در کرمان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در چترود، درب اتوماتیک گردان در کرمان در راین، درب اتوماتیک گردان در کرمان در شهداد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در گلباف، درب اتوماتیک گردان در کرمان در ماهان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در انار، درب اتوماتیک گردان در کرمان در بافت، درب اتوماتیک گردان در کرمان در ارزوئیه، درب اتوماتیک گردان در کرمان در بردسیر، درب اتوماتیک گردان در کرمان در گلزار، درب اتوماتیک گردان در کرمان در لاله زار، درب اتوماتیک گردان در کرمان در نگار، درب اتوماتیک گردان در کرمان در بم، درب اتوماتیک گردان در کرمان در روداب، درب اتوماتیک گردان در کرمان در نرماشیر، درب اتوماتیک گردان در کرمان در جیرفت، درب اتوماتیک گردان در کرمان در جبالبارز، درب اتوماتیک گردان در کرمان در ساردوئیه، درب اتوماتیک گردان در کرمان در رابر، درب اتوماتیک گردان در کرمان در هنزا، درب اتوماتیک گردان در کرمان در راور، درب اتوماتیک گردان در کرمان در کوهساران، درب اتوماتیک گردان در کرمان در رفسنجان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در فردوس، درب اتوماتیک گردان در کرمان در کشکوئیه، درب اتوماتیک گردان در کرمان در نوق، درب اتوماتیک گردان در کرمان در رودبار جنوب، درب اتوماتیک گردان در کرمان در جازموریان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در ریگان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در گنبکی، درب اتوماتیک گردان در کرمان در زرند، درب اتوماتیک گردان در کرمان در یزدان آباد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در سیرجان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در پاریز، درب اتوماتیک گردان در کرمان در زیدآباد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در گلستان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در شهر بابک، درب اتوماتیک گردان در کرمان در دهج، درب اتوماتیک گردان در کرمان در عنبرآباد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در اسماعیلی، درب اتوماتیک گردان در کرمان در جبالبارز جنوبی، درب اتوماتیک گردان در کرمان در فهرج، درب اتوماتیک گردان در کرمان در نگین کویر، درب اتوماتیک گردان در کرمان در قلعه گنج، درب اتوماتیک گردان در کرمان در چاه خداداد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در کوهبنان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در طغرالجرد، درب اتوماتیک گردان در کرمان در کهنوج، درب اتوماتیک گردان در کرمان در فاریاب، درب اتوماتیک گردان در کرمان در منوجان، درب اتوماتیک گردان در کرمان در آسمینون.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما