استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار
کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار از محبوب ترین و رایج ترین انواع کابین می باشد. این مدل کابین در اندازه های مختلف و با توجه به ظرفیت آسانسور مورد نظر طراحی و تولید می شود. کابین آسانسور استیل خشدار دارای انواع متعددی است که می توان در این میان به مواردی نظیر خشدار طلایی، خشدار دودی، خشدار نقره ای و … اشاره نمود.

استیل آلیاژ قوی و مقاومی است که فشار و ضربه را تا میزان زیادی تحمل می کند. همچنین، به دلیل آنکه استیل می تواند در برابر خوردگی مقاومت بهتری نشان دهد، انتخاب بسیار خوبی برای بدنه کابین آسانسور می باشد. کابین آسانسور استیل خشدار می تواند بر اساس سلیقه و مدلی که مد نظر طراح و مشتری است، برای ساختمان نصب و تزیین شود.

نمایندگی فروش کابین آسانسور استیل خشدار

شرکت عمران مدرن به عنوان نمایندگی فروش کابین آسانسور استیل، انواع مدل‌ های کابین آسانسور استیل از جمله خشدار را ارائه می‌ دهد. این مجموعه با ارائه مجموعه‌ ای گسترده از کابین‌ های استیل خشدار با طراحی‌ ها و اندازه‌ های متنوع، نیازهای مختلف مشتریان را برآورده می‌ کند. این مدل‌ ها شامل امکانات و ویژگی‌ های متفاوتی همچون طراحی داخلی، نورپردازی و … می‌ شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره مدل‌ ها و انواع کابین‌ های استیل خشدار می‌ توانید از طریق سایت و شماره تماس
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۰۹ با کارشناسان عمران مدرن در ارتباط باشید.

انواع مدل کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند فعال مدل پانورامیک ۰۱ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار و شیشه ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند مبین مدل m9 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه ام دی اف و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند فعال مدل پانورامیک ۰۲ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار و شیشه ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند مگا مدل پلوتون قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ دودی و با کفپوش سنگ مشکی نستوس تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند کابین پلاس مدل ۹۲۰ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مبین مدل m10 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه ام دی اف و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار جدید

کابین آسانسور استیل خشدار برند مگا مدل پلوتون قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ طلایی و با کفپوش سنگ مشکی نستوس تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند فعال مدل پانورامیک ۰۳ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار و شیشه ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند جنرال کابین مدل G45 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین ۴ – ۲۱ بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند جنرال کابین مدل G52 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین ۴ – ۲۱ بوده و به رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند جنرال کابین مدل G52 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین ۴ – ۲۱ بوده و به رنگ طلایی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

خرید انواع مدل کابین خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند کابین پلاس مدل ۹۲۰ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ طلایی و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مبین مدل m13 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه ام دی اف و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مگا مدل پلوتون قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ مشکی نستوس تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مبین مدل m5 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه ام دی اف و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند کابین پلاس مدل ۹۳ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند کابین پلاس مدل ۹۲۰ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ رزگلد و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

قیمت کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مگا مدل ژوپیتر قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ مشکی گلکسی تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند جنرال کابین مدل G52 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین ۴ – ۲۱ بوده و به رنگ دودی و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند مگا مدل ژوپیتر قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ دودی و با کفپوش سنگ مشکی گلکسی تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند جنرال کابین مدل G52 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین ۴ – ۲۱ بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ نجف آباد، گلدن بلگ، لاشتر تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند فعال مدل پانورامیک ۰۵ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار و شیشه ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

رنگبندی کابین های خشدار

کابین آسانسور استیل خشدار برند کابین پلاس مدل ۹۱۰ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل آینه ای و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند فعال مدل پانورامیک ۰۴ قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ نقره ای و با کفپوش سنگ دلخواه تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه استیل خشدار و شیشه ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار برند مبین مدل m7 قابل سفارش می باشد. ظرفیت این کابین مطابق سفارش بوده و به رنگ قهوه ای و با کفپوش سنگ گرانیت تولید می شود. برای خرید این مدل کابین با بدنه ام دی اف و استیل خشدار ، با شماره ۰۲۱۵۴۴۰۶۰۱۲ تماس حاصل فرمایید.

کابین آسانسور استیل خشدار

برای مطالعه بیشتر:

کابین آسانسور مدرن

خرید کابین آسانسور

آسانسور پاناروما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.58 ( 7 نظر)