آجر رستیک قهوه ای در اردبیل

آجر رستیک قهوه ای در اردبیل

دسته بندی

آجر رستیک

تعداد ارائه دهنده ها

۸ ارائه دهنده
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

اردبیل x

آجر رستیک قهوه ای آجر سفال اصفهان

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

طرح:

https://omranmodern.com/files/products/ALp0RDbTAhAk15H1g36ZeFVvN8voSAQg.jpg

آجر رستیک قهوه ای امیران

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

A۳s

ابعاد:

۵۵x۲۰۰x۲۷

آجر رستیک قهوه ای ماندگار سهیل

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

ابعاد:

https://omranmodern.com/files/products/Z1j2tI8IFfoyNNRvECiB6c9p77d9c6Ix.jpg

آجر رستیک قهوه ای نماچین رویال AR6

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

AR ۶۰۲

ابعاد:

۲۰۰x۲۰۰x۲۵
https://omranmodern.com/files/products/M7MSus5e4uFi1I8PZA1RC9r8a0VDJhxa.jpg

آجر رستیک قهوه ای نماچین رویال RKN

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

RK ۳۵۲

ابعاد:

https://omranmodern.com/files/products/dgHESPP89WdER65cfaKXuFxDtW13HZYs.jpg

آجر رستیک قهوه ای نماچین رویال RN

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

R ۲۵۹

ابعاد:

۱۰۰x۱۰۰x۲۷
https://omranmodern.com/files/products/ht3A714XLuomQdRk56MSDLYkp3QBk2IN.jpg

آجر رستیک قهوه ای نماچین رویال RN7

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

R ۰۷۴

ابعاد:

۷۰x۳۰۰x۲۷

آجر رستیک قهوه ای نیک

۰۹۱۰۱۹۱۰۵۳۲

نام:

ابعاد:

۱۵۰x۱۵۰x۲۵
ابتدا
۱
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

آجر رستیک قهوه ای در اردبیل

آجر رستیک قهوه ‌ای یکی از پرفروش ترین مصالح ساختمانی است که در طراحی و دکوراسیون فضاهای داخلی و خارجی ساختمان به کار می ‌رود. این آجر با رنگ گرم و طبیعی خود، حسی از صمیمیت و آرامش را به محیط می بخشد و در عین حال، به ‌عنوان عنصری مقاوم و بادوام شناخته می‌ شود. در ساخت آجر رستیک قهوه ای عمل پرداخت به طور کامل انجام نمی شود؛ به همین دلیل شکل طبیعی آن حفظ شده و به آجرها و خشت های طبیعی شباهت دارد.

 

قیمت آجر رستیک قهوه ای در اردبیل

قیمت هر عدد آجر رستیک قهوه ای در بازار از حدود ۴,۰۰۰ تومان تا ۹,۰۰۰ تومان متغیر است. همچنین، قیمت هر متر مربع آجر رستیک قهوه ای در محدوده ۳۶۹,۰۰۰ تومان تا ۴۹۹,۰۰۰ تومان می باشد.

قیمت آجر رستیک قهوه ای با در نظر گرفتن چندین پارامتر از جمله کیفیت و نوع مواد اولیه، ابعاد و ضخامت، فرآیند تولید و هزینه حمل و نقل مشخص می شود. کیفیت و نوع مواد اولیه آجر رستیک قهوه ای متفاوت است و قیمت این آجر در صورتی که در ساخت آن از مواد اولیه با کیفیت استفاده شود، گران تر خواهد بود. ابعاد و ضخامت آجر رستیک قهوه ای بر قیمت آن تأثیر گذار است؛ طوریکه آجرهای بزرگتر و ضخیم ‌تر گران قیمت می باشند. در تعیین قیمت آجر رستیک قهوه ای شرایط بازار ارز نیز دخیل است. مسافت بین محل تولید تا محل تحویل بر هزینه حمل و نقل و قیمت آجر رستیک قهوه ای تأثیر می گذارد.

.

ویژگی و مزایای آجر رستیک قهوه ای در اردبیل

  • رنگ و بافت طبیعی

طیف رنگی آجر رستیک قهوه ‌ای از قهوه ‌ای روشن تا تیره متغیر است. به همین دلیل با استفاده از این آجر در فضا های مختلف، جلوه‌ ای طبیعی و خاص در آن فضا ایجاد می شود. بافت سطحی این آجر به صورت نامنظم و ناهموار است که به آن ظاهری اصیل و قدیمی می ‌دهد.

  • مقاومت و دوام

آجر رستیک قهوه ای در برابر شرایط جوی مختلف از جمله رطوبت، گرما و سرما بسیار مقاوم است. همچنین، این آجر در برابر سایش و ضربه مقاومت می کند و برای مدت زمان طولانی می توان از آن بدون نیاز به تعمیرات و نگهداری خاصی استفاده کرد.

  • تطبیق‌ پذیری

آجر رستیک قهوه‌ ای به سادگی با سایر مصالح ساختمانی و انواع سبک‌ های معماری هماهنگ می ‌شود. بنابراین در پروژه‌ های مختلف ساختمانی از جمله ساخت دیوارهای داخلی، نمای خارجی، شومینه‌ ها و حتی در طراحی محوطه‌ های باغ و حیاط استفاده می شود.

  • عایق حرارتی و صوتی

این آجر به دلیل تراکم و ضخامت مناسبی که دارد، در برابر حرارت و صدا مقاوم است. این ویژگی سبب می‌ شود که فضاهای ساخته شده با این آجر در تابستان خنک ‌تر و در زمستان گرم ‌تر باشند و صداهای ناخواسته به داخل فضا وارد نشود.

آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در اردبیل، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در ثمرین، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در هیر، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در بیله سوار، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در قشلاق دشت، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در پارس آباد، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در اصلاندوز، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در تازه کند، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در خلخال، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در خورش رستم، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در شاهرود، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در سرعین، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در سبلان، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در کوثر، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در فیروز، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در گرمی، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در انگوت، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در موران، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در مشگین شهر، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در ارشق، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در مرادلو، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در مشگین شرقی، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در نمین، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در عنبران، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در ویلکیج، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در نیر، آجر رستیک قهوه ای در اردبیل در کوراییم.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۳ از ۵ - از مجموع ۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما