درب اتوماتیک لولایی در ایلام

درب اتوماتیک لولایی در ایلام

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ایلام x

درب اتوماتیک لولایی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ایلام

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک لولایی در ایلام

درب اتوماتیک یکی از مدرن ترین اجزای به کار رفته در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری می باشد که علاوه بر زیبایی ظاهری، تاثیر بالایی بر میزان امنیت محیط و همچنین کاهش مصرف انرژی دارد. درب اتوماتیک لولایی یکی از انواع مختلف درب‌های اتوماتیک موجود در بازار است.

 

 

 این درب به دلیل استفاده از لولا و شکل باز شدن خود، استفاده‌های خاصی دارد و در تمامی‌ مکان‌ها قابل استفاده نیست. درب اتوماتیک لولایی بیشتر در مكان هایی به كار گرفته می شود كه به علت محدودیت در عرض امكان نصب انواع دیگر درب ها وجود نداشته باشد.

 

درب اتوماتیک لولایی 

درب اتوماتیک لولایی در ادارات و مدارس

 

اپراتور این نوع درب به صورتی طراحی شده است كه نیازی به تعویض آن نبوده و تقریبا قابل نصب بر روی هر نوع درب لولایی می باشد و توانایی باز و بسته كردن درب ها را به داخل و خارج را دارند.

 

انواع درب اتوماتیک لولایی در ایلام

درب اتوماتیک لولایی به دلیل کارایی فوق العاده در صرفه جویی انرژی از انواع درب های بسیار مطمئن و ایمن محسوب می شود. سیستم درب اتوماتیک لولایی در دو نوع درب اتوماتیک لولایی تک لنگه و دولنگه به بازار عرضه می شود.

تک لنگه

درب اتوماتیک لولایی تک لنگه همان طور که از نامش برمی آید از یک لنگه درب ساخته شده که به طرف راست یا چپ باز می شود. به هنگام بازشدن این نوع درب ها به صورت 90 درجه باز می شوند و خودروها به راحتی می توانند رفت و آمد کنند و به پارکینگ هدایت شوند. در سیستم درب اتوماتیک لولایی تک لنگه از یک قفل برقی یا مغناطیسی استفاده شده است که وجود این قفل ضروری است و چنانچه این قفل وجود نداشته باشد درب با فشار زیادی باز و بسته می شود و در نتیجه به درب آسیب وارد می شود.

 

خرید درب اتوماتیک لولایی 

درب اتوماتیک لولایی تک لنگه

 

دو لنگه

درب اتوماتیک لولایی دو لنگه از دو لنگه مشابه تشکیل شده است که  با استفاده از جک ها امکان تردد خودروها به سهولت امکان پذیر می شود. درب اتوماتیک لولایی دولنگه نسبت به انوع دیگر کاربرد بیشتری دارد. درب اتوماتیک لولایی دو لنگه در ساختمان هایی که سقف دارند یا ویلایی با حیاط هستند بیشتر کاربرد دارد. لازم به ذکر است به اندازه طول هر لنگه درب فضای داخلی که درب به طرف آن باز می شود باید آزاد گذاشت تا جای خالی برای باز یا بسته شدن درب جود داشته باشد.

 

 قیمت درب اتوماتیک لولایی

درب اتوماتیک لولایی دو لنگه 

 

ویژگی درب اتوماتیک لولایی در ایلام

درب اتوماتیک لولایی ویژگی‌های متنوعی دارد که با توجه به نوع کارایی و نصب آن مورد توجه قرار می‌گیرد. در ادامه، به معرفی این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

 

·       نصب درب اتوماتیک لولایی بسیار آسان است. اینگونه درب‌ها بدون تغییر در چهارچوب و ظاهر درب و فقط با نصب موتور و لولای مناسب کامل می‌شوند. در این صورت، هزینهٔ نصب و بهره‌برداری از آن ها بسیار پایین است و این مدل درب‌ها را اقتصادی و ارزان‌قیمت می‌سازد.

·       درب اتوماتیک لولایی به‌ لحاظ امنیتی بسیار قوی عمل می‌کند و می‌تواند باعث آرامش صاحبان ساختمان‌ها شوند. می‌توان میزان ورود و خروج و همچنین جهت ورود و خروج مراجعان را تعیین کرد و حتی درب را در زمان‌های خاص درب به‌طور کامل قفل کرد. تمامی ‌این ویژگی‌های امنیتی، در کنار آرامش و آسایش در عبورومرور مراجعان، بهره وری این نوع درب اتوماتیک را افزایش می‌دهد.

 

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

کاربرد درب لولایی شیشه ای در سینماها و مراکز با رفت و آمد متوسط

 

·       با استفاده از پنل‌های درب استاندارد و نصب درزگیر‌، درب اتوماتیک لولایی می‌تواند به میزان زیادی از خروج هوای گرم و سرد از ساختمان جلوگیری کند. بنابراین استفاده از درب‌ها اتوماتیک لولایی، با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، به‌ لحاظ اقتصادی به‌ صرفه است.

·       اگر باز و بسته شدن درب در زاویه مناسب تنظیم شده باشد، درب بدون هیچ صدایی باز و بسته خواهد شد. به‌همین دلیل، این مدل درب‌ها در مکان‌هایی که به سکوت نیاز دارند و ایجاد سروصدای اضافی موجب اختلال در نظم و آرامش می‌شود، بسیار کاربرد دارند‌.

·       از منظر بهداشتی نیز درب اتوماتیک لولایی از پاک‌ترین و بدون جرم‌ترین مدل‌های درب است. با توجه به نوع باز شدن درب، کمترین میزان تماس بین پنل‌های درب و عابران وجود خواهد داشت. علاوه بر این، درب‌ها به‌طور کامل به سمت دیوار باز می‌شوند و در این صورت احتمال تماس و برخورد ناخواسته با آن‌ها به حداقل خواهد رسید.

انواع جک درب اتوماتیک لولایی در ایلام

بطور کلی جک های مورد استفاده برای درب های اتوماتیک لولایی به دو دسته تقسیم می شوند:

§       جک الکترومکانیکی: معمولا جک های الکترومکانیکی را برای درب های اتوماتیک شیشه ای لولایی سبک با تردد و عرض کم استفاده می کنند (ساختمان های مسکونی با تعداد واحد کم) جک های الکترومکانیکی با چرخ دنده وبه وسیله نیروی مکانیکی کار می کنند.

§       جک هیدرولیکی: برای درب های سنگین و عرض و تردد بالا استفاده می شود. اغلب برای مجتمع های مسکونی و مکان های صنعتی از این نوع جک ها برای درب اتوماتیک لولایی استفاده می کنند. برای امنیت بییشتر به همراه جک هیدرولیکی از قفل های برقی استفاده می شود.

 

فروش درب اتوماتیک لولایی 

درب اتوماتیک لولایی در بیمارستان

قیمت درب اتوماتیک لولایی در ایلام

قیمت درب اتوماتیک لولایی به اندازه درب و نوع جک آن وابسته است. با توجه به مزایای این درب انتخاب آن بایستی متناسب با میزان رفت و آمد در یک محل انجام شود؛ تا حداکثر بازدهی را داشته باشد. در واقع می توان گفت عامل مهم گزینش نوع دستگاه و هم چنین وزن و عرض هر کدام از لنگه های درب به همراه آگاهی از میزان عبور و مرور روزمره است

درب اتوماتیک لولایی در ایلام در ایلام، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در چوار، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در آبدانان، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در سراب باغ، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در کلات، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در ایوان، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در زرنه، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در دره شهر، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در بدره، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در ماژین، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در دهلران، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در زرین آباد، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در موسیان، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در شیروان چرداول، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در شیروان، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در هلیلان، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در ملکشاهی، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در گچی، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در مهران، درب اتوماتیک لولایی در ایلام در صالح آباد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما