استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
آسانسور و بالابر

قیمت آسانسور سه طبقه

قیمت آسانسور سه طبقه تحت تاثیر عوامل مختلفی ازجمله نوع آسانسور، ظرفیت کابین، جنس کابین، موتور  و درب آسانسور می ‌باشد. بسته به نوع آسانسور و قطعات استفاده شده، قیمت آسانسور ۳ طبقه متغیر است. بنابراین اعلام دقیق قیمت اسانسور ۳طبقه بدون اطلاع از قطعات استفاده شده امکان پذیر نیست. با این حال حداقل قیمت اسانسور برای ساختمان سه طبقه در نیمه اول سال ۱۴۰۳ برابر با ۳۳۰ میلیون تومان می‌ باشد. جهت استعلام دقیق قیمت آسانسور ۳ توقف می‌توانید با کارشناسان عمران مدرن در تماس باشید.

قیمت آسانسور ۳ طبقه

قیمت آسانسور ۳ طبقه به مقدار زیادی به نوع آسانسور بستگی دارد. دو نوع متداول آسانسور ۳ طبقه، اسانسور کششی و هیدرولیکی می ‌باشد. آسانسورهای کششی قیمت پایین‌تری از آسانسورهای هیدرولیک داشته و برای افرادی که دارای محدودیت بودجه هستند، گزینه بسیار مناسبی است. حداقل قیمت آسانسور سه طبقه ۴ نفره کششی برابر با ۳۳۰ میلیون تومان و در صورت احتساب طبقه همکف برابر با ۳۶۰ میلیون تومان می ‌باشد.

آسانسورهای هیدرولیک به دلیل صدای کم و لرزش پایین محبوبیت دارند. حداقل قیمت آسانسور سه طبقه ۴ نفره هیدرولیک برابر ۳۹۰ میلیون تومان و در صورت احتساب طبقه همکف برابر با ۴۱۰ میلیون تومان است.

هزینه نصب آسانسور سه طبقه

هزینه نصب آسانسور سه طبقه نیز به نوع آسانسور و ظرفیت آن بستگی دارد. هرچه ظرفیت آسانسور بیشتر باشد، قیمت اسانسور ۳طبقه و هزینه نصب آن افزایش می ‌یابد. بنابراین برای کاهش هزینه خرید و نصب آسانسور از انتخاب ظرفیت بیش از مقدار مورد نیاز، خودداری نمایید.

آسانسورهای کششی در کنار قیمت پایین‌تر، هزینه نصب کمتری نیز دارند. بطور معمول هزینه نصب آسانسور سه طبقه کششی حدود ۳۰ درصد از هزینه نصب آسانسور هیدرولیک کمتر است. بنابراین خرید آسانسور کششی سبب کاهش قیمت آسانسور سه طبقه شده و برای افرادی که بودجه محدودی دارند، مناسب ترین گزینه است.

قیمت اسانسور برای ساختمان سه طبقه

جهت اطلاع از قیمت اسانسور برای ساختمان سه طبقه نیاز به استعلام بروز قیمت آسانسور می ‌باشد. برای استعلام قیمت آسانسور سه طبقه می‌توانید با کارشناسان عمران مدرن تماس بگیرید. قیمت آسانسور ۳ توقف کمتر از آسانسور ۴ توقف می ‎‌باشد. بنابراین اگر آسانسور شما در طبقه همکف نیز توقف داشته باشد، هزینه خرید و نصب آسانسور شما نیز افزایش می‌ یابد.

قیمت آسانسور برای ۳ طبقه

همانطور که گفته شد، قیمت آسانسور برای ۳ طبقه به نوع آسانسور، نوع موتور، ظرفیت کابین، جنس کابین و نوع درب بستگی دارد. همچنین بیان شد که هزینه آسانسور سه طبقه کششی کمتر از هیدرولیک می ‌باشد.

برای کاهش قیمت آسانسور برای سه طبقه می‌توانید از موتورهای گیربکسی ایرانی استفاده نمایید. موتورهای آسانسور به دو نوع گیربکسی و گیرلس دسته بندی می‎ شوند. قیمت موتورهای گیربکسی پایین‌تر از گیرلس بوده و انتخاب یک موتور گیربکسی ایرانی می ‌تواند هزینه آسانسور سه طبقه شما را کاهش دهد.

ظرفیت کابین نیز بر قیمت آسانسور برای ۳ طبقه تاثیر داشته و افزایش ظرفیت آسانسور سبب افزایش قیمت آن می‌ شود. با افزایش ظرفیت کابین نه‌تنها قیمت کابین افزایش می ‌‌یابد، بلکه قیمت موتور و هزینه نصب آسانسور نیز افزایش پیدا می ‌کند. بنابراین انتخاب ظرفیت بیش از حد مورد نیاز به شکل مضاعفی به هزینه آسانسور سه طبقه می ‌افزاید.

جنس کابین نیز بر قیمت آسانسور سه طبقه موثر می ‌باشد. کابین آسانسور به صورت ام دی اف، ام دی اف استیل، تمام استیل و شیشه‌ای ارائه می‌ شود که کابین‌های ام دی اف کمترین قیمت را دارند. پس از ام دی اف به ترتیب کابین‌های ام دی اف استیل، تمام استیل و شیشه‌ای بیشترین قیمت را دارند.

یکی دیگر از مواردی که با تغییر آن می ‌توانید قیمت آسانسور ۳ توقف خود را کنترل کنید، نوع درب آسانسور می‌ باشد. درب آسانسور به انواع مختلفی ازجمله درب لولایی، درب نیمه اتوماتیک و درب تمام اتوماتیک دسته بندی می‌ شود که درب‌های لولایی کمترین قیمت را دارند.

قیمت آسانسور سه طبقه

هزینه نصب آسانسور برای ۳ طبقه

هزینه نصب آسانسور برای ۳ طبقه با توجه به نوع آسانسور تعیین می ‌گردد. همانطور که پیش‎‌تر بیان شد، آسانسورها در دو نوع کششی و هیدرولیکی موجود هستند که آسانسورهای هیدرولیکی بطور معمول هزینه نصب بالاتری دارند.

برای استعلام هزینه نصب آسانسور برای ۳ طبقه نیاز به مراجعه کارشناس به محل ساختمان می ‌باشد. با این حال برای استعلام اولیه هزینه نصب آسانسور ۳ طبقه می ‌توانید با ارسال یک ویدیو از محل مورد نظر برای کارشناسان عمران مدرن، هزینه نصب آسانسور را استعلام نمایید.

توجه داشته باشید که نصب آسانسور، کاری تخصصی بوده و نصب آسانسور توسط افراد غیر متخصص می ‌تواند مشکلات و آسیب‌های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. بنابراین برای کاهش قیمت آسانسور سه طبقه خود و هزینه‌های مربوط به نصب به هیچ عنوان به افراد غیر متخصص برای نصب آسانسور، مراجعه نکرده و از افراد متخصص کمک بگیرید.

هزینه نصب آسانسور برای ۳ طبقه

قیمت آسانسور خانگی سه طبقه

قیمت آسانسور خانگی سه طبقه نیز همانند آسانسور سه توقف ساختمانی می ‌باشد، با این تفاوت که می ‌توان برای آسانسور خانگی از کابین‌های یک و یا دو نفره استفاده نمود. استفاده از کابین‌های دو نفره سبب کاهش هزینه مربوط به خریداری کابین و نصب آسانسور می ‌شود.

توجه داشته باشید که قیمت اسانسور ۳طبقه با بالابر تفاوت دارد و بسیاری از خانه ‌های سه طبقه به جای آسانسور از بالابر خانگی استفاده می‌ کنند. بنابراین اگر به دنبال خرید بالابر خانگی هستید، باید به جای قیمت آسانسور خانگی ۳ طبقه ، قیمت بالابر خانگی را استعلام بگیرید.

هزینه آسانسور برای سه طبقه

هزینه آسانسور برای سه طبقه به فاکتورهای متعددی چون نوع آسانسور، موتور، ظرفیت کابین و نوع کابین بستگی دارد. با این حال برای کاهش قیمت آسانسور سه طبقه می‌توانید از شستی‌ کابین و شستی احظار ارزان‌ قیمت استفاده نموده و از موتورهای ایرانی استفاده نمایید.

بطور کل هزینه آسانسور برای سه طبقه از ۳۳۰ میلیون تومان برای آسانسورهای کششی و از ۳۹۰ میلیون تومان برای آسانسورهای هیدرولیکی شروع شده و بسته به نوع و برند موتور، جنس کابین و دیگر موارد ذکر شده تغییر می ‌کند.

برای مطالعه بیشتر:

راهنمای خرید آسانسور

راه اندازی مجدد آسانسور

بالابر خانگی هیدرولیکی

کاتالوگ آسانسور

بهترین آسانسور

شرکت خدمات آسانسور

آسانسور ایتالیایی

آسانسور داخل خانه

آسانسور ضد انفجار

نمایندگی آسانسور

قیمت آسانسور دو طبقه

آخرین عناوین

مزایا و معایب تری دی پنل

مزایای تری دی پنل به قدری گسترده است که کاربرد آن در مهندسی عمران و…

11 ساعت پیش

چراغ نما رومی

برای روشنایی نمای رومی از کدام چراغ ها استفاده می شود ؟ پیش از خرید…

1 روز پیش

پروژکتور ریلی

پروژکتور ریلی امروزه یکی از بهترین و پرطرفدارترین منابع روشنایی است. این پروژکتورها در فضاهای…

1 روز پیش

چراغ دکوراتیو نما

چراغ دکوراتیو نما ، ابزاری نوین و موثر برای افزایش زیبایی و جذابیت نمای ساختمان…

4 روز پیش

تری دی پانل چیست

تری دی پانل که با نام پانل سه بعدی نیز شناخته می شود یکی از…

4 روز پیش

اگر در آسانسور گیر کردیم چیکار کنیم

گیر افتادن در آسانسور یکی از ترس های شایع می باشد و بسیاری از افراد…

4 روز پیش