استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کدام کارخانه بهترین قیمت پروفیل را با بالاترین کیفیت ارائه می‍دهد؟

یک اصل بدیهی در صنایع ساخت و ساز و آغاز به کار در آن‌ها، به‌کارگیری و استفاده از مصالح و آهن‌آلات می‌باشد. پرواضح است که بدون وجود مقاطعی همچون پروفیل‌ها، هیچ یک از پروژه‌های عمرانی امکان فعالیت نخواهند داشت.

نظر به این موارد، درمی‌یابیم که بخش اعظم و مهم بدنه ساختمان‌ها از همین مقاطع است. بنابراین در قیمت تمام شده هر سازه، تاثیر بسیاری خواهند گذاشت. پروفیل‌ها بسیار متنوع بوده و محصولات فولادی زیادی را شامل می‌شوند. به همین دلیل کاربرد زیادی در صنایع مختلف به خصوص صنعت ساخت و ساز دارند.

باتوجه به لزوم به‌کارگیری این مقاطع و اهمیت برخورداری آن از قیمت مناسب به علت استفاده گسترده از پروفیل، در این مقاله قصد داریم شرکتی را به شما معرفی نماییم که در زمینه تولید و عرضه انواع پروفیل و قوطی با بهترین کیفیت و قیمت، نام آشنا و زبان‌زد می‌باشد. برای آشنایی بیش‌تر با این مقطع فولادی مهم و اطلاع از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پروفیل، تا انتها با ما همراه شوید.

پروفیل چیست و انواع آن کدام است؟

پروفیل‌ها به مقاطع نسبتا طویل اطلاق می‌شود که در این طول، سطح مقطع آن‌ها ثابت است. گستره تنوع پروفیل‌ها بسیار زیاد است و به تناسب آن، کاربری هر یک نیز تغییر پیدا خواهد کرد. در وهله ابتدایی، پروفیل از لحاظ سطح مقطع بررسی می‌شود.

بدین منظور پروفیل‎ها در دو دسته باز و بسته تقسیم بندی می‌شوند. پروفیل‌های باز متنوع‌تر هستند و مواردی همچون پروفیل زد، فرانسوی، تیرآهن، سی و غیره را شامل می‌شوند. قوطی و لوله نیز که مقطع باز ندارند، جزو پروفیل‌های بسته می‌باشند.

در دسته‌بندی دیگر، پروفیل‌ها از لحاظ ورق مصرفی و جنس تولید شده از آن تقسیم می‌شوند. بدیهی است که به تناسب هر جنس، کاربری پروفیل متغیر خواهد بود. به طور کلی پروفیل در کارخانه‌ها در انواع زیر تولید و عرضه می‌شود:

  • پروفیل استیل
  • پروفیل گالوانیزه
  • پروفیل UPVC
  • پروفیل آلومینیوم
  • پروفیل کامپوزیتی

لازم به ذکر است که پروفیل‌های زد از هر نوع ورقی تولید شوند، قابلیت پانچ‌کاری در صورت نیاز خریدار را خواهند داشت.

برای آشنایی بیش‌تر با پروفیل‌ها و نحوه تولید آن‌ها، مطالعه مقاله زیر را پیشنهاد می‌کنیم.

فعالیت چه صنایعی وابسته به مقاطع فولادی است؟

همان‌طور که پیش از این به معرفی پروفیل و لزوم استفاده از آن در صنعت پرداختیم، می‌توان دریافت که فعالیت صنایعی بیش از عمران و ساختمان‌سازی، وابسته به وجود پروفیل‌ها است. شماری از این موارد به شرح زیر است:

  • معماری و معماری داخلی
  • کاربرد در پروژه‌های سوله سازی
  • کاربرد در صنایع حمل و نقل همچون کشتی و خودرو
  • به‌کارگیری در صنایع پتروشیمی و خطوط انتقال نفت و گاز

چه عواملی بر قیمت قوطی و پروفیل اثرگذارند؟

پیش‌تر به بررسی کاربردهای پروفیل پرداختیم. همان‌طور که انتظار می‌رود، قیمت آهن‌آلات هیچ‌گاه ثابت نیست و عوامل متعددی آن را دچار نوسان می‌کند. در ادامه، مهم‌ترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. شناخت این عوامل، بی‌شک به خرید درست و کاهش هزینه‌های تمام شده ما کمک خواهد کرد.

  • قیمت شمش و مواداولیه

طبیعی است که هر قدر قیمت متریال به کار رفته در پروسه تولید بیش‌تر باشد، هزینه تمام شده نیز افزایش خواهد یافت.

  • برند کارخانه تولیدکننده

هر کارخانه باتوجه به مواد مصرف شده، چگونگی تولید مقاطع و ماشین‌آلات به‌کارگیری شده، قیمت‌گذاری متفاوتی از دیگر مراکز خواهد داشت.

  • وجود یا عدم وجود واسطه در خرید

مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده قیمت تمام شده پروفیل نحوه خریداری آن است. به آن معنا که هر چه در خرید واسطه بیش‌تری وجود داشته باشد، قیمت خرید بیش‌تر خواهد بود. بنابراین برای کاهش هزینه‌ها لازم است وجود واسطه‌ها را به حداقل رسانیم.

  • نوسانات ارزی

هنگامی که در ایران کمبود مواد اولیه وجود داشته باشد، تولیدکنندگان مجبور به واردات می‌شوند. از آن‌جایی که واردات و خریداری آن از طریق ارز صورت می‌گیرد، بر قیمت تمام شده پروفیل نیز اثر خواهند گذاشت.

  • هزینه سوخت وسایل نقلیه

از دیگر عوامل موثر بر قیمت قوطی و به طور کلی مقاطع فولادی، هزینه حمل و نقل و سوخت وسایل نقلیه همچون کشتی، هواپیما و کامیون‌ها می‌باشد.

کارخانه شاهین فلز سپاهان

در کارخانه شاهین فلز سپاهان، تولید و عرضه پروفیل با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب انجام می‌گیرد. انواع بسیاری از پروفیل‌های فولادی همچون زد، پروفیل فرانسوی، قوطی، لوله و غیره در این کارخانه تولید و عرضه می‌شوند.

همان‌طور که پیش از این اشاره شد، وجود واسطه در خرید منجر به افزایش قیمت چشم‌گیر در خرید خواهد شد. شاهین فلز سپاهان از جمله مراکزی است که پروفیل‌ها را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می‌دارد.

همین امر، از دلایل مناسب بودن قیمت فروش مقاطع در این کارخانه نسبت به دیگر مراکز است. کارخانه شاهین فلز سپاهان، به کمک متخصصین مجرب خود، به یکی از مراکز بزرگ و مطرح تولید پروفیل مقطع باز و بسته در ایران مطرح شده است.

کارخانه شاهین فلز سپاهان، علاوه بر تولید و ارائه انواع پروفیل، خدماتی همچون نواربری ورق، پوشش‌دهی با پوشش ضدخوردگی زینک فلیک و غیره را نیز به مشتریان گرامی عرضه می‌دارد. برای خرید و استعلام قیمت پروفیل از کارخانه شاهین فلز سپاهان، با کارشناسان مربوطه در تماس باشید.

جمع بندی

در مقاله‌ای که ارائه شد، علاوه بر معرفی انواع پروفیل‌ها و کاربردشان، به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت قوطی و پروفیل نیز پرداختیم. افزون بر این موارد، مرکزی صنعتی را معرفی کردیم که انواع پروفیل را با بهترین کیفیت و قیمت به متقاضیان آن ارائه می‌دهد.

کارخانه شاهین فلز سپاهان، پروفیل‌های فولادی همچون پروفیل زد، آبرو، قوطی، لوله و غیره را با بهترین کیفیت و نازل‌‌ترین قیمت، به خریداران ارائه می‌دهد. اگر شما نیز قصد خریداری و یا استفاده از محصولات برتر شرکت شاهین فلز سپاهان را دارید، کارشناسان متخصص این مجموعه، همه ‌روزه آماده پاسخگویی به مشتریان محترم هستند.

تلفن:  03145273010

وب‌سایت: www.shahinfelezsepahan.com
آدرس کارخانه: اصفهان، شهرک صنعتی بزرگ، بازارچه، خیابان اندیشمندان ۱۶، خیابان کارآفرینان، نبش کارآفرینان ۱۴/۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *