استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1
قیمت موتور آسانسور الکو 6/1

موتور آسانسور الکو یکی از برندهای مطرح و به نسبت نوپا در حوزه تولید موتور آسانسور می باشد. یکی از پر متقاضی ترین محصولات برند الکو، موتور آسانسور الکو 6.1 می باشد که در چهار مدل عرضه می شود. قیمت موتور آسانسور الکو 6/1 در کنار کیفیت مناسب، این موتور را به یک گزینه مناسب برای اغلب آسانسورها تبدیل کرده است.

برای انتخاب، خرید و استعلام قیمت موتور آسانسور الکو 6.1 و یا سایر موتورها، می توانید با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

قیمت خرید موتور آسانسور الکو 6/1

خرید موتور آسانسور الکو 6.1 به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا توصیه شده و گزینه ارزنده و مقرون بصرفه ای برای اسانسورهای کششی می باشد. قیمت موتور آسانسور الکو 6/1 دارای نواسانات بالایی بوده و برای اطلاع از قیمت دقیق این موتور، باید نسبت به استعلام قیمت روز آن اقدام نمایید.

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1
موتور آسانسور الکو

موتور آسانسور الکو 6.1 دارای ظرفیت 450 کیلو گرمی بوده و برای کابین تا ظرفیت 6 نفر مناسب می باشد. اگر ظرفیت کابین شما بیش از 6 نفر است، می توانید از سایر مدل های موتور آسانسور الکو استفاده نمایید. همچنین این موتور توانایی حمل کابین را تا ارتفاع 30 متر دارا می باشد. بنابراین می توان از این موتور برای آسانسور تا حداکثر 10 توقف استفاده نمود.

قیمت موتور آسانسور الکو 6.1 به دلیل گیربکسی بودن آن از موتورهای گیرلس پایین تر می باشد. این عامل سبب افزایش محبوبیت این موتور در بین افرادی که بودجه نسبتا محدودی دارند، شده است.   

قیمت مدل های موتور آسانسور الکو 6/1

همانطور که پیش تر بیان شد، موتور آسانسور الکو 6.1 در چهار مدل که شامل SR5، NEW SR5، ELCO PLUS و TR5 است، عرضه می گردد. همچنین موتور آسانسور الکو 6/1 با دو نوع الکتروموتور 3VF یا تک سرعته و AC2 یا دو سرعته ارائه می شود که یکی از پارامترهای تاثیرگذار روی قیمت موتور آسانسور الکو 6/1 می باشد.

موتور الکو 6.1 از نوع گیربکسی بوده و تمامی مدل های آن دارای سرعت 1 متر بر ثانیه می باشند. بنابراین این موتور برای افرادی که به دنبال موتور گیرلس آسانسور هستند و یا به سرعت های بالاتری نیاز دارند، مناسب نمی باشد.

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1
موتور الکو 6/1 دو سرعته

نکات خرید موتور آسانسور الکو 6/1

اولین قدم برای خرید موتور آسانسور مناسب، پیدا کردن مشخصات موتور آسانسور مورد نیاز برای سازه می باشد. مواردی از قبیل تعداد توقف و اندازه کابین در خرید موتور آسانسور اهمیت بسزایی داشته و انتخاب موتور آسانسور باید با توجه به این موارد انجام گردد.

همان طور که پیشتر نیز بیان شد، موتور آسانسور الکو 6.1 برای اسانسور تا حداکثر 10 توقف یا ارتفاع 30 متر مناسب می باشند. همچنین این موتور برای کابین تا حداکثر ظرفیت 6 نفر یا 450 کیلو گرم مناسب بوده و برای ظرفیت های بیشتر نمی توان از این موتور استفاده نمود.

در آخر نیز دقت داشته باشید که موتور اسانسور الکو 6/1 از نوع گیربکسی می باشد. دلیل پایین بودن قیمت موتور آسانسور الکو 6/1 نسبت به موتورهای گیرلس نیز همین موضوع است. موتورهای گیربکسی دارای مزایای عمده ای از جمله قیمت پایین هستند، با این حال موتورهای گیرلس نیز دارای ویژگی های منحصر به خود می باشند. بنابراین اگر تمایل به استفاده از موتورهای گیرلس دارید، موتور الکو 6.1 برای شما گزینه مناسبی نمی باشد.

برای خرید و استعلام قیمت موتور آسانسور الکو 6.1 می توانید از کارشناسان عمران مدرن، مشورت گرفته و این موتور را به صورت اینترنتی از عمران مدرن، خریداری نمایید. خرید اینترنتی موتور الکو 6.1 شما را از مراجعه حضوری به فروشگاه بی نیاز کرده و سبب صرفه جویی در زمان شما خواهد شد.

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1
موتور الکو

مزایای موتور آسانسور الکو 6/1

عدد 6.1 در این نوع از موتور آسانسور الکو، نشان دهنده توان آن به کیلووات است که این توان در اغلب آسانسورهای تا 10 توقف استفاده می شود. این موتور بسته به مدل دارای استاتیک لود 2600 و 3000 کیلو گرمی بوده و گزینه ای مطمئن برای اسانسور با سایز متوسط می باشد.

قیمت موتور آسانسور الکو 6/1 یکی دیگر از مزایای این موتور اسانسور می باشد. لیست قیمت موتور الکو نسبت به موتورهای وارداتی بسیار مناسب بوده و کیفیت آن نیز در سطح خوبی قرار دارد. در کنار قیمت موتور آسانسور الکو 6.1 ، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب نیز سبب شده تا این موتور به یکی از بهترین گزینه ها برای خرید موتور اسانسور تبدیل شود.

تمامی موتورهای آسانسور الکو دارای 36 ماه گارانتی تعویض و 120 ماه خدمات پس از فروش می باشند. بنابراین با خرید موتور آسانسور الکو 6/1 ، نگرانی از بابت تعمیرات و خرید لوازم یدکی نخواهید داشت.  

برای مطالعه بیشتر:

نصب آسانسور در راه پله

بهترین موتور آسانسور

مشخصات موتور آسانسور

موتور گیربکس آسانسور

موتور گیرلس آسانسور

هزینه استاندارد ادواری آسانسور

آسانسور هیدرولیک جک از زیر

موتور آسانسور الکو sr5

استاندارد آسانسور چیست

نحوه گرفتن مجوز اسانسور

تاییدیه استاندارد آسانسور هیدرولیک

لیست قیمت آسانسور

چک لیست استاندارد آسانسور

استاندارد جدید آسانسور

قوانین شهرداری برای آسانسور

آسانسور گیرلس بدون موتورخانه

نحوه محاسبه هزینه نصب آسانسور در آپارتمان

جای آسانسور در ساختمان

فضای مورد نیاز برای نصب اسانسور

استاندارد سازی آسانسور

موتور آسانسور ترک

سوالات متداول استاندارد آسانسور

موتور آسانسور اکر

قیمت کامل آسانسور

آسانسورهای کششی

قیمت روز آسانسور ۴ نفره

آسانسور جکی

موتور آسانسور abb

آسانسور هیدرولیکی چیست

قیمت اسانسور ۶نفره

قیمت آسانسور هیدرولیکی کوچک

اسانسور شیشه ای

قیمت موتور آسانسور مونتاناری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.48 ( 8 نظر)