درب اتوماتیک بیمارستان

درب اتوماتیک بیمارستان

دسته بندی

در اتوماتیک

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

درب اتوماتیک بیمارستان

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

درب اتوماتیک بیمارستان

درب اتوماتیک بیمارستان ، بدون ایجاد تماس، دسترسی ایمن را به ورودی ها و راهروها، اتاق های اورژانس، اتاق بیماران، واحد مراقبت های ویژه (ICU)، داروخانه ها، آزمایشگاه‌ ها، اتاق ‌های عمل و محیط های ایزوله فراهم می ‌کنند. این امر برای حفظ سلامت بیماران و راحتی بازدیدکنندگان است و همچنین به کارکنان بیمارستان اجازه می‌ دهد تا خصوصا در مواقع اضطراری به سرعت و به راحتی بین سالن ها و اتاق ها تردد کنند. درب اتوماتیک بیمارستان با برآورده کردن الزامات منحصر به فرد مراکز درمانی، فراهم کننده دسترسی آسان، استانداردهای بهداشتی و ایمنی بیمار است.

انواع مختلفی از درب اتوماتیک در بیمارستان ‌ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می‌ گیرند که از جمله آنها می توان به درب ‌های کشویی (اسلایدینگ) تک لنگه و دو لنگه، درب‌ های گردان و درب‌ های لولایی اشاره نمود. همچنین درهای ضد اشعه، درهای هوابند و درهای بونکر از درهایی هستند که بطور اختصاصی در بیمارستان ها استفاده می شوند و استانداردهای معینی دارند.

 

قیمت درب اتوماتیک بیمارستان

تعیین قیمت درب اتوماتیک بیمارستان به عوامل متعددی بستگی دارد و بدون توجه به جزئیات خاص هر پروژه امکان پذیر نیست. این قیمت با توجه به نوع درب، ابعاد، متریال و برند مورد استفاده تعیین می شود. علاوه بر این، هزینه حمل و نصب درب نیز در قیمت نهایی موثر است و حدود ۱۵٪ رقم فاکتور خواهد بود. علاوه بر این، عوامل دیگری مانند ضخامت، مکان اجرای پروژه و قطعات اضافی مورد استفاده مانند سیستم‌ های امنیتی، برق اضطراری UPS و قفل برقی در تعیین قیمت درب اتوماتیک نقش دارند.

 

خرید درب اتوماتیک بیمارستان

امروزه استفاده از درب‌ اتوماتیک به دلیل مزایای فراوان، در بیمارستان ها بسیار متداول است. به علت اهمیت بالای دسترسی و عبور و مرور در مراکز درمانی، حتما باید این محصول  را از مراکز معتبر تهیه کرد. انواع درب اتوماتیک، می توانند در بخش های مختلف بیمارستان مورد استفاده قرار بگیرند؛ به همین دلیل بهتر است پیش از خرید، با افراد متخصص این حوزه مشورت نمایید تا بهترین نوع درب اتوماتیک را با توجه به بودجه و کاربری مورد نیاز خود انتخاب کنید. گاهی ممکن است به طراحی اختصاصی درب نیاز باشد. 

از دیگر نکاتی که باید در حین خرید به آن توجه شود، ضد آتش و عایق صوت بودن درب های بیمارستان است. علاوه بر این، درب ها باید قابل ضد عفونی و شستشو باشند تا از گسترش عفونت و بیماری جلوگیری شود. در هنگام خرید درب اتوماتیک بیمارستان باید استانداردهای ایمنی، حفاظت و حریم شخصی را نیز در نظر گرفت. علاوه بر موارد مذکور، باید به گارانتی و خدمات پس از فروش محصول نیز توجه نمود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما