استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین دوش چیست؟ انتخاب جدید سازندگان تهران

کابین دوش چیست
کابین دوش چیست

وقتی نوبت به طراحی حمام می رسد، یکی از تصمیمات مهمی که باید بگیرید این است که بخش قراری گیری دوش را انتخاب کنید. اینجاست که باید بدانید کابین دوش چیست . انواع کابین های موجود در بازار مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهند و می توانند عملکرد و زیبایی شناسی فضای حمام شما را ارتقا دهند.

به همین دلیل است که در این مقاله، ابتدا قیمت حمام شیشه ای را بررسی می ‌کنیم و سپس به این مسئله می پردازیم که مزایای کابین دوش چیست . این بررسی به شما کمک می‌ کند تصمیمی آگاهانه بگیرید که با ترجیحات و نیاز های خودتان همسو باشد.

قیمت کابین دوش

قبل از اینکه بدانیم مزایا و معایب کابین دوش چیست ، خوب است در نظر بگیرید که قیمت کابین دوش به عوامل مختلفی از جمله ابعاد کابین، جنس و کیفیت مواد استفاده شده در زمان ساخت کابین دوش بستگی دارد. همچنین مسئله طراحی و برند، قابلیت‌ ها و ویژگی‌ های فنی هم در کنار مدل و سبک ظاهری می تواند بر قیمت نهایی کابین تاثیر مستقیم داشته باشد.

کابین دوش چیست
کابین دوش

در کنار این عوامل نحوه نصب و نگهداری، فضای موجود برای نصب، هزینه حمل و نقل و نصب، هزینه تعویض و تعمیرات لازم، تجهیزات اضافی مانند وجود فریم یا لوازم جانبی را هم برای محاسبه قیمت در نظر داشته باشید. نهایتا وضعیت بازار و منطقه فروش کابین دوش هم باید مورد توجه شما باشد تا بدانید محدوده قیمت کابین دوش چیست . 

همچنین تاثیرات اقتصادی و تورم نیز می ‌تواند بر قیمت‌ گذاری محصول تأثیر بگذارد. انتخاب کابین دوش با توجه به نیاز ها و بحث مالی مناسب، می‌ تواند به خرید ایده ‌آل منجر شود. برای این که بدانید رنج قیمت کابین دوش چیست چیزی مابین ۱۰ میلیون تا ۵۰ میلیون تومان را در نظر داشته باشید.

عملکرد کابین دوش چیست

کابین دوش جعبه ای حاوی کف و چند پانل به هم چسبیده است که کلیت این محصول را تشکیل می دهد. برای نصب کابین دوش نیازی به ایجاد تغییرات در کف و یا دیوار های حمام نخواهید داشت. نصاب چند پیچ ​​را تنظیم می کند تا پایه های مخفی را تراز کند و کار تمام است.

اگر کابین دارای پمپ، چراغ و آلارم باشد، ممکن است به همکاری یک برقکار نیاز داشته باشید تا سیم برق را تنظیم کرده و اتصالات نهایی را انجام دهد. از آنجایی که کابین دارای قطعات کاملا مهر و موم شده است، هیچ زمانی را صرف آب بندی لبه ها با سیلیکون نمی کنید. با وجود این مسئله، پیشنهاد می کنیم نصب کابین را به تنهایی انجام ندهید و از متخصصان این امر کمک بخواهید. در این شرایط متوجه خواهید شد که روند نصب و استفاده از کابین دوش چیست .

کابین دوش چیست
کابین دوش با درب ریلی

انواع کابین دوش

بسیاری از کابین های دوش به شیوه ای طراحی می شوند که در گوشه حمام ها قرار بگیرند. در های منحنی که به جای باز شدن افقی، به حالت کشویی طراحی می شوند به شما این امکان را می دهند که کابین را در حمام های کوچک هم قرار دهید. برای اینکه بدانید انواع کابین دوش چیست ، در نظر داشته باشید که این نوع تجهیزات معمولا بر اساس نوع متریال مورد استفاده در ساخت آنها، ابعاد و طرحی که دارند دسته بندی می شوند.

برای نمونه کابین دوش می تواند با فریم و یا بدون فریم طراحی شود. همچنین انواع کابین دوش مربع و مستطیل شکل و یا کابین دوش ربع دایره را هم در بازار پیدا می کنید.

با همه این تفاسیر، اگر می خواهید بدانید دو نوع محبوب کابین دوش چیست ، موارد زیر را در نظر بگیرید.

کابین دوش با درب لولایی

این نوع درب، ظاهری شیک و زیبا به حمام می ‌بخشد و معمولا در حمام‌ هایی با فضای بزرگ استفاده می‌ شود که بتوانند فضای باز شدن درب متحرک را داشته باشند. برای باز کردن، درب را به سمت بیرون حرکت داده و برای بسته شدن، آن را به سمت داخل فشار دهید. اضافه کردن یک دسته جذاب، به این درب ‌ها زیبایی و کاربرد بهتری می ‌دهد. اما وقتی که فضای زیادی در دسترس ندارید، مناسب ترین کابین دوش چیست ؟ احتمالا درب کشویی گزینه‌ بهتری خواهد بود.

کابین دوش با درب کشویی

کابین دوش با درب کشویی، گزینه ‌ای عالی برای حمام‌ هایی است که فضای محدودی دارند. این نوع درب‌ ها، به شکل ساده ‌تری طراحی شده‌ اند و جلوه مدرن ‌تری به فضا می ‌بخشند. این کابین ‌ها از موادی مانند اکریلیک شفاف و مقاوم یا شیشه نشکن ساخته می‌ شوند تا کیفیت بیشتری را به کاربران ارائه کنند. با استفاده از این نوع کابین، به راحتی متوجه خواهید شد که دلیل پیشنهاد ما برای خرید کابین دوش چیست .

کابین دوش چیست
کابین دوش با درب لولایی

مزایای کابین دوش چیست

جذاب ترین قسمت خرید کابین دوش این است که هر آنچه نیاز دارید در یک پکیج گنجانده شده است. در نتیجه شما مجبور نیستید دوش، دیواره ها، شیر ها، درب و غیره را تهیه کنید. حتی برای نصب دیواره ها کاشی جدیدی انتخاب نخواهید کرد. در نتیجه، برای ایجاد اتصال لوله کشی نیازی به تخریب دیوار ها نیست. حتی نباید کاشی های قدیمی را از دیوار جدا کنید. زیرا کابین دوش به سادگی در جای مناسب خود و روی دیوار نصب خواهد شد. اما علاوه بر نصب آسان، سایر مزایای کابین دوش چیست ؟

ساخت یکپارچه کابین های دوش خطر نشتی را کاهش می دهد و تجربه حمام بدون کثیفی زیاد را تضمین می کند. همچنین کابین های دوش برای حمام های کوچک ایده آل هستند، زیرا از فضای موجود بدون به خطر انداختن راحتی شما، حداکثر استفاده را دارند. با همه اوصاف، مهم است بدانید معایب کابین دوش چیست .

معایب کابین دوش چیست

استفاده از شیشه ‌های طرح‌ دار یا شیشه‌ های ساده برای دیواره کابین دوش، باعث می ‌شود که داخل آن قابل رویت باشد و حریم خصوصی کافی ایجاد نشود. بنابراین در فضا هایی که حمام مشترک است، این نوع طراحی ایده‌ آل نخواهد بود. به همین دلیل مهم است بدانید بهترین طرح و مدل کابین دوش چیست تا حریم شخصی شما حفظ شود.

همچنین در صورت استفاده از کابین ‌های بدون درب، هوا به راحتی جریان پیدا می ‌کند که باعث احساس سرما خواهد شد. بنابراین در فضا های سردسیر، استفاده از این نوع محصول ممکن است منطقی نباشد.

کابین دوش چیست
کابین دوش ربع دایره

نکات مهم خرید کابین دوش

درب ‌های کابین معمولا از جنس شیشه‌ های نشکن ساخته می‌ شوند. ضخامت استاندارد شیشه دور دوشی چیزی حدود ۶ میلی‌ متر است. گفتیم که کابین ‌ها به دو نوع قاب‌ دار و بدون قاب تقسیم می‌ شوند. نوع قاب‌ دار زیبایی و استحکام بیشتری دارد. این مدل از نفوذ رطوبت جلوگیری کرده و عمر مفیدی هم خواهد داشت. در نتیجه اگر می خواهید بدانید بهترین مدل کابین دوش چیست ، پیشنهاد ما نمونه فریم دار است.

همچنین، انتخاب برند های معروف کابین دوش موجب اطمینان بیشتری در خصوص کیفیت محصول می ‌شود. زیرا استفاده از خدمات پس از فروش این برند ها همیشه مهم است. همان طور که قبلا اشاره کردیم، نصب کابین با همکاری نصابان حرفه‌ ای توصیه می ‌شود؛ زیرا نیاز به ریزه کاری حرفه‌ ای دارد.

در نهایت، کابین دوش می‌ تواند با درب‌ های لولایی، کشویی یا تاشو ساخته شده باشد. برای اینکه بدانید بهترین درب کابین دوش چیست ، در نظر بگیرید برای فضای محدود، استفاده از درب تاشو و یا کشویی توصیه می‌ شود.

برای مطالعه بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!