استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۵ پیشنهاد طراحان کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴

اگر قصد بازسازی آشپزخانه ی خود را داشته باشید، احتمالا به دنبال جدیدترین مدل های کابینت موجود در بازار هستید. قبل از برداشتن اولین قدم ها و شروع بازسازی، پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا انتها بخوانید. در این مطلب قصد داریم ۵ مدل کابینت که در سال ۲۰۲۴ ترند خواهند شد را بررسی کنیم تا بتوانید از آن ها برای نصب کابینت آشپزخانه خود الهام بگیرید. توجه داشته باشید که همیشه با مد پیش رفتن، بهترین راه حل برای طراحی نمی باشد. نکته ی مهم و اساسی در طراحی و بازسازی آشپزخانه، انتخاب مناسب ترین مدل کابینت با توجه به بودجه، فضا و خواسه ی کارفرماست. در صورت عدم توجه به این مسائل، بعد از مدت کوتاهی، از نتیجه ی بازسازی پشیمان خواهید شد. شما می توانید برای مشاوره و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
نمونه طراحی کابینت آشپزخانه با استفاده از رنگ های گرم

۱. کاربرد بیشتر طرح چوب

یکی از متداول ترین سبک های طراحی کابینت، استفاده از طیف رنگی قهوه ای به ویژه چوب می باشد. استفاده از متریال و طرح چوب، به طراحی و نصب کابینت محدود نمی شود، بلکه در طراحی کفپوش، قفسه ها و سایر جزئیات نیز کاربرد گسترده ای دارد. علت اصلی محبوبیت این رنگ و متریال، ایجاد بافت طبیعی و حس صمیمیت و گرما در محیط است. با توجه به آنچه در طراحی های امروزه قابل مشاهده است، محبوبیت طرح های چوبی در حال افزایش می باشد. اما نکته ی شایان توجه، نصب کابینت هایی با بافت طبیعی چوب و بدون رنگ است. یکی از طرح های ترند برای طراحی کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴، استفاده از بافت طبیعی چوب بدون روکش خواهد بود. همچنین می توانید از روکش های سبک تر با رنگ روشن و طبیعی استفاده کنید.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
کاربرد طرح چوب در طراحی کابینت آشپزخانه

۲. استفاده از رنگ های گرم

کابینت های سفید آشپزخانه، همواره جزو مرسوم ترین گزینه ها برای طراحی آشپزخانه بوده اند. این نوع کابینت ها، در صورت طراحی غلط و فکر نشده، می توانند خسته کننده باشند. از این رو بسیاری از افراد دیگر به سراغ طراحی کابینت به رنگ سفید روشن نمی روند. یکی از اصلی ترین خواسته های افراد برای طراحی آشپزخانه، ایجاد محیطی گرم و صمیمی می باشد که بتواند به کانون خانه و محل جمع شدن اعضای خانواده تبدیل شود. از این رو، استفاده از رنگ های گرم تری همچون کرم روشن، جایگزین بهتری برای رنگ سفید روشن می باشد. این رنگ در ترکیب با چوب نیز، حس و حال جذابی ایجاد خواهد کرد. همچنین می توان از رنگ هایی با پس زمینه ی قرمز و نارنجی نیز استفاده شود.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
استفاده از رنگ کرم در ترکیب با چوب

۳. کابینت های ترکیبی از چند رنگ

کابینت هایی که از دو رنگ متضاد همچون سفید و مشکی تشکیل شده باشند، در طراحی آشپزخانه بسیار رایج هستند. طبق آماری که در سایت های طراحی منتظر شده است، حدود ۴۶ درصد افراد، ترکیب چنین رنگ هایی را برای طراحی اشپزخانه خود انتخاب می کنند. متداول ترین مدل برای استفاده از ترکیب های رنگی، انتخاب یک رنگ متضاد برای کابینت جزیره می باشد. همچنین استفاده از رنگ های آبی، خاکستری، قهوه ای و مشکی، پر کاربرد ترین رنگ ها در پالت های رنگی می باشند.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
طراحی جزیره آشپزخانه با رنگی متفاوت از سایر کابینت ها

۴. تلفیق سبک مدرن و سنتی

بیشتر مردم، ترکیب و ایجاد تعادل بین قدیم و جدید را دوست دارند. تلفیق سبک مدرن و سنتی، برای افرادی که نمی خواهند فقط به یک سبک متعهد شوند و یا به دنبال شخصی سازی فضاهای خود هستند، گزینه ای ایده آل می باشد. مردم استفاده از سبک های ترکیبی را ترجیح می دهند، زیرا با گذر زمان، این مدل کابینت ها دیرتر قدیمی می شوند.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
اضافه کردن کابینت آنتیک به طراحی آشپزخانه

۵. ایجاد جزیره به جای میز ناهارخوری

همواره بخش محبوبی از فضای آشپزخانه، جزیره ی آن می باشد. طبق آمار به دست آمده، مردم به دنبال گزینه هایی هستند که چند کارکرد متفاوت را ارائه دهد. جزیره ی آشپزخانه علاوه بر آنکه محلی برای آماده سازی غذا می باشد، امروزه تبدیل به جایگزینی برای میزهای نهارخوری شده است. از این رو طبق پیش بینی های صورت گرفته، احتمال می رود بخش زیادی از طراحی آشپزخانه به جزیره ی آن اختصاص یابد.

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴
نمونه طراحی جزیره برای استفاده به عنوان میز ناهارخوری

شما می توانید برای دریافت نمونه کار و استعلام قیمت طراحی، با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

۱۱ نکته برای انتخاب کابینت آشپزخانه

۱۵ ایده برای طراحی آشپزخانه سفید که هیچوقت قدیمی نمی شوند

بهترین ایده ها برای طراحی آشپزخانه کوچک

۵ ایده جذاب برای طراحی کابینت آشپزخانه

۱۹ ایده برای طراحی دوش مدرن

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام

۴ تا از بهترین پوشش ها برای دیوار حمام

۱۷ ایده مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 4.34 ( 11 نظر)