آجر رسی زرد

آجر رسی زرد

دسته بندی

آجر رسی

تعداد ارائه دهنده ها

۲ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

آجر رسی زرد آجر سفال اصفهان

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

نام:

طرح:

ابعاد:

آجر رسی زرد رضوان

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

نام:

ابعاد:

ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر رسی زرد

آجر رسی زرد ، در دسته بندی آجرهای رسی قرار دارد که به دلیل ظاهر جذاب، استحکام و دوام بالا در پروژه های مختلف ساختمانی از آن استفاده می شود. این آجر در هر شرایط آب و هوایی مقاوم است و به دلیل رنگ زردی که دارد، جهت خلق نماهای یک ‌دست و ترکیبی کاربردی است. به علت ترکیب طبیعی خاک رس با کانی های معدنی و پخت در درجه حرارت بالا رنگ این آجر زرد می باشد. 

 

قیمت آجر رسی زرد

قیمت آجر رسی زرد به عوامل مختلفی از جمله کیفیت مواد اولیه، فرآیند تولید، هزینه حمل و نقل، اندازه و ابعاد آجر بستگی دارد. به طور کلی، قیمت آجر رسی زرد بین ۱,۳۰۰ تا ۵,۰۰۰ تومان به ازای هر عدد است که این مبلغ بسته به ابعاد آجر متغیر می باشد.

 

ویژگی های آجر رسی زرد 

زیبایی ظاهری: آجر رسی زرد به دلیل رنگ طبیعی و جذاب و البته بافت یک دست و همگنی که دارد، در نمای ساختمان‌ ها مورد استفاده قرار می ‌گیرد. رنگ زرد این آجر به دلیل خاک رس بوده و در برابر اشعه خورشید غیر قابل تغییر است.

استحکام و دوام: این آجر در برابر شرایط آب و هوایی مختلف مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد و دوام بالایی دارد.

عایق حرارتی و صوتی: آجر رسی زرد به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی مناسب شناخته می شود؛ به طوریکه مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی دارد و ضریب انتقال حرارت آن کم است.

دوستدار محیط زیست: به دلیل استفاده از مواد طبیعی و قابلیت بازیافت در ساخت آجر رسی زرد ، این آجر به عنوان یک مصالح دوستدار محیط زیست شناخته می ‌شود.

 

کاربردهای آجر رسی زرد

از آجر رسی زرد در ساختمان ‌های مسکونی، تجاری و حتی صنعتی استفاده می شود. این آجر به ‌طور گسترده ‌ای در ساخت نماهای خارجی، دیوارهای داخلی، طاق ‌ها و حتی کف ‌پوش ‌ها کاربرد دارد. همچنین از آجر رسی زرد در ساخت مساجد، بناهای تاریخی و معماری سنتی بهره می برند.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما