برق اضطراری UPS در ارومیه

برق اضطراری UPS در ارومیه

دسته بندی

برق اضطراری

تعداد ارائه دهنده ها

۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت خرید و فروش دستگاه برق اضطراری یو پی اس UPS متناسب با نوع آن متغیر است. طبق نیاز مصرف کننده و نوع عملکرد، دستگاه UPSدر سه نوع آنلاین ، آفلاین و لاین اینترکتیو خریداری می شود. ظرفیت باتری ها تاثیر زیادی در قیمت سیستم و دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) دارند.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

ارومیه x

برق اضطراری UPS

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

ارومیه

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

برق اضطراری UPS در ارومیه

برق اضطراری UPS راه حلی بسیار کارآمد برای تامین برق در زمان نوسانات ولتاژ و یا برق رفتگی است. در واقع استفاده از دستگاه یو پی اس (UPS) به واسطه حداقل زمان تاخیر در فرآیند برق رسانی اضطراری بسیار برای دستگاه های حساس مفید خواهد بود. چرا که دستگاه  UPSبه دلیل مجهز بودن به باتری ها و یا ژنراتورهای برق، در زمان برق رفتگی سریعا منبع تغذیه را سوئیچ می کند. خرید و فروش دستگاه های یو پی اس (UPS) برای کاربردهای مختلفی از قبیل برق رسانی به دیتاسنترها، کلینیک ها، بیمارستان ها و همچنین تنظیم ولتاژ آن ها صورت می گیرد. متناسب با تعداد باتری ها و نوع UPS قیمت برق اضطراری ساختمان مشخص می شود. در ادامه انواع دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) و عوامل مؤثر بر قیمت خرید و فروش آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

برق اضطراری ups
برق اضطراری ups

 

قیمت برق اضطراری UPS در ارومیه

همان طور که پیش تر اشاره اشاره شد قیمت خرید و فروش دستگاه برق اضطراری یو پی اس UPS متناسب با نوع آن متغیر است. به طوری که بر اساس نیاز مصرف کننده و نوع عملکرد مورد نیاز، دستگاه UPS در هر یک از سه نوع آنلاین ، آفلاین و لاین اینترکتیو خرید و یا فروش می شود. علاوه بر آن لازم به ذکر است که ظرفیت باتری ها تاثیر به سزایی در قیمت سیستم و دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) دارند که بر اساس نیاز مصرف کننده مشخص می شوند.

انواع برق اضطراری یو پی اس در ارومیه

دستگاه UPS در سه نوع آنلاین، آفلاین و همچنین لاین اینتراکتیو که هر کدام در قیمت ها و با ویژگی های مختلف قابل خرید و فروش هستند. در ادامه هر یک از این روش ها و جزئیات مربوط به آن ها مورد بررسی قرار می گیرد.

دستگاه برق اضطراری UPS آنلاین

دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) آنلاین پس از دریافت برق ورودی آن را از طریق اینورترها و یکسوزها از هرگونه نویز و نوسان پاکسازی می کند. در صورتی که تجهیزات الکتریکی دارای عملکرد حساسی باشند برقرسانی به آن ها از طریق دستگاه های UPS آنلاین و طبق فرآیند دبل صورت می گیرد. به طوری که برق شهر ابتدا توسط یک سو ساز به برق مستقیم تبدیل می شود و درون باتری ذخیره می گردد. سپس برای تغذیه تجهیزات از باتری مجددا به اینورتر برای تبدیل به برق متناوب فرستاده می شود. با این حال در زمان عملکرد عادی دستگاه UPS  برق را تنها با یکسوسازی و نویزگیری و بدون به ذخیره سازی در باتری، به کامپیوترها و روترها میفرستد. در زمان برق رفتگی عملکرد دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) آنلاین به صورت کاملا اتوماتیک و بدون تاخیر صورت می گیرد. به همین دلیل قیمت خرید دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) آنلاین در مقایسه با سایر نمونه ها بالاتر است.

قیمت برق اضطراری ups
برق اضطراری UPS

دستگاه برق اضطراری UPS آفلاین

دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) آنلاین به صورت دائم در مدار برق رسانی به شبکه قرار دارد. به طوری که نه تنها برای شارژ باتری ها به برق شهری متصل است، بلکه برای برق رسانی به تجهیزات حساس نیز در مدار قرار دارد. در زمان قطع برق دستگاه یو پی اس (UPS) ، برق را بر روی باتری ها سوئیچ می کند. قیمت دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) آفلاین در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار به دلیل تکنولوژی ابتدایی آن بسیار مناسب است. با این حال دستگاه برق اضطراری آفلاین هیچگونه نوسان گیری انجام نمی دهد و نوسانات برق شهری به طور کامل به دستگاه ها منتقل می شود. همچنین خرید دستگاه برق اضطراری یو پی اس آفلاین تنها در زمانی توصیه می شود که تاخیر و توقف در فرآیند برقرسانی مشکلی ایجاد نکند.

دستگاه برق اضطراری UPS لاین اینتراکتیو

دستگاه برق اضطراری یو پی اس UPS لاین اینتراکتیو و یا هیبریدی نمونه ارتقا یافته سیستم های آفلاین است که بدون تاخیر عمل می کنند. در واقع در زمان قطع برق تأخیر موجود در سیستم آفلاین توسط خازن ها جبران می شود. دستگاه برق اضطراری UPS لاین اینتراکتیو تا زمانی که سطح ولتاژ در محدوده قابل قبولی قرار دارد، باتری ها را از طریق اینورتر شارژ می کند. سپس در زمان وقوع قطعی برق به صورت سیستم برق اضطراری در شبکه عمل می کند. دستگاه برق اضطراری UPS لاین اینتراکتیو در مقایسه با نمونه آنلاین قیمت بهتری دارد و خرید آن در مقایسه با نمونه های آفلاین بسیار توصیه می شود. به طوری که دارای محافظت بیشتر و فعالیت کم صداتری است.

 

خرید دستگاه یو پی اس
دستگاه یو پي اس

اجزای برق اضطراری UPS در ارومیه

برق اضطراری UPS از سه قسمت باتری ، مبدل و شارژر تشکیل شده است.

  • باتری 

باتری مهم ترین و اصلی ترین بخش دستگاه برق اضطراری یو پی اس UPS است که متناسب با ظرفیت می تواند برق مورد نیاز دستگاه ها را از 5 تا 30 دقیقه تامین کند. ظرفیت باتری UPS از عوامل مؤثر در اندازه و قیمت خرید است. در بعضی موارد UPS تنها برای داشتن زمان کافی جهت خاموش کردن دستگاه های حساس کاربرد دارند. در موارد دیگر برای جلوگیری از توقف فرآیند برقرسانی از دستگاه یو پی اس UPS استفاده می شود تا تاخیر عملکرد دیزل ژنراتورها و موتور برق ها پشتیبانی شود.

  • مبدل (اینورتر)

تبدیل برق متناوب شهری به برق مستقیم برای ذخیره سازی در داخل باتری سیستم برق اضطراری یو پی اس UPS توسط مبدل صورت می گیرد. در چنین حالتی دستگاه برق اضطراری UPS ضمن حذف نوسان ها و نویزهای ولتاژ، برق متناوب را به مستقیم تبدیل کرده و در داخل باتری های برق UPS ذخیره می کند. بنابراین برق خروجی دستگاه UPS بدون هرگونه نوسان و نویزی خواهد بود. برای تغذیه مجدد دستگاه ها لازم است تا برق باتری ها مجددا به برق متناوب تبدیل شود که این کار توسط مبدل انجام می گیرد.

  • شارژر

برق شهری پس از تبدیل توسط اینورتر سیستم یو پی اس در داخل باتری ذخیره می شود. ولتاژ و جریان شارژ هر باتری متناسب با مشخصه های آن متغیر است. بنابراین فرآیند شارژ باتری دستگاه برق اضطراری یو پی اس (UPS) طبق مشخصه آن در جریان و ولتاژ خاصی صورت می گیرد.

خرید دستگاه یو پی اس
دستگاه UPS

برق اضطراری UPS در ارومیه در ارومیه، برق اضطراری UPS در ارومیه در انزل، برق اضطراری UPS در ارومیه در سیلوانه، برق اضطراری UPS در ارومیه در صومای برادوست، برق اضطراری UPS در ارومیه در نازلو، برق اضطراری UPS در ارومیه در اشنویه، برق اضطراری UPS در ارومیه در نالوس، برق اضطراری UPS در ارومیه در بوکان، برق اضطراری UPS در ارومیه در سیمینه، برق اضطراری UPS در ارومیه در پلدشت، برق اضطراری UPS در ارومیه در ارس، برق اضطراری UPS در ارومیه در پیرانشهر، برق اضطراری UPS در ارومیه در لاجان، برق اضطراری UPS در ارومیه در تکاب، برق اضطراری UPS در ارومیه در تخت سلیمان، برق اضطراری UPS در ارومیه در چالدران، برق اضطراری UPS در ارومیه در دشتک، برق اضطراری UPS در ارومیه در چایپاره، برق اضطراری UPS در ارومیه در حاجیلار، برق اضطراری UPS در ارومیه در خوی، برق اضطراری UPS در ارومیه در ایواوغلی، برق اضطراری UPS در ارومیه در صفائیه، برق اضطراری UPS در ارومیه در قطور، برق اضطراری UPS در ارومیه در سردشت، برق اضطراری UPS در ارومیه در وزینه، برق اضطراری UPS در ارومیه در سلماس، برق اضطراری UPS در ارومیه در کوهسار، برق اضطراری UPS در ارومیه در شاهین دژ، برق اضطراری UPS در ارومیه در کشاورز، برق اضطراری UPS در ارومیه در شوط، برق اضطراری UPS در ارومیه در قره قویون، برق اضطراری UPS در ارومیه در ماکو، برق اضطراری UPS در ارومیه در بازرگان، برق اضطراری UPS در ارومیه در مهاباد، برق اضطراری UPS در ارومیه در خلیفان، برق اضطراری UPS در ارومیه در میاندوآب، برق اضطراری UPS در ارومیه در باروق، برق اضطراری UPS در ارومیه در مرحمت آباد، برق اضطراری UPS در ارومیه در نقده، برق اضطراری UPS در ارومیه در محمدیار.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما