خانه پیش ساخته بتنی کرج

خانه پیش ساخته بتنی کرج

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج به دو فاکتور اصلی مصالح و نیروی کار بستگی دارد. قیمت خانه های پیش ساخته بتنی کرج به متراژ، قیمت متریال اولیه و پیچیدگی طرح وابسته است. انواع ساختمان های پیش ساخته بتنی مانند خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس ، ویلاهای پیش ساخته بتنی و ... در عمران مدرن ارائه می شوند. لیست قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج ، بروز و آنلاین ارائه می گردد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

کرج x

خانه پیش ساخته بتنی

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

کرج

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج

استفاده از خانه پیش ساخته بتنی در کرج ایده‌ی تازه‌ای نیست. سال‌ها است شیوه‌های متعددی برای ساخت سازه پیش ساخته بتنی آزمون و خطا شده و تا به امروز پیشنهادات متنوعی نیز برای ساخت خانه بتنی پیش ساخته در کرج ارائه شده اما واقعیت این است که مشتریان در اغلب نقاط جهان هنوز نمی توانند به سیستم ساختمانهای پیش ساخته بتنی اعتماد کنند. برای جلب اعتماد بیشتر لازم است تا تحقیقات دقیق‌ تر و جزئی‌ تری در زمینه ساخت خانه پیش ساخته بتنی در کرج مانند ویلا پیش ساخته بتنی ، خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس و … انجام شود و نتایج به زبان ساده در اختیار عموم قرار گیرد. 

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
ویلای پیش ساخته

 

یکی از ایرادات مهم ساختمان های پیش ساخته بتنی ، بحث اتصالات است که در سال‌های اخیر پیشرفت‌ های بسیار زیادی در این زمینه رخ داده است. می توان ادعا کرد این روزها با توجه به بالا رفتن دستمزد نیروی کار، کمبود منابع تامین مصالح و بالا رفتن استانداردهای ساخت و ساز ، بدون شک قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج در مقایسه با سیستم‌های قدیمی‌ تر ارزان تر تمام می‌ شود و در سال‌های آینده چاره‌ای جز جایگزینی این ویلاهای پیش ساخته بتنی به جای سیستم‌ های قدیمی وجود نخواهد داشت. 

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
خانه پیش ساخته بتنی

 

قیمت خانه پیش ساخته بتنی در کرج

سیستم خانه های پیش ساخته بتنی در کرج مبتنی بر قطعات مدولار مسلح بتنی است. قطعات مدولار با کمک اتصالات مختلف در یک تا دو طبقه طراحی می شود. اجزای هریک از قطعات بتنی که که تشکیل خانه پیش ساخته بتنی در کرج می دهند، شامل رایزر عبور آب باران، حفره های لوله های آب سرد و گرم، محل عبور لوله های شوفاژ، رایزر عبور لوله های فاضلاب و حفره های عبور سیم های برق و تاسیسات الکتریکی می باشند. قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج به دلیل نوسانات قیمت مصالح و تنوع دستمزد پیمانکاران و تولید کنندگان بسیار متغیر است. برای اطلاع از لیست قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج می توانید با همکاران ما در عمران مدرن مشورت کنید.  

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج به عواملی همچون متراژ، نوع نقشه، پیچیدگی های سازه در مراحل طراحی و تولید آن، بستگی دارد. به عنوان مثال برای ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس نسبت به نوع معمولی به بودجه بیشتری نیاز است. 

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
خانه های پیش ساخته

 

دو فاکتور اصلی در ساخت خانه تامین مصالح و نیروی کار است. خانه پیش ساخت بتنی در کرج تعداد نیروی کار کمتری دارد. بر این اساس کشور آمریکا در استفاده از خانه‌ پیش ساخته بتنی در کرج پیشتاز است. حدود ۳۰ سال است که از ایده خانه هاي پيش ساخته بتني در این کشور استقبال می‌شود. دلیل این استقبال گران بودن نیروی کار در آمریکاست. توسعه ساخت و ساز و کمبود نیروی کارگر ساختمانی ماهر معمولا شرایط را به نفع ایده های پیش ساخته می‌برد. در سال‌های اخیر کشورهای اروپایی نیز استقبال خوبی از خانه پیش ساخته بتنی داشتند. هر چه زمان بگذرد قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج در مقایسه با سایر ایده‌ها ارزان تر تمام می‌شود. به همین دلیل است که کارشناسان ساخت خانه بتنی پیش ساخته پیش‌بینی می‌کنند که این ایده در سال‌های آینده طرفداران بیشتری پیدا میکند.

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج

 

لیست قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج

لیست قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج با روش تیلت آپ کاهش می‌ یابد. در این روش اعضای بتنی سازه به صورت پنل‌هایی مجزا به صورت قطعات بسیار بزرگ و یکپارچه ساخته می‌شود. دیوارها و ستون‌ها و تمامی اجزا در شکل قطعاتی بزرگ با نام پنل های تیلت آپ تولید خواهد شد. در گام بعدی تولید خانه پیش ساخته بتنی در کرج ، باید تمامی قطعات به وسیله ماشین آلات سنگین و جرثقیل به دقت در جای خود قرار بگیرند. چنین رویکردی به معنای افزایش سرعت چند برابری و کاهش قابل توجه نیروی انسانی است.

دقت در ساخت هر قطعه به طرز چشم‌گیری افزایش پیدا می‌کند و چالش‌ های ساخت سازه پیش ساخته به مراتب کمتر است. در صورتی که تیم ‎‌های عمرانی مهارت کافی برای اجرای پروژه‌ های تیلت آپ پیدا کنند، قطعا قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج با این روش ارزان تر تمام می‌شود.

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
نصب قاب پنجره به روی دیوار های خانه پیش ساخته

 

مشتریان به انواع سازه های پیش ساخته بتنی در ایران دسترسی دارند. به تازگی ایده ساختمان های پیش ساخته بتنی و روش های تیلت آپ محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل سازندگان، تیپ‌های متنوع‌تری از انواع خانه‌های کوچک و بزرگ و چند طبقه ارائه دادند. قیمت خانه پیش ساخته بتنی سبک بر اساس پیچیدگی طرح و متراژ متفاوت است. همچنین در تعیین قیمت جزئیاتی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش و لوله کشی و متریال سقف و نما و جنس درب و پنجره‌ها و ارتفاع سازه و بسیاری از عوامل دیگر نقش مهمی ایفا می‌کنند. پس از انتخاب طرح مورد نظر برای استعلام قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج باید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید.

 

ویلای پیش ساخته بتنی در کرج

ویلاهای پیش ساخته بتنی در کرج در زمان بسیار کوتاهی ساخته و نصب می‌شوند. در واقع بخش مهمی از اجزای خانه پیش ساخته بتنی در کرج توسط کارخانه‌ها از پیش تولید شده است به همین دلیل پس از سفارش زمان کوتاهی لازم است تا پروژه تکمیل و نصب شود. سرعت عمل در اجرای پوسته خارجی خانه بتنی پیش ساخته از ویژگی های مهم آن می باشد به صورتی که می توان اسکلت یک ساختمان دو طبقه ۲۰۰ متر مربعی را در دو روز بر پا نمود.

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
ویلای دوبلکس پیش ساخته بتنی

 

خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس در کرج

ساخت خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس در کرج از حساسیت و ظرافت بیشتری برخوردار است. این نوع ساختمان اماده نصب به صورت دو طبقه در کارگاه تولید می شود و اتصالات آن که از مهم ترین مراحل است در محل اجرا می گردد. خانه های پیش ساخته بتنی دوبلکس به دلیل متراژ بالا و زیبایی ظاهری که دارند، طرفداران زیادی داشته و طبعا قیمت ویلای پیش ساخته بتنی دوبلکس نیز از نوع معمولی بیشتر خواهد بود. طرح های ویلایی به دلیل امکان ایجاد تنوع در پلان های معماری و چیدمان قطعات، منحصر به فرد هستند.

 

قیمت خانه های پیش ساخته بتنی در کرج
نمونه ای از پلان و پرسپکتیو خانه دوبلکس پیش ساخته

 

خانه پیش ساخته بتنی در کرج، خانه پیش ساخته بتنی در کرج - آسارا، خانه پیش ساخته بتنی در کرج - اشتهارد، خانه پیش ساخته بتنی در کرج - ماهدشت، خانه پیش ساخته بتنی در کرج - محمدشهر، خانه پیش ساخته بتنی در طالقان، خانه پیش ساخته بتنی در طالقان - بالا طالقان، خانه پیش ساخته بتنی در نظرآباد، خانه پیش ساخته بتنی در نظرآباد - تنکمان، خانه پیش ساخته بتنی در هشتگرد، خانه پیش ساخته بتنی در هشتگرد - چهارباغ، خانه پیش ساخته بتنی در هشتگرد - شهر جديد هشتگرد و چندار.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۲۰ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما