استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام

فضایی کوچک با تاثیر بزرگ، این هدفی است باید در طراحی حمام حاصل شود. هر تصمیم طراحی، از انتخاب رنگ گرفته تا اقداماتی در ارتباط با زیرسازی فضا و مسائل ساختاری، می تواند بر کیفیت فضای حمام تاثیر بگذارد. این تصمیمات بیشمار هستند و تا انتخاب کاشی، آینه و روشویی نیز ادامه پیدا می کنند. در نتیجه طراحی حمام همانند سایر فضاهای خانه نیاز به دقت و وسواس زیادی دارد. شما می توانید با زدن یک رنگ سفید به سقف حمام، کار طراحی سقف را کامل و پایان یافته بدانید. یا ممکن است وسواس بیشتری به خرج دهید تا سقفی برجسته و متمایز ایجاد کنید. ما ۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام گردآوری کرده ایم که می توانید از آن ها برای خانه ی خود الهام بگیرید. همچنین برای برآورد قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
نمونه طراحی سقف حمام

۱. کاشی های را تا سقف امتداد دهید

اگر برای طراحی حمام، کتابچه ی راهنمایی وجود داشت، هیچ کجای آن به این نکته اشاره نمی شد که استفاده از کاشی، تنها به پوشش کف و دیوار محدود می شود. همان طور که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، کاشی های سبز این حمام از کف تا سقف شیبدار گسترش پیدا کرده تا ظاهری زیبا و یکپارچه ایجاد شود.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
امتداد کاشی های تا سقف حمام

۲. آویزهای یکسان یا متناسب با یکدیگر آویزان کنید

همانند آن چه در تصویر زیر قابل مشاهده است، می توانید از دو آویز براق یکسان در دو طرف آینه استفاده کنید تا به مدرن بودن سبک طراحی حمام بیفزاید.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
نصب آویزهای یکسان در دو طرف آینه

۳. از رنگ صورتی استفاده کنید

برای متفاوت بودن، نیاز به استفاده از رنگ های تند و شاخص نیست. می توانید از یک رنگ ملایم و متفاوت مانند صورتی نیز استفاده کنید. زمانی این ایده بهتر می شود که رنگ صورتی سقف را در سایر اجزای حمام نیز به کار بگیرید. به عنوان مثال، می توانید از روشویی ای با همین رنگ برای ایجاد هارمونی بین اجزا بهره ببرید.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
کاربرد رنگ صورتی در طراحی سقف حمام

۴. سقف را با کاغذ دیواری بپوشانید

طراحی سقف حمام همان قدر که باید کاربردی باشد، نیاز به جذاب و سرگرم کننده بودن نیز دارد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، استفاده از کاغذ دیواری سقف و سینک زرد رنگ، فضایی جذاب و جدید خلق کرده است.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
استفاده از کاغذدیواری برای پوشش سقف حمام

۵. فضا را با کاشی های مرمر محصور کنید

تنها چیزی که لوکس تر و جذاب تر از کاشی مرمر در کفسازی حمام است، کاشی مرمری روی سقف و دیوارها می باشد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
محصور کردن فضای حمام با کاشی مرمر

۶. یک چراغ برجسته آویزان کنید

این مکان فوق العاده ای در تصویر زیر مشاهده می کنید، توسط یک وان سفید بزرگ با ترکیب رنگی روشن ایجاد شده است. این در حالی می باشد که خود وان حمام ، توسط یک چراغ شاخص که از یک تیر چوبی آویزان شده است، برجسته شده است.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
نصب چراغ های شاخص در فضا

۷. استفاده از حاشیه و لبه های تیره

بعید نیست که این حمام مدرن در تصویر زیر، با یک حمام در ورسای اشتباه گرفته شود. کاغذ دیواری های گلدار صورتی و مشکی، دیوارپوش مشکی براق، روشویی قدیمی و شیرآلات طلایی، جذابیت فضا را دو چندان کرده اند. اما شاید شاخص ترین بخش طراحی این حمام، استفاده از لبه های مشکی سقف باشد که بین کاغذ دیواری و رنگ سقف جدایی ایجاد می کند.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
کاربرد رنگ تیره در حاشیه سقف

۸. سقف های شیبدار با پانل چوبی اضافه کنید

می توانید همانند تصویر زیر، از دیوارهای کج استفاده کنید. پوشش های چوبی در دیوار و سقف، حس حرکت و بافت در فضا ایجاد می کند که تا حد خوبی می تواند سبب بزرگ تر به نظر رسیدن فضا شود.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
کاربرد پانل چوبی در سقف های شیبدار

۹. سقف را سیاه کنید

با نگاه به تصویر زیر در می یابید که نباید از رنگ آمیزی سقف حمام خود با رنگ های تیره و برجسته بترسید. در صورتی که فکر می کنید با استفاده از رنگ مشکی، می توانید هارمونی و تناسب فضا را افزایش دهید، برای استفاده از آن درنگ نکنید. همانند تصویر زیر، ترکیب کاشی های هندسی سیاه و سفید با رنگ سیاه سقف، جذابیت و زیبایی فضا را چندین برابر کرده است.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
استفاده از رنگ سیاه در سقف

۱۰. قوس اضافه کنید

همه چیز در حمام زیر لوکس است، از کاشی های مرمری بزرگ گرفته تا پنچره های بزرگی که نور طبیعی را وارد فضای داخلی می کنند. با این حال، شکوه این فضا توسط قوسی که در جلوی پنجره وجود دارد، به اوج می رسد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
نقش قوس در طراحی سقف حمام

۱۱. از کف تا سقف کابین دوش را کاشی کاری کنید

یکی از راه های طراحی سقف های جذاب، امتداد کاشی های کف و دیوار به سقف می باشد. می تواند همانند آن چه در تصویر زیر وجود دارد، از یک کاشی برای تمام پوشش کف، دیوار و سقف قسمت دوش استفاده کرد. همچنین توصیه می شود از درهای شیشه ای شفاف نیز استفاده کنید تا علاوه بر امکان بهره مندی از روشنایی بیشتر فضای داخلی، بتوان کاشی های داخل کابین را مشاهده کرد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
متمایز کردن سقف کابین دوش با کاشی کاری

۱۲. معماری جذاب فضا را برجسته کنید

حمام ها با ابعاد و اشکال مختلف طراحی می شوند. در مواردی که طراحی سقف به شیوه ای منحصر به فرد صورت گرفته باشد، می توان با استفاده از راهکارهایی همچون برجسته کردن متریال سقف یا ایجاد بازشوی سقفی، بر طراحی آن تاکید کرد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
شاخص کردن معماری سقف حمام با تغییر متریال

۱۳. کاشی های کف و سقف را تطبیق دهید

اگر از یک کاشی جذاب برای طراحی حمام خود استفاده می کنید، می توانید در سقف نیز آن را به کار ببرید. برای این کار، کافی است که کاشی کاری کف حمام را در سقف نیز اعمال کنید. این کار یکی از راهکارهای طراحی سقف های جذاب برای حمام می باشد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
استفاده از یک کاشی یکسان برای کف و سقف

۱۴. به طراحی خود تیرهای چوبی اضافه کنید

استفاده از تیرهای تزئینی یک راه تضمینی برای وارد کردن رنگ و ایجاد حس و حال روستایی و در عین حال مدرن است.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
کاربرد تیرهای چوبی تزئینی در طراحی سقف حمام

۱۵. از رنگ های شاخص برای رنگ آمیزی لبه های استفاده کنید

 می توانید از یک رنگ شاخص برای رنگ آمیزی یک یا دو دیوار در فضای حمام استفاده کنید. سپس از همان رنگ در حاشیه و لبه های سقف نیز بهره ببرید. این کار علاوه بر ایجاد انسجام و هماهنگی بین عناصر فضا، با اضافه کردن رنگ های خاص، به جذابیت فضا نیز می افزاید.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
استفاده از رنگ های شاخص برای رنگ آمیزی لبه سقف

۱۶. یک لوستر برجسته آویزان کنید

استفاده از چراغ های شاخص در طراحی حمام، علاوه بر تامین روشنایی فضا، می تواند در هر زمان از روز، چشم را به سمت بالا و سقف بکشاند.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
نصب یک لوستر شاخص و بزرگ در سقف

۱۷. ایجاد کنتراست با دیوار

ایجاد کنتراست و تضاد رنگی بین رنگ سقف و دیوارهای حمام، می تواند به شاخص شدن هر کدام از دو بخش کمک کند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، استفاده از رنگ مشکی برای دیوارها و رنگ سفید در سقف، از گزینه های جذاب برای طراحی حمام می باشد.

۱۷ ایده برای طراحی سقف حمام
ایجاد کنتراست بین سقف با سایر اجزا

شما می توانید برای دریافت نمونه کار و استعلام قیمت طراحی، با همکاران ما در عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک

۱۵ ایده برای طراحی آشپزخانه سفید که هیچوقت قدیمی نمی شوند

۴ تا از بهترین پوشش ها برای دیوار حمام

۱۹ ایده برای طراحی دوش مدرن

۱۷ ایده مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون حمام

۵ ترند کابینت آشپزخانه در سال ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

0

امتیاز کاربران: 4.56 ( 3 نظر)