استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین دوش در اتاق خواب

کابین دوش در اتاق خواب
کابین دوش در اتاق خواب

امروزه، نصب کابین دوش در اتاق خواب به یکی از پر طرفدار ترین و کاربردی ترین المان های دکوراسیون اتاق خواب تبدیل شده است. کابین دوش اتاق خواب طراحی های متنوعی داشته و در استفاده بهینه از فضای اتاق خواب، تاثیر بسیار مهمی دارد. به همین دلیل امروزه طراحان دکوراسیون داخلی، فضایی را برای قرار دادن کابین دوش در اتاق خواب مَستر و یا سایر اتاق ها، در نظر می گیرند. در ادامه به بررسی انواع مدل ها و قیمت کابین دوش اتاق خواب و همچنین مزایای استفاده از آن خواهیم پرداخت.

قیمت کابین دوش اتاق خواب

قیمت کابین دوش اتاق خواب ، مقادیر مختلفی دارد. زیرا عوامل متعددی بر تعیین قیمت کابین دوش اتاق خواب اثر گذارند. از جمله این عوامل می توان به ابعاد، امکانات، مدل و همچنین ظرفیت کابین دوش مورد نظر اشاره کرد. خریداران می توانند با توجه به نیاز، فضای اتاق خواب و بودجه مالی که در اختیار دارند، کابین مناسب را سفارش دهند. همچنین نصب کابین دوش در اتاق خواب نیز هزینه ای جدا دارد. در ادامه، به طور مختصر مهم ترین عوامل موثر بر قیمت کابین دوش اتاق خواب را که لازم است خریداران قبل از خرید آن بدانند، بررسی خواهیم کرد.

کابین دوش در اتاق خواب
کابین دوش در اتاق خواب

امکانات کابین دوش اتاق خواب

کابین دوش اتاق خواب بسته به مدل آن، امکانات مختلفی دارد. کابین دوش در اتاق خواب می توانند از یک دور دوشی یا پارتیشن حمام ساده تشکیل شود، و یا یک کابین مجهز دارای سونا و جکوزی باشد. کابین دوش دارای سونا و جکوزی، امکانات و تجهیزات بیشتر و پیشرفته تری نسبت به پارتیشن های ساده دارد. به همین دلیل قیمت پارتیشن ها و دور دوشی ها مناسب تر از قیمت کابین سونا و جکوزی دار است.

کابین دوش اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب

ابعاد کابین دوش در اتاق خواب

یکی از مزایای نصب کابین دوش در اتاق خواب ، امکان اجرای آن در ابعاد کوچک است. در این صورت می توان از فضای اتاق خواب، استفاده بهینه تری کرد. اما اگر اتاق خواب فضای بزرگ و کافی داشته باشد، می توان کابین دوش را در ابعاد بزرگ تر و ظرفیت بیشتر سفارش داد. ابعاد کابین دوش در اتاق خواب نیز با قیمت آن رابطه مستقیمی داردو یعنی هر چه ابعاد پارتیشن یا کابین دوش بزرگ تر باشد، قیمت کابین دوش اتاق خواب نیز بیشتر می شود.

در هنگام خرید کابین دوش، باید به فضای مورد نیاز برای نصب کابین دوش در اتاق خواب توجه کرده و قبل از خرید، مساحت اتاق را به دقت اندازه گیری نمود. اگر اتاق خواب در حال ساخت و یا بازسازی باشد، بهترین زمان برای اندازه گیری فضای اتاق، پس از اتمام مراحل سخت افزاری مانند کاشی کاری می باشد. در هنگام سفارش و تولید کابین دوش اتاق خواب ، نباید هیچ گونه تردید و تغییری در ارتباط با متراژ کف، سقف و دیوار ها وجود داشته باشد. زیرا تغییر متراژ، تمامی اندازه گیری ها و طراحی کابین دوش در حال تولید را خدشه دار می کند و امکان برشکاری و ابزار زدن مجدد اجزای کابین دوش وجود ندارد. به همین دلیل هر گونه اشتباه در اندازه گیری ابعاد و متراژ کابین دوش، منجر به تعویض شیشه کابین، افزایش زمان تولید و همچنین خسارت مالی خواهد شد.

کابین دوش اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب

مدل کابین دوش اتاق خواب

همان طور که بالاتر گفتیم، کابین های دوش دارای سونا و جکوزی، به دلیل امکاناتی که دارند، قیمت بالاتری نیز نسبت به دور دوشی ها و پارتیشن ها دارند. به همین دلیل برای کسانی که به دنبال تهیه و نصب کابین دوش در اتاق خواب با قیمت ارزان تر و مناسب تر هستند، خرید دور دوشی به همراه زیر دوشی و یا خرید پارتیشن حمام پیشنهاد می شود.

انواع کابین دوش اتاق خواب

کابین دوش اتاق خواب دارای طراحی ها و مدل های بسیار متنوعی است. خریداران می توانند با توجه به نیاز و سلیقه خود و همچنین طراحی دکوراسیون اتاق خواب، کابین دوش مناسب را انتخاب و خریداری کنند. آشنایی با مدل ها و طراحی های مختلف کابین دوش در اتاق خواب ، تصمیم گیری در هنگام خرید کابین دوش را راحت تر می کند.

کابین دوش اتاق خواب فریم دار

کابین دوش اتاق خواب فریم دار در اطراف پانل های شیشه ای خود دارای پروفیلی فلزی، غالبا از جنس آلومینیوم، می باشد. این مدل کابین ها از پر فروش ترین مدل های کابین دوش در اتاق خواب به شمار می آیند. شیشه های کابین فریم دار به دلیل اتصال محکم فریم ها، نیازی به شیشه های با ضخامت بالا ندارد. کابین دوش اتاق خواب فریم دار، دارای آب بندی بسیار بالایی است. رنگ فریم های کابین را می توان بر حسب سلیقه و دکوراسیون حمام انتخاب کرد.

کابین دوش در اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب فریم دار

کابین دوش اتاق خواب بدون فریم

مدل کابین دوش اتاق خواب بدون فریم یا فریم ‌لس به دلیل زیبایی و ظاهر مینیمالی که دارد، محبوبیت بیشتری نسبت به مدل فریم دار آن دارد. در کابین دوش اتاق خواب فریم لس، به دلیل آن که فریمی در اطراف پانل ها وجود ندارد، برای بالا بردن استحکام و مقاومت کابین، از شیشه های با ضخامت بالا استفاده می شود. در کابین فریم‌ لس، فضایی برای رشد میکروب و قارچ وجود ندارد. به این سبب، کابین دوش اتاق خواب بدون فریم یا فریم ‌لس نگهداری و نظافت آسان تری دارد.

کابین دوش اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب بدون فریم (فریم لس)

کابین دوش سونا و جکوزی دار

نصب کابین دوش دارای سونا و جکوزی در اتاق خواب این امکان را می دهد که در فضای کوچکی به اندازه یک کابین، از مزایا و امکانات یک سونا و جکوزی خانگی نیز بهره مند شد. این کابین ها را می توان در هر جایی از اتاق که دارای چاه فاضلاب و راهی برای خروج آب است، نصب کرد.

کابین دوش های مدرن مجهز به سیستم های جکوزی، جت های ماساژ، سونا و دیگر امکانات جکوزی های مدرن از جمله تهویه هوا، دوش های چند حالته، سیستم های صوتی و تصویری و لامپ های سقفی و دیواری می باشند. امروزه کابین دوش اتاق خواب دارای سونا و جکوزی، در مدل های متنوع و با طراحی های بسیار لوکس و جذاب در بازار موجود است.

کابین دوش اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب سونا و جکوزی دار

پارتیشن و کابین دوش اتاق خواب

یکی از ساده ترین و قیمت مناسب ترین مدل های کابین دوش در اتاق خواب ، پارتیشن حمام می باشد. پارتیشن از یک یا چند پانل شیشه ای بدون فریم یا فریم دار تشکیل شده و درب ندارد. نسبت به سایر انواع کابین دوش اتاق خواب ، پارتیشن یا دیوایدر حمام نصب بسیار آسان تری دارد. قیمت کابین دوش اتاق خواب مدل پارتیشن بسیار مناسب است. به همین دلیل به کسانی که برای خرید کابین بودجه کمتری دارند، خرید پارتیشن حمام پیشنهاد می شود.

کابین دوش اتاق خواب
کابین دوش اتاق خواب

نصب کابین دوش در اتاق خواب

نکته مهم برای نصب کابین دوش در اتاق خواب ، داشتن لوله ‌کشی آب و فاضلاب و لوله خروج آب (کفشور) است. همچنین کف اتاق باید عایق کاری شده باشد تا از نشت احتمالی آب به طبقات پایین جلوگیری شود. هم لوله فاضلاب کابین دوش و هم لوله فاضلاب کفشوری که در نظر گرفته شده است، باید ضمن آن که قطر ۴۵ را پوشش می‌دهند، از یک سیفون نیز بهره گرفته باشند. بهتر است برای نصب کابین دوش در اتاق خواب‌ ، توسط نصاب های متخصص و آموزش دیده صورت گیرد.

مزایای کابین دوش در اتاق خواب

نصب کابین دوش در اتاق خواب مزایای بسیاری دارد. همان طور که در بالا گفته شد، نصب کابین دوش در اتاق خواب تاثیر بسزایی در استفاده بهینه و کاربردی از فضای اتاق خواب دارد. همچنین به دلیل آن که کابین دوش فضایی محصور دارد، در هنگام استحمام از پاشیده شدن آب به بیرون کابین جلوگیری می کند.

برای مطالعه بیشتر:

نصب کابین دوش

دوردوشی

زیر دوشی قیمت

کابین سونا

پارتیشن حمام

کابین شیشه ای دوش

وان گرد

قیمت وان جکوزی دو نفره پرشین

وان حمام شاینی

وان جکوزی ویستا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *