ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار

تعداد ارائه دهنده ها

۳ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

lift_banner

ایزوگام طرح دار

فروشندهمحلشماره تماس
عمران مدرن

عمران مدرن

۵

location

تهران

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

شرکت ایزوگام هیرمان دلیجان

۳

تهران

phone

******۰۲۱۷۷

پرشین قیر پاسارگاد

پرشین قیر پاسارگاد

۴

تهران

phone

******۰۹۱۲۱

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار از جدیدترین انواع ایزوگام هستند که به منظور عایق کاری رطوبتی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع ایزوگام با عنوان ایزوگام رنگی نیز شناخته می شود. این نوع عایق رطوبتی دارای طرح ها و رنگ های بسیار متنوعی است. ايزوگام طرح دار در عایق کاری استخر، پشت بام، دیوار، نمای ساختمان و ... قابل استفاده می باشد. به طور کلی بیشترین کاربرد ایزوگام طرح دار در صنعت ساختمان است.

 

ايزوگام طرح دار

 طرح های مختلف ایزوگام

 

انواع ایزوگام طرح دار

با توجه به محل اجرا، می توان این ایزوگام ها را به انواع ایزوگام طرح دار استخر ، ایزوگام طرح دار دیوار ، ایزوگام طرح دار بام و ... دسته بندی نمود. این نوع ایزوگام در طرح های مختلفی تولید و عرضه می گردد که با توجه به محل اجرا می توان هر کدام از آنها را برگزید. از انواع طرح های آن می توان به ایزوگام طرح سنگ ، ایزوگام طرح آجر ، طرح چوب، طرح لانه زنبوری و طرح سرامیک اشاره کرد.

 

ايزوگام طرح دار

 ایزوگام طرح دار

 

ایزوگام طرح سنگ

ایزوگام طرح سنگ علاوه بر دارا بودن مقاومت و دوام بالا، زیبایی خاصی دارد. از ایزوگام طرح سنگ می توان در نماسازی استفاده کرده و موجب کاهش هزینه ها شد. علاوه بر این در عایق کاری دیوار و پشت بام نیز می توان از ایزوگام طرح دار سنگی استفاده کرد. قیمت ایزوگام طرح سنگ به دلیل نوع و تکنولوژی مورد استفاده در ساخت آن، بیشتر از انواع معمولی است. اما استفاده از آن به صرفه تر از بکارگیری سنگ در اجرای نما است. زیرا قیمت ایزوگام طرح سنگ کمتر از سنگ نما می باشد.

 

قیمت ایزوگام طرح سنگ

 ایزوگام طرح سنگ

 

ایزوگام طرح آجر

ایزوگام طرح آجر از دیگر ایزوگام های طرح دار پرطرفدار است که نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است. بیشترین کاربرد ایزوگام طرح آجر در نما و دیوار ساختمان می باشد. قیمت ایزوگام طرح آجر از نماکاری ساختمان ارزان تر است. این نوع ایزوگام در رنگ های مختلفی همچون زرد، قرمز، قهوه ای، کرم و خاکستری عرضه شده و قابل استفاده است. بنابراین می تواند پاسخگوی سلایق مختلف باشد. خرید اینترنتی ایزوگام طرح آجر صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد را در پی دارد.

 

قیمت ایزوگام طرح دار دیوار

 ایزوگام طرح آجر

 

ایزوگام طرح چمن

ایزوگام طرح دار چمن بیشتر برای عایق کاری بام و مکان های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین می توان برای عایق کاری پارکینگ نیز از ایزوگام طرح چمن استفاده کرد. این ایزوگام مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. ایزوگام طرح چمن در کیفیت های مختلف در بازار موجود بوده و قابل خریداری است.

 

قیمت ایزوگام طرح دار دیوار

 ایزوگام طرح چمن

 

ایزوگام طرح دار لانه زنبوری

همان طور که از نام این ایزوگام مشخص است، طرحی شبیه به لانه زنبور دارد. از ایزوگام طرح دار لانه زنبوری بیشتر در عایق کاری استخر و بام استفاده می شود. از رنگ آبی آن می توان به عنوان ایزوگام طرح دار استخر استفاده کرد. استفاده از آن در سقف های شیب دار نمای زیبایی به سقف می بخشد.

 

ایزوگام طرح دار

 ایزوگام لانه زنبوری استخر

 

کاربرد و مزایای ایزوگام طرح دار

مهم ترین کاربرد ایزوگام طرح دار عایق کاری و جلوگیری از نفوذ رطوبت است. با جلوگیری از نفوذ رطوبت از خراب شدن دیوارها، بام و ... و همین طور صرف هزینه های مربوط به تعمیر، جلوگیری به عمل می آید. همچنین طرح دار بودن این ایزوگام ها، موجب زیباسازی ساختمان می گردد. از دیگر مزیت های استفاده از ايزوگام طرح دار کاهش هزینه های مربوط به نماسازی است. مقاومت ايزوگام طرح دار در برابر پرتوهای فرابنفش خورشید بالا است.

 

ایزوگام طرح دار

 نصب ایزوگام طرح دار

 

قیمت ایزوگام طرح دار

قیمت ایزوگام طرح دار وابسته به عواملی همچون درجه کیفی ایزوگام، وارداتی و صادراتی بودن آن و برند ایزوگام می باشد. با توجه به متراژ کار و خرید عمده یا خرد آن، هزینه اجرا و قیمت ایزوگام طرح دار تغییر می یابد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت ایزوگام طرح دار می توان به وزن، ضخامت و لایه های تشکیل دهنده آن اشاره کرد. ممکن است رنگ و طرح نیز بر روی قیمت آن موثر باشد. به طور مثال ممکن است قیمت ایزوگام طرح سنگ با قیمت ایزوگام طرح آجر متفاوت باشد.

 

قیمت ایزوگام طرح دار

 رول های ايزوگام طرح دار

 

برای خرید ایزوگام طرح دار باید توجه نمود که ایزوگام تقلبی و غیراستاندارد نباشد. در حال حاضر فروشگاه های زیادی اقدام به فروش ایزوگام طرح دار می نمایند که می توان بهترین محصول را از آنها خریداری نمود. به هنگام خرید ایزوگام طرح دار باید توجه داشت که نشان استاندارد بر روی آن درج شده باشد.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما