استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی
قیمت کفپوش پی وی سی

زمانی که در فضای باز و یا بسته قدم می گذارید مسلما به کف سازی محیط توجه کرده اید. در هر مکان باز و یا بسته پس از ساخت زیرسازی ، مهم ترین مساله انتخاب کف پوش مناسب است. کف پوش ها در انواع مختلف با مواد اولیه متفاوت تولید می شوند. کفپوش پی وی سی یکی از ده ها مدل کفپوش موجود در بازار است.

کفپوش پی وی سی
استفاده از کفپوش پی وی سی در محیط باز

کفپوش انتخابی علاوه بر زیبایی ، باید مناسب فضای مورد استفاده نیز باشد. برای مثال کفپوشی که در فضای باز استفاده می شود باید در برابر عوامل جوی مقاومت بالایی داشته باشد در نتیجه با کفپوش های مورد استفاده در محیط بسته کاملا متفاوت است.  

کفپوش pvc

استفاده از کفپوش پی وی سی در محیط بسته

امروزه دغدغه بسیاری از طراحان داخلی و مالکان ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری و غیره انتخاب یک کفپوش مناسب برای ساختمان است. از آن جایی که بشر همواره به دنبال تنوع و تغییر فضا می باشد ، ممکن است شما نیز پس از چند سال استفاده از یک خانه و یا دفتر اداری، نیاز به تعویض محیط داشته باشید؛ اما با توجه به هزینه های بالا ، تغییر فضا گزینه پر هزینه ای است. بهترین راه برای حل این نیاز، بازسازی ، تغییر دکوراسیون ، تغییر کفپوش ، استفاده از کاغذ دیواری و غیره می باشد. کفپوش pvc یک انتخاب مناسب برای تغییر محیط است.

کفپوش پی وی سی

بازسازی کف با استفاده از کفپوش پی وی سی

اگر تصمیم گرفته اید که برای تغییر و یا ساخت مکان جدید از کف پوش استفاده کنید، بهتر است به این نکته توجه نمایید که کفپوش ها برخلاف دیگر اجزای دکوراسیون داخلی ، برای چندین سال بدون تغییر و ثابت می مانند. به همین دلیل بهتر است در کنار توجه به طرح و رنگ، حتما به کیفیت کفپوش پی وی سی و نوع کاربری محیط توجه نمود.  

قیمت PVC کفپوش

۵۸۲۷۲۵۲

همان طور که از نام این کفپوش ها پیداست در ساخت آن از پی وی سی استفاده می گردد. کف پوش پی وی سی از سه لایه رویه ، دکوراتیو و هسته تشکیل می شود. لایه رویه بی رنگ و شفاف است و در مقابل ساییدگی و خراشیدگی مقاوت بالایی دارد. لایه هسته در برابر وزن و تحمل فشار و کشش مقاومت نشان می دهد. لایه دکوراتیو کفپوش پی وی سی ، آخرین لایه و در واقع همان چیزی است که ما از پارکت پی وی سی می بینیم.

کف پوش پی وی سی

کفپوش pvc مرغوب چه خصوصیاتی دارد

این لایه از طرح ها و رنگ های مختلف تشکیل می شود که با توجه به نوع فضا می توان بهترین و مناسب ترین طرح را انتخاب کرد. تنوع طرح و رنگ در کفپوش پی وی سی بسیار بالا است به همین دلیل می تواند پاسخگو هر نوع سلیقه ای باشد.

خرید کفپوش pvc

تنوع در کف پوش پی وی سی

کاربرد کفپوش پی وی سی

کف پوش پی وی سی می تواند یک عایق صدا باشد که مانع انتقال صدا به طبقات و فضاهای دیگر می شود. این ویژگی مثبت یک امتیاز بزرگ برای پارکت پی وی سی محسوب شده و آن را به یک انتخاب مناسب برای محیط های پر تردد مبدل نموده است. صدای راه رفتن، صدای پاشنه کفش بر روی کفپوش پی وی سی قابل انتشار نیست، به همین دلیل راه رفتن بر روی آن به هیچ عنوان آزار دهنده نمی باشد.

نوعی از کفپوش های پی وی سی دارای لایه آنتی باکتریال می باشند. این لایه از انتشار آلودگی در محیط جلوگیری می نماید. از این نوع کف پوش پی وی سی غالبا در محیط های درمانی استفاده می گردد.

خرید کفپوش pvc

کفپوش پی وی سی بیمارستانی

ورزش های رزمی یکی از ورزش های پر تحرک و پر جنب و جوش در میان نوجوانان و جوانان است. به همین دلیل احتمال افتادن افراد بر روی کف بیشتر از سایر ورزش ها می باشد. انتخاب یک کف پوش مناسب می تواند امکان آسیب پذیری ورزشکاران را به حداقل برساند. کفپوش pvc به دلیل خاصیت برگشت پذیری و ضربه گیری بالا یک متریال مناسب برای سالن های ورزشی و محل تمرینات ورزشکاران است. همچنین ورزشکاران می توانند بدون کفش و پا برهنه بر روی کف پوش پی وی سی تمرین کنند.  

خرید کفپوش pvc

کاربرد کفپوش پی وی سی در سالن های ورزشی

مزایای کفپوش پی وی سی

کفپوش های مختلف ویژگی های متفاوتی دارند و هر کدام از مزایای منحصر به فردی برخوردار هستند. کف پوش پی وی سی نیز از این قاعده مستثنی نیست. این کفپوش بر روی هر سطحی قابل نصب است و محدودیتی در اجرا ندارد. از آنجایی که کفپوش pvc یک نوع پلیمر پلاستیکی محسوب می شود، در برابر دما و سایش مقاومت بالایی از خود نشان داده و به همین دلیل از طول عمر بالایی برخوردار است.

پارکت پی وی سی

کاربرد پارکت پی وی سی در فضای مسکونی

علاوه بر نصب آسان و ماندگاری بالا می توان موارد زیر را به مزایای کفپوش پی وی سی اضافه کرد :

کف پوش پی وی سی از الیاف و بافت تشکیل نشده است به همین دلیل آلودگی و کثیفی در آن نفوذ نمی کند و به راحتی قابل پاکسازی می باشد. این کفپوش خاصیت ضد آب دارد به همین دلیل برای مکان های مرطوب مناسب است. شست و شو با آب و کف به بافت، طرح و رنگ محصول آسیب نمی زند. همین خاصیت باعث شده تا پارکت pvc یک گزینه ی مناسب برای فضاهای اداری و محیط های پر رفت و آمد باشد. از مزایای استفاده از کفپوش پی وی سی در چنین اماکنی، قابلیت شستشوی مداوم کف ساختمان بدون آسیب رسیدن به کفپوش می باشد.

قیمت کفپوش پی وی سی

شست و شوی آسان کف پوش پی وی سی

کف پوش pvc از یک رویه محافظ برخوردار است که از آن در برابر گرما و مواد اسیدی محافظت می کند. این ویژگی مثبت می تواند یک دلیل مناسب برای انتخاب کفپوش پی وی سی و استفاده از آن در فضاهای درمانی مانند بیمارستان ها ، آزمایشگاه ، مطب دکتر و کلینیک های عمومی و خصوصی باشد.  

معایب کفپوش پی وی سی

کف پوش های قابل استفاده در صنعت ساختمان علاوه بر مزایای منحصر به فرد ، معایب انگشت شماری دارند. به همین دلیل قبل از خرید کفپوش پی وی سی بهتر است در کنار مزایا با معایب آن آشنا شوید.  

بعضی از مواد شیمیایی آلی که در تهیه کف پوش pvc استفاده می شوند، فرار هستند. این مواد فرار، پس از نصب می توانند باعث خروج گازهای سمی شوند. این گازها می توانند عوارضی مانند تنگی نفس و آسم به همراه داشته باشند.  

قیمت کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی آسیب دیده

کف پوش پی وی سی به اشعه فرابنفش خورشید حساس است و اگر به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گیرد کمرنگ می شود. حتی ممکن است پس از مدتی رنگ آن کاملا محو شود. کفپوش پی وی سی در مدت زمان کوتاه تجزیه نشده و متاسفانه به ندرت بازیافت می شود. به همین دلیل باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی می شود.  

اگر به اشتباه از کف پوش pvc با کیفیت پایین استفاده کنید ممکن است پس از مدتی کف پوش دچار پارگی و شکاف شود. متاسفانه این نوع کفپوش به سختی تعمیر می شود. این موضوع می تواند یکی از معایب قابل تامل برای کفپوش پی وی سی باشد. بهتر است با صرف هزینه بیشتر و آگاهی، از کف پوش های با کیفیت استفاده کنید.  

کفپوش وینیل

شکاف برداشتن کفپوش پی وی سی

انواع کفپوش پی وی سی

پس از شناخت کامل کفپوش پی وی سی و اطلاع از مزایا و معایب آن ، برای انتخاب مناسب ترین کفپوش پی وی سی ، بهتر است در مورد طرح، رنگ و انواع آن اطلاعات کسب کنید.  

کفپوش وینیل

رول پی وی سی

کفپوش پی وی سی در دو نوع تایلی و رولی در بازار عرضه می گردد. رول کف پوش پی وی سی غالبا دارای عرض ۲ متر و طول ۲۰ متر می باشد. معمولا هر تایل از کفپوش پی وی سی در عرض ۱۵ سانتی متر، طول ۹۰ سانتی متر و ضخامت ۲ و ۳ میلی متر در بازار عرضه می شود. تحمل پذیری ورق های پی وی سی از روی ضخامت و عرض ورق سنجیده می شود.  

قیمت کفپوش پی وی سی

تایل پی وی سی

طرح کفپوش پی وی سی به طور کلی به دو نوع سنگی و چوبی تقسیم می شود. کف پوش پی وی سی با طرح چوب محیطی گرما بخش ، زیبا و صمیمی همانند چوب ایجاد می کند. این نوع کف پوش شبیه به پارکت های چوبی است اما از نظر کیفیت و دوام در جایگاه بالاتری قرار دارد.  

کف پوش پی وی سی

کف پوش پی وی سی طرح چوب

کف پوش پی وی سی با طرح سنگ برای فضاهای خاص و مجلل استفاده می شود. البته بعضی از طرح های سنگی کف پوش، مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی است.

قیمت کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی طرح سنگ

پس از انتخاب طرح کفپوش pvc نوبت به انتخاب رنگ آن می رسد. در انتخاب رنگ ، علاوه بر سلیقه، نوع فضا، کاربری و حتی مخاطبان اصلی فضا تاثیر بسیاری می گذارند. به همین دلیل بهتر است تا حدودی از روانشناسی رنگ ها اطلاعات داشته باشید. معمولا در انتخاب رنگ کف پوش پی وی سی از رنگ های خنثی و یا تونالیته قهوه ای استفاده می شود.

کف پوش پی وی سی

استفاده از کفپوش با رنگ گرم برای ایجاد حس صمیمیت

از آنجایی که کف پوش زمینه ی فضا را تشکیل می دهد، انتخاب رنگ مناسب تاثیر بسیاری بر محیط می گذارد. رنگ های طوسی، خاکستری، سفید، شیری و .. از جمله رنگ های خنثی هستند که با هر رنگ دیگر به راحتی ست می شوند. به همین دلیل اگر نمی خواهید برای محیط هزینه زیادی بپردازید و تنها با تغییر کف پوش می خواهید فضایی جدید به وجود آورید می توانید با خیال راحت یکی از این رنگ ها را انتخاب نمایید.  

کفپوش پی وی سی

کفپوش پی وی سی خاکستری رنگ

از رنگ های شاد و جیغ می توان برای اتاق کودکان ، محیط بازی کودکان و مهد کودک استفاده کرد. رنگ های شاد در افزایش روحیه کودکان تاثیر مثبت می گذارد و توجه آنها را به خود جلب می کند. در حالی که استفاده از رنگ های شاد برای اتاق خواب ، فضاهای استراحت ، فضاهای آموزشی و غیره اصلا انتخاب مناسبی نیست.  

پارکت پی وی سی

استفاده از کفپوش رنگی در اتاق کودک

اگر بیشتر روز را در حال مطالعه و یا کار در دفتر شخصی می باشید، بهتر است در انتخاب نوع کفپوش پی وی سی دقت کنید. طرح های شلوغ و رنگ های خاص ممکن است باعث عدم تمرکز شما شود. بعضی از افراد برای اینگونه محیط ها از کف پوش pvc با رنگ های تیره استفاده می کنند. برای مثال رنگ گردوئی می تواند انتخاب مناسب برای اتاق مطالعه باشد.

قیمت کفپوش PVC

استفاده از کف پوش پی وی سی در فضای اداری

یکی دیگر از موارد تاثیر گذار در انتخاب رنگ پارکت pvc ، توجه به متراژ فضا است. همانطور که بارها شنیده اید رنگ های شاد و نزدیک به رنگ دیوارها، فضا را بزرگ تر نشان می دهد. در مقابل رنگ های تیره و کاملا متضاد با رنگ دیوار ، فضایی با ابعاد کوچک تر از واقعیت در ذهن مخاطب به وجود می آورد.  

سالن پذیرایی یکی از مهم ترین فضاها در هر محیطی است به همین دلیل انتخاب نوع و رنگ کفپوش پی وی سی در این فضا بسیار با اهمیت می باشد.  

خرید کف پوش pvc

استفاده از کف پوش پی وی سی در سالن پذیرایی

ممکن است در فضایی نیاز به ایجاد حس صمیمیت داشته باشیم در این صورت می توانیم از رنگ های گرم و نسبتا تیره استفاده کنیم. به طور کلی کاربری فضا و مخاطب تاثیر بسیاری بر انتخاب نوع رنگ کفپوش پی وی سی دارد.  

قیمت کفپوش پی وی سی

استفاده از کف پوش پی وی سی در رستوران

در مکان هایی مانند گالری ، موزه و فضاهایی از این دست که نیاز به توجه مخاطب به عناصر خاص مانند تابلوها و اجزای موزه یا گالری می باشد؛ بهتر است از کفپوش های pvc با رنگ های بی حال و طرح های ساده استفاده کرد تا مانع جلب توجه مخاطب به کف شد.

کفپوش پی وی سی

استفاده از کفپوش پی وی سی در گالری عکس

قیمت کفپوش پی وی سی

مهم ترین عامل در انتخاب و خرید کفپوش پی وی سی ، مقدار هزینه و بودجه مورد نظر است. قیمت کفپوش پی وی سی به عواملی مانند کیفیت ، ضخامت ، متراژ ، محل نصب ، نوع چسب مصرفی ، قرنیز و غیره وابسته است. از آنجایی که قابلیت ترمیم کفپوش پی وی سی بسیار پایین می باشد، بهتر است با صرف هزینه بیشتر از بهترین کیفیت متناسب با فضا استفاده نمود.   

برای مطالعه بیشتر:

کف کاذب چیست

خرید جکوزی

قیمت کف کاذب hpl

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.73 ( 5 نظر)

۱۳ نظر

  1. محافظی برای براقی کفپوش پی وی سی وجود داره که در طول زمان از بین نره

  2. کفپوش پی وی سی مون خراب شده برای تعمیرش باید به کجا مراجعه کنم؟

  3. ترمیم کفپوش پی وی سی اسیب دیده چقدر هزینه بردار هست کفپوشی که با آب از بین رفته چطور آیا قابل تعویض هست

  4. برای فضای باز استفاده از کفپوش پی وی سی امکانش هست

  5. سلام کفپوش پی وی سی امکان تعمیر و ترمیم کردن اون خیلی کمه و اگر بخواییم که برای سال ها برامون کار کنه بائو یک برند با کیفیت رو تهیه بکنیم میشه برند های باکیفیت و معتبر در حوزه کفپوش پی وی سی رو معرفی بفرمائید!!

  6. محمد حسین امینی

    سلام در مورد هزینه اجرای کفپوش پی وی سی (pvc) هم توضیح بدید و هزینه اجرای این مدل کفپوش رو با کفپوش های دیگه مقایسه کنید که بدونیم اجرای کدوم مدل کفپوش از کفپوش های موجود به صرفه تره؟!

  7. کفپوش‌پی وی سی‌ اسیب دیدە امکانش‌هست کاملا تعویض نشه و فقط بخش های اسیب دیده درست شه ؟

  8. سلام کفپوش پی وی سی برای کارکردن در انواع محیط ها مناسبه خیلی مرتب و یکدسته، به راحتی جارو کشیده میشه و با شستشو انواع لکه رو میتونید از روش پاک کنید برخی کفپوش ها لکه میگیرن و اون جلوه اولیه خودشون رو ازدست میدن ولی کفپوش pvcاصلا اینطوری نیست اگر شرکتی که کفپوش رو براتون کار کرده سابقه دار و معتبر باشه و کفپوش انتخابی تون باکیفیت و مرغوب باشه به ندرت نیاز به تعمیر پیدا میکنه اگر برای خونه میخواید کفپوش کار کنید کفپوش پی وی سی رو حتما جز اولین انتخاب هاتون بزارید.

  9. کف پوش اپوکسی بهتره یا پی وی سی؟

  10. نصرالله معین نجف آبادی

    کفپوش پی وی سی رنگ شاد برای اتاق بچه میخوام

  11. قیمت کفپوش پی وی سی سال ۱۴۰۰ چقد است؟ قیمت کفپوش پی وی سی روز را دارید؟