درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

رشت x

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

امروزه درب اتوماتیک شیشه ای مانند جک پارکینگی  به طور گسترده در ساختمان های اداری و تجاری و سایر ارگان ها نظیر بیمارستان و بانک ها مورد استفاده قرار میگیرد. 

استفاده از این نوع اپراتورها علاوه بر زیبایی و افزایش سرعت تردد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی  و حفظ دمای محیط داخل ساختمان دارند. 

مهمترین عامل در انتخاب اپراتور مناسب، ابعاد درب و میزان تردد از آن می باشد.

در سال های گذشته استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی ساختمان ها چندان رایج نبوده و یک موضوع تجملاتی و غیر ضروری به شمار می رفت اما امروزه درب های اتوماتیک شیشه ای در ورودی بسیاری از ساختمان های پرتردد نظیر فروشگاهها، بانک ها و مراکز دولتی و خصوصی مورد استفاده قرار میگیرد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای به موارد زیادی بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای
درب اتوماتیک شیشه ای

مراحل راه اندازی يک سيستم درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

۱- نصب تابلو و تجهيزات مکانيکی و الکتريکي سيستم درب اتوماتیک

۲- تکميل سيم بندي تابلو وديگر تجهيزات سيستم درب اتوماتیک

۳- تنظيم يا ريگلارژ ميکرو سوئيچ های مسير حرکت درب شیشه ای

۴- تست مراحل باز و بسته شدن درب شیشه ای اتوماتیک

۵- تنظيم ميکرو پروسسور به روي حالت عملکرد مطلوب درب اتوماتیک شیشه ای

موارد تاثیر گذار در قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

  • اپراتور درب اتوماتیک
  • فریم و شیشه درب
  • شاسی کشی
  • حمل و نصب
  • کتیبه شیشه سکوریت
  • لوازم جانبی مانند باطری ups، قفل برقی و...
قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
استفاده از درب اتوامتیک شیشه ای در مکان های تجاری

قیمت انواع درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

شاید برای شما جالب باشد اما باید بگوییم که ما هزاران نوع درب های  اتوماتیک شیشه‌ای داریم که به میزان تردد در شبانه روز، مکانی که نصب می شوند،

 ابعاد مورد نیاز آن، مدل های متفاوت و ... دسته بندی می شوند که این گونه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای نیز متفاوت بود است که انواع درب ها به صورت زیر طبقه بندی می شوند:

  • درب اتوماتیک شیشه ای گردان
  • درب اتوماتیک شیشه ای لولایی
  • درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی که به آن مدل زاویه دار نیز می گویند.
  • درب اتوماتیک شیشه ای مدل پارکینگی
  • درب اتوماتیک شیشه ای کشویی
  • درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی
  • درب اتوماتیک شیشه ای منحنی
  • درب اتوماتیک  شیشه ای تاشو، یا آکاردئونی
  • درب اتوماتیک شیشه ای اسلایدی( ورقه‌ای) .
استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در ورودی سوپر مارکت

کاربرد درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

  • اماکن فرهنگی و آموزشی و یا مراکز علمی
  • مراکزهای تفریحی و توریستی
  • رستوران‌ها و فسفود فروشی ها
  • سالن‌های راه آهن
  • بیمارستان‌ها و مراکز های بهداشتی درمانی
  • بانک‌ها
  • دانشگاه‌هاو بعضی مدارس هوشمند
  • هتل‌ها
  • پاساژها و مراکز خرید مدرن و فروشگاه‌ها
  • ساختمان‌های مسکونی
  • سازمان‌ها و ادارات دولتی

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای در رشت

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک امروزه به دلیل دارا بودن مزایای زیاد خود توانسته جایگزین درب‌های قدیمی شود به همین دلیل امروزه از این گونه درب به خاطر زیبایی و کارایی آن در ساختمان‌های پرتردد مانند ساختمان‌های اداری، تجاری و… استفاده می‌کنند.

درب های شیشه ای اتوماتیک در دو مدل کشویی و لولایی قابل استفاده در مراکز عمومی و خصوصی مانند: هتل، فرودگاه، پاساژ و فروشگاه ها می باشد. 

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای را میتوان برای سهولت در تردد عابرین، زیبایی، ارتقا سطح مقبولیت اماکن مورد استفاده و جلوگیری از اتلاف انرژی نام برد. 

باز و بسته شدن سریع و به موقع درب اتوماتیک شیشه ای ، درز بندی کامل و استفاده از قطعاتی که ضریب انتقال انرژی پایینی را دارا هستند. و میزان مصرف برق بسیار پایین اپراتور، موجب کاهش مصرف انرژی می شود.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است .

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای
نحوه باز شدن درب اتوماتیک شیشه ای

و همچنین محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع کاربری (دستی،اتوماتیک) نوع فریم ( فریم آلومینیوم درب اتوماتیک و  یا فریم آنادایز و فریم استیل ) ،کشور سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و میزان تردد و همچنین لوازم جانبی از قبیل ( قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای ، دستگاه کنترل ترد درب برقی شیشه ای ) عواملی هستند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند.

تذکر در خصوص محاسبه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای  در رشت

برای تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای محاسبات را بطور دقیق انجام نمائید چراکه هرگونه اشتباه قیمت درب اتوماتیک شیشه ای را تغییر می دهد.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم در رشت

درب شیشه ای برقی به عنوان درب اتوماتیک که به وسیله قطعات و ابزارهایی که دارد، باز و بسته می شود. بسته به نوع درب اتوماتیک از اپراتور و قطعات خاصی استفاده می شود.

 درب شیشه ای برقی به دلیل سهولت در رفت و آمد اماکن زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. درب شیشه ای برقی ، به عنوان وسیله ای است که قسمت داخلی و بیرونی یک ساختمان را به هم ربط می دهد، همواره مورد توجه افراد بوده و در طول زمان تغییر و تحولات فراوانی داشته است.

 درب شیشه ای اتوماتیک نیز حاصل همین تغییرات بوده است که به صورت اتوماتیک در انواع مختلف امروزه تولید می شود.قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تحت تاثیر عوامل متعددی است.

 درب اتوماتیک برقی توسط دستگاهی به نام اپراتور درب و یا درب باز کن قرار داده شده است که تمام اعمال درب های اتوماتیک که شامل بازشدن درب، انتظار و بسته شدن درب است را کنترل می کند. اپراتور نقش مهمی در درب شیشه ای برقی دارد که از جمله آن تامین امنیت درب است. یک حس گر برای جلوگیری از برخورد درب با افراد در اپراتورها وجود دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای مدل منحنی

قیمت نصب درب شیشه ای اتوماتیک در رشت

برای تعیین هزینه نصب درب شیشه ای اتوماتیک ، مهم ترین عاملی که تاثیر گذار است می توان به ابعاد دهنه ورودی اشاره کرد که تعیین کننده ابعاد شیشه سکوریت است که بر اساس متراژ و ابعاد شیشه سکوریت و همچنین متعلقات استفاده شده در نصب و ساخت درب شیشه سکوریت تاثیرگذار می باشند.

 البته لازم به ذکر می باشد که هزینه نصب درب شیشه ای اتوماتیک نسبت به درب معمولی بالاتر می باشد و دلیل بالا بودن هزینه می تواند پکیج و فریم باشد که در نصب درب اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.

درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رشت، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در خشکبیجار، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در خمام، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در سنگر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در کوچصفهان، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در لشت نشا، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در آستارا، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در لوندویل، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در آستانه اشرفیه، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در کياشهر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در املش، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رانکوه، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در بندرانزلی، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در تالش، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در اسالم، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در حریق، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در کرگان رود، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رضوانشهر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در پره سر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رودبار، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در خورگام، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رحمت آباد و بلوکات، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در عمارلو، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رودسر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در چابکسر، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رحیم آباد، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در کلاچای، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در سياهکل، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در دیلمان، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در شفت، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در احمد سر گوراب، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در صومعه سرا، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در تولم، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در میرزاکوچک جنگلی، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در فومن، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در سردار جنگل، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در لاهیجان، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در رودبنه، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در لنگرود، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در اطاقور، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در کومله، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در ماسال، درب اتوماتیک شیشه ای در رشت در شاندرمن.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما