بست چهارپیچ فولادبست سبک

بست چهارپیچ فولادبست سبک

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

بست چهارپیچ فولادبست سبک

فروشندهمحلشماره تماس
چدن ریزان پیشرو (دارکوب)

چدن ریزان پیشرو (دارکوب)

۳

تهران

phone

******۰۲۱۵۶

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

بست چهارپیچ فولادبست سبک

بست چهارپیچ فولاد بست سبک از دیگر تولیدات چدن ریزان پیشرو با قیمت مناسب و وزن کمتر و مطابق با استاندارد لازم در صنعت داربست فلزی می باشد.
 
بست چهارپیچ فولاد بست سبک به وزن کلی 1.350گرم و از جنس چدن نشکن می باشد.
 
بست چهرپیچ فولاد بست سبک نیز از 2 عدد برگه و 1 عدد کنده تشکیل شده و این قطعات توسط پیچ و مهره و واشر به هم مونتاژ می گردد.
 
در حال حاضر بست چهارپیچ فولاد بست در کیسه های 20 عددی بسته بندی می شود اما این امکان وجود دارد طبق درخواست مشتری بسته بندی شود.

بست چهارپیچ تولید شده در شرکت چدن ریزان پیشرو از جنس چدن داکتیل و در اوزان 1.300 گرم الی 1.650 گرم ، در برندهای دارکوب و فولاد بست و ایران بست می باشد . بست چهارپیچ دارای 2 عدد برگه و 1 عدد کنده می باشد که این قطعات توسط 4 عدد پیچ و 4 عدد مهره و 4 عدد واشر مونتاژ می گردد . مراحل تولید بست چهارپیچ عبارتند از : ریخته گری قطعات کنده و برگ ، خرد کردن و جداسازی قطعات ، ماشین کاری قطعات ، شات کردن قطعات ، کنترل کیفی قطعات و پلیسه گیری ، مونتاژ ، کنترل کیفیت محصول مونتاژ شده ، بسته بندی .بست چهارپیچ برای اتصال دو لبه لوله به حالت تقاطعی و 90 درجه در تمام سطوح کاری کاربرد دارد.

مدل محصول

فولادبست سبک

وزن

1.370 گرم

جنس

چدن نشکن


امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

ذکریا آریایی

سلام نصب کولر آبی نیاز به نصب سایبان هم داره چون بعضی از روزها واقعا هوا بیش از حد گرم میشه و به کولر فشار میاد اگر کولر آبی سایبان داشته باشه بهتره!!

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما