تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی

دسته بندی

کر کره برقی

تعداد ارائه دهنده ها

۰ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

معرفی کالا

نظرات کاربران

تیغه کرکره برقی

می‌توان گفت تیغه کرکره برقی یکی از اصلی‌ترین و اساسی‌ترین موارد استفاده شده در کرکره می‌باشد. به همین علت در انتخاب و خرید آن باید نهایت دقت را داشت تا تیغه انتخابی عملکرد درستی را داشته باشد. عوامل مختلفی در انتخاب تیغه کرکره برقی دخیل می‌باشند. از این عوامل می‌توان به مواردی همچون وزن، موتور، مساحت ورودی درب و  میزان ترددی که در روز وجود دارد، اشاره کرد.

تیغه کرکره برقی در عرض های۶۰ میلیمتر،۸۰ میلیمتر و ۱۰۰ میلیمتر موجود می باشند.

این تیغه ها تا ۹ متر طول موجود میباشند که بسته به سایز و درخواست مشتری قابلیت برش و نصب را دارند .

تیغه های کرکره برقی آکزر و آکرول از مواد اولیه استاندارد تولید شده است و به همین دلیل از مرغوبیت بسیار بالا برخوردار میباشد.

 

تيغه کرکره برقي
انواع تيغه کرکره برقي

 

انواع تیغه کرکره برقی اتوماتیک آلومینیوم از لحاظ اندازه

تیغه های کرکره برقی در ارتفاع های متفاوت تولید می شوند، تیغه های 40، 60، 80، 90، 100، 120، 140، 160، 180 و220 در حال حاضر در بازار تولید می شوند، اما تیغه های پرمصرف و رند بازار تیغه های 60، 80، 100 هستند که تقریبا 95% مصرف بازار از این تیغه ها تامین می شود.

برای دربهای کرکره برقی با عرض دهانه بالا بایستی از تیغه های با ارتفاع بالا استفاده شود تا استحکام درب کرکره تامین شود.

قیمت تیغه کرکره برقی

قیمت تیغه کرکره برقی بر اساس کیفیت ، برند و ابعاد فضای مود نظر متفاوت می باشد.برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت تیغه کرکره برقی با کارشناسان عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

قیمت تیغه کرکره برقی اکرول به ابعاد کرکره برقی بستگی دارد. هر چه ابعاد کرکره برقی بزرگتر باشد، قیمت تیغه نیز بیشتر میشود.

 

تیغه کرکره برقی پلی کربنات

 

بهترین برند تیغه کرکره برقی

تیغه صد میلیمیتری آکپای از جنس آلومينيوم و با ضخامت بالا ساخته شده است و داراى دو جداره و دو پل در ميان تيغه ميباشد. اين تيغه داراى مقاومت بالايى است زيرا علاوه بر وزن زياد و ضخامت زيادى كه دارد داراى دو پل در ميان تيغه است كه مقاومت آن را در برابر فشار چندين برابر ميكند. همچنین داراى عصايى و مادگى بسيار قدرتمند ميباشد.

تیغه کرکره برقی از نوع صد میلیمتری آکپای از جمله تیغه های مورد استفاده در کرکره های مغازه می باشد. البته به علت وزن زیاد کرکره برقی بهتر از از موتور هایی که قدرت بالایی دارند استفاده نمود.

پل هاى اين تيغه باعث ميشوند كه در عرض هاى بالاى شش متر كركره اصطلاحا شكم ندهد و عصايى و مادگى باعث ميشوند كركره با ارتفاع بالاى پنچ متر تحمل وزن زياد كركره را داشته باشد.

ويژگى هاى تیغه کرکره برقی آکپای، دو جداره بودن ، دو پل بودن ، ضخيم و سنگين بودن است. اما همين ويژگى ها باعث گران تمام شدن كركره ميباشد.

بنابراين نتيجه ميگيريم كه فقط براى كركره هايى از اين نوع تيغه استفاده كنيم كه بسيار عريض هستند و ارتفاع زيادى دارند.

انواع تیغه کرکره برقی

تیغه کرکره برقی دارای جنس‌های مختلفی است. رایج ترین جنس تیغه‌ها آلومینیوم، ورق گالوانیزه و پلی کربنات می‌باشد. کرکره‌های اتوماتیک 6 دسته تیغه‌های متفاوت دارند که به صورت زیر تقسیم می‌شوند:

  • آلومینیوم یا آکسترود
  • تیغه فوم دار گالوانیزه
  • تیغه شفاف یا پلی کربنات
  • تیغه پانچ دار یا سوراخ دار
  • تیغه فوم دار
  • تیغه رول گیتر

بهترین تیغه کرکره برقی

تیغه مهم‌ترین قسمت درب کرکره برقی قلمداد می‌شود. به بیان ساده‌تر، بدنه کرکره برقی از تیغه تشکیل می‌شود. تیغه‌ها در جنس و طرح‌های مختلفی در بازار عرضه می‌شوند که هر کدام ویژگی‌های محنصر به فرد خود را دارند. در مجموع، تیغه کرکره برقی انرژی زیادی را برای باز کردن درب هدر نمی‌دهد و در هنگام بسته بودن درب هم، جلوه زیبایی را به ساختمان می‌بخشد.

 

قیمت تیغه کرکره برقی

 

برای خرید و انتخاب بهترین تیغه کرکره برقی ، باید به پارامترهای مشخصی توجه کرد. این پارامترها بدین گونه دسته بندی می‌شوند : رنگ الکترواستاتیک ، وزن تیغه ، برند شرکت ، قابلیت شستشو.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما