چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک

دسته بندی

چسب ساختمانی

تعداد ارائه دهنده ها

۸۷ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

قیمت چسب کاشی و سرامیک به نوع و رنگ آن وابسته است. به هنگام خرید چسب کاشی و سرامیک باید به رنگ آن توجه نمود. استفاده از چسب بین کاشی و سرامیک به جای ملات، باعث افزایش سرعت نصب می شود. حداقل قیمت چسب کاشی پودری در نیمه اول سال ۱۴۰۳، ۷ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم است. این مبلغ برای چسب کاشی خمیری، به ۱۰ هزار تومان به ازای هر کیلوگرم افزایش می یابد.عمران مدرن ارائه دهنده انواع چسب کاشی و سرامیک با بهترین کیفیت و بهینه ترین قیمت می باشد.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

نوع

نوع را مشخص کنید

برند

برند را مشخص کنید

وزن

وزن را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

کشور سازنده

کشور سازنده را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/rGAvlrfaV0A2HLfyaZZq9ND1GhT9Ei6R.jpg

چسب کاشی و سرامیک ویژه پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۴۰۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

۲۰

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف و دیوار

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک، سنگ
https://omranmodern.com/files/products/ietLx66vRY8fYvKDoEjNnZ1QkcfrBxxV.jpg

چسب کاشی و سرامیک پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

۲۰

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف و دیوار

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک، موزاییک، کاشی روی کاشی
https://omranmodern.com/files/products/JlSQvYnaemlekv2iMFqd62NQLD8avYtp.jpg

چسب کاشی تیپ 20 پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۷۰۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

۲۰

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

عدم استفاده در سطوح لغزنده

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک
https://omranmodern.com/files/products/gNDmpgeWacVnghE5HWWDJOH4pdSEtrCV.jpg

چسب کاشی صادراتی پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

وزن (کیلوگرم):

۱۰

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک، موزاییک
https://omranmodern.com/files/products/wENu2DbQ8QihSGXDwoOeNG0VyRBM1KnQ.jpg

چسب کاشی گرا پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۷۰۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

۲۰

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

روی سطوح سیمانی، آجری، گلی، گچی و دیواری چیش ساخته گچی و یا سیمانی

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک
https://omranmodern.com/files/products/YtdCQd6TusiYerbvbKbkp4B0d2dSoAk0.jpg

چسب کاشی تیپ 2 زودگیر پودری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

وزن (کیلوگرم):

۲۵

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

انواع سطوح کف

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک، موزاییک
https://omranmodern.com/files/products/VUH8A2xPRr1Vb37VODpRRTdNouzuYG7Z.jpg

چسب کاشی استادکار خمیری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۷۵۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

۱۲

کشور سازنده:

ایران

چسب کاشی نقره ای خمیری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۶۹۰,۰۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف و دیوار

کاربرد:

https://omranmodern.com/files/products/DtTSgGpJc4rCeOp0jA6J65QgtZPxCWOV.jpg

چسب کاشی سفید خمیری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

وزن (کیلوگرم):

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف و دیوار

کاربرد:

نصب کاشی، و سرامیک، کاشی روی کاشی

چسب کاشی طلایی خمیری ساروج

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۱۲,۵۰۰ تومان

وزن (کیلوگرم):

کشور سازنده:

ایران

محل استفاده:

کف و دیوار سخت

کاربرد:

نصب کاشی، سرامیک، سنگ
ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

چسب کاشی و سرامیک

چسب کاشی و سرامیک به طور گسترده در ساختمان سازی و بازسازی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از ملات سیمان و ماسه علاوه بر زمانبر بودن، دارای معایبی است که چسب های ساختمانی آنها را کاملا بر طرف می نماید. سهولت کار، استحکام و چسبندگی بیشتر، ماندگاری و دوام در طول زمان، انعطاف و عدم نفوذ آب به سطوح زیرین کاشی ها از مزایای این چسبها هستند.

چسب کاشی و سرامیک بر پایه سیمان پرتلند، پلیمر و دانه های معدنی و غلظت دهنده ها تولید می شود. پلیمرهای به کار رفته در چسب کاشی ، مانند اپوکسی، اکریلیک و لاتکس باعث ایجاد خواص متفاوت در ساختار چسب می گردد. از این رو انواع چسب کاشی و سرامیک در محیط های گوناگون قابلیت استفاده دارد. از این محصول برای نصب کاشی و سرامیک سطوح داخلی و خارجی ساختمان و همچنین در انواع سطوح عمودی و افقی کف و دیوار استفاده می شود. کاشی کاری و اجرای سرامیک روی سطوح بتنی، سیمانی، گچی، کاهگلی و چوبی با چسب کاشی و سرامیک امکانپذیر است. همچنین برای نصب کاشی و سرامیک جدید روی کاشی و سرامیک قدیمی، استفاده از انواع چسب کاشی و سرامیک توصیه می شود.

چسب کاشی و سرامیک در دو نوع پودری و خمیری در بازار عرضه می شوند. هر کدام از انواع چسب کاشی و سرامیک برای شرایط و سطوح متفاوتی طراحی شده اند و در بعضی خواص با یکدیگر متفاوت هستند. انواع چسب کاشی و سرامیک در برابر تغییرات رطوبتی و دمایی منعطف هستند و دچار کشش، برآمدگی و ترک خوردگی نمی شوند و پس از استفاده، عایق رطوبتی هستند.

 

چسب کاشی و سرامیک
کاشی کاری با چسب

 

قیمت چسب کاشی و سرامیک

عوامل مختلفی در قیمت چسب کاشی و سرامیک موثر هستند. چسب های ساختمانی مناسب برای کاشی کاری و اجرای سرامیک عموما در دو نوع پودری و خمیری تولید می شوند. قیمت انواع چسب کاشی سرامیک خمیری غالبا از چسب پودری بیشتر است. در مقایسه قیمت چسب کاشی خمیری و پودری، باید توجه داشت که میزان مورد استفاده چسب پودری برای هر مترمربع نسبت به نوع خمیری آن کمتر است. همین موضوع سبب می شود که قیمت کاشی کاری با چسب پودری ، برای مصرف کننده مناسب تر باشد.

چسب های کاشی و سرامیک در بسته بندی های پاکتی (برای نوع پودری) و سطلی (برای نوع خمیری) عرضه می شوند. هر چه وزن بسته بیشتر باشد، چسب کاشی قیمت بالاتری خواهد داشت. در برآورد قیمت باید به زیرسازی نیز توجه نمود. میزان چسب به کار رفته در هر متر مربع برای زیرسازی های مختلف متفاوت است. به طور مثال اگر زیرسازی گچی باشد، هر بسته چسب مساحت بیشتری را نسبت به زیرسازی سیمانی پوشش می دهد و در هزینه های کلی صرفه جویی خواهد شد. قیمت چسب کاشی و سرامیک به ازای هر کیلوگرم برای برندهای داخلی و خارجی نیز متفاوت است.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت چسب کاشی و سرامیک، رنگ محصول است. رنگ سفید این چسب ها از رنگ خاکستری گران تر است. چنانچه تولیدکننده ای بنا به درخواست مشتری رنگ خاصی از این چسب ها را تولید کند، قیمت چسب تغییر خواهد کرد. نوع پلیمر به کار رفته در چسب، استحکام، انعطاف و میزان جذب رطوبت را تغییر می دهد. این مساله از دیگر عوامل موثر بر قیمت چسب کاشی و سرامیک است.

 

قیمت چسب کاشی و سرامیک
کاشی کاری سطوح عمودی

 

لیست قیمت چسب کاشی

لیست قیمت چسب کاشی با توجه به ویژگی ها و خصوصیات آن ها تعیین می شود. در مقایسه قیمت انواع چسب کاشی با دیگر انواع چسبهای ساختمانی، این چسب از قیمت متوسطی برخوردار است. ولی به این دلیل که معمولا سطوح كاشي کاری گسترده و حجم استفاده از چسب بالا است، شاید قیمت انواع چسب کاشی و سرامیک بالا به نظر برسد.

یکی از ملاک های انتخاب و خرید چسب سرامیک ، قیمت آن است. با داشتن لیست قیمت چسب کاشی می توان چسب کاشی ارزان قیمت را برای کار انتخاب و خریداری کرد. ممکن است به نظر بیاید خرید چسب کاشی ارزان به صرفه تر است اما این انتخاب ممکن است در آینده به آسیب دیدن کاشی ها و هزینه بیشتر منجر شود. بهتر است خرید چسب سرامیک و کاشی ، با توجه به شرایط و مکان مورد استفاده صورت گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

نوع چسب کاشی و سرامیکحداقل قیمت (به ازای هر کیلوگرم)حداکثر قیمت(به ازای هر کیلوگرم)
چسب کاشی پودری۷۰۰۰ تومان۴۰۰۰۰ تومان
چسب کاشی خمیری۱۰۰۰۰ تومان۳۰۰۰۰ تومان
چسب کاشی دو جزئی۱۵۰۰۰ تومان۳۵۰۰۰ تومان
چسب کاشی تک جزئی۷۰۰۰ تومان۳۰۰۰۰ تومان

قیمت چسب کاشی و سرامیک در نیمه اول سال ۱۴۰۳

قیمت کاشی کاری با چسب

در محاسبه هزینه های هر محصول، علاوه بر قیمت آن باید هزینه های حمل و نقل، وسایل مورد نیاز و نیروی انسانی را نیز محاسبه کرد. زمان کاشی کاری با چسب نسبت به ملات سیمانی کوتاه تر است و هزینه نیروی انسانی در قیمت کاشی کاری با چسب ، بسیار کاهش پیدا می کند. همچنین کار کردن با چسب کاشی سرامیک بسیار ساده است و به امکانات زیادی نیاز ندارد. این موارد سبب می شوند قیمت کاشی کاری با چسب، با وجود قیمت بالاتر چسب کاشی سرامیک ، به صرفه تر باشد.

ملات سیمان و ماسه به میزان بیشتری آب احتیاج دارد و بعد از خشک شدن دچار شکستگی و کشش می شود. در هنگام کار با ملات زمان بیشتری صرف می شود و کثیف کاری زیادی دارد. در مقایسه با ملات، چسب کاشی قیمت بالاتری دارد. اما با کاهش هزینه های نگهداری در طول زمان و هنگام اجرا، می توان گفت خرید چسب کاشی و سرامیک به صرفه تر است.

 

 

چسب کاشی و سرامیک
نصب سرامیک با چسب

 

خرید چسب کاشی و سرامیک

خرید چسب کاشی و سرامیک باید به دقت انجام شود. هنگام خرید نکات زیر حائز اهمیت هستند:

  • چسب سرامیک و کاشی برای دیوار یا کف متفاوت است. خرید چسب بدون لغزش برای دیوار و چسبی با استحکام بیشتر برای کف توصیه می شود.
  • برای فضاهای مرطوب مانند دستشویی و حمام یا فضاهای پر تردد و شیب دار و یا نمای خارجی ساختمان چسب متفاوتی باید خریداری شود. با خرید چسب سرامیک مناسب انتظار می رود که کاشی سال ها بدون شکستن و کنده شدن به سطح زیر خود بچسبد.
  • چسب کاشی و سرامیک ، باید شکاف ها و حفره ها را کاملا پوشش دهد و کار کردن با آن آسان باشد. خرید چسب کاشی و سرامیک با غلظت مناسب برای محیطی که استفاده می شود مهم است.
  • به زمان کارپذیری چسب، باید توجه نمود. این زمان روی بسته بندی محصول و کاتالوگ درج می شود. زمانی که چسبندگی چسب فعال می شود، باید زمان کافی برای نصب وجود داشته باشد. همچنین نباید زمان کارپذیری چسب این چسب آنقدر طولانی باشد که بندکشی به تعویق بیفتد.
  • از دیگر نکاتی که هنگام خرید چسب سرامیک حائز اهمیت است، نوع سرامیک و کاشی و ابعاد آن است. برای ابعاد بزرگتر به چسبی با دوام بیشتر نیاز است. برای سرامیک پرسلان که در مقایسه با سرامیک معمولی جذب آب متفاوتی دارد، چسب مخصوص سرامیک پرسلان باید خریداری شود.
  • چسب باید دارای نشان استاندارد باشد.
  • میزان پوشش دهی چسب در هر مترمربع هنگام خرید چسب کاشی و سرامیک در تعیین تعداد بسته ها و هزینه های کار موثر است.

 

روش های خرید چسب کاشی و سرامیک

یکی از راه های خرید چسب کاشی ، مراجعه حضوری به فروشگاه های لوازم ساختمانی یا فروش انواع چسب است. خرید اینترنتی چسب کاشی از دیگر راه های تهیه این محصول است. با پیشرفت تکنولوژی و فراهم آمدن زیرساخت ها این فروشگاه ها بسیار گسترده شده اند و خدمات خوبی را برای خرید چسب سرامیک و کاشی ارائه می کنند. در این فروشگاه ها امکان مشاهده تمامی ویژگی های محصول به همراه قیمت به روز آن فراهم آمده است. مراجعه به فروشگاه های اینترنتی چسب كاشي خرید را آسان تر می کند.

عمران مدرن یکی از فروشگاه های اینترنتی فعال در حوزه ساختمان است و به فروش محصولات این حوزه از جمله فروش چسب کاشی و سرامیک می پردازد. با مراجعه به وبسایت عمران مدرن، علاوه بر مشاهده ویژگی ها و قیمت های به روز هر کالا می توانید از مشاوره کارشناسان مجرب این مجموعه نیز بهره مند شوید تا بهترین محصول را برای کاربری مدنظر خود انتخاب کنید.

ممکن است خرید و فروش چسب کاشی با مراجعه حضوری به فروشگاه های مربوطه مطمئن تر به نظر آید، اما با خرید اینترنتی چسب کاشی ، امکان مقایسه به روز قیمت ها و مقایسه محصولات در هر روز و ساعت شبانه روز برای شما به وجود می آید. همچنین این موضوع دغدغه زمان را نیز کمرنگ تر می کند.

 

خرید چسب کاشی و سرامیک
ابزار مخصوص کاشی کاری با چسب

 

انواع چسب کاشی و سرامیک

انواع چسب کاشی در دسته بندی کلی به دو دسته خمیری و پودری دسته بندی می شوند ولی هر کدام از این ها با توجه به ویژگی های مختلف به دسته بندی های کوچک تری تقسیم می شوند.

چسب پودری بر پایه سیمان بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر كاشي کاری برای چسباندن سنگ های طبیعی و مصنوعی و حتی موزاییک ها می توان از آن استفاده کرد. از مهم ترین ویژگی های چسب کاشی کاری پودری ، ضد آب بودن و مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد. به خاطر این ویژگی این چسب یکی از گزینه ها برای كاشي کاری محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و حمام است. به دلیل ویژگی های خوب این محصول و همچنین مقرون به صرفه بودن آن، در حال حاضر بیشترین تولیدات در صنعت مربوط به چسب پودری است. نوع پودری چسب خود می تواند تک جزئی یا دو جزئی باشد.

چسب کاشی خمیری از پلیمرهای اکریلیک بر پایه آب و مواد تقویت کننده ساخته شده است. استفاده از چسب خمیری به هیچ مرحله آماده سازی نیاز ندارد و به صورت آماده مصرف عرضه می شود. این چسب ها از چسبندگی و مقاومت کششی مناسبی برخوردار هستند، اما برای استفاده در مکان های مرطوب مناسب نیستند. برای استفاده از این نوع چسب، سطح کار باید تمیز و خشک باشد.

بر اساس عملکرد، چسب های کاشی به دسته های چسب های مخصوص بازسازی، مقاوم در برابر حرارت، ضدآب و همچنین مقاوم در برابر عوامل شیمیایی تقسیم می شوند. هر کدام از این انواع چسب کاشی با توجه به نیاز های بازار، با افزودن مواد شیمیایی مختلف تهیه می شوند و هرکدام برای منظور خاصی قابلیت استفاده دارند.

از نظر نوع مواد، پلیمرهای مختلف از جمله اپوکسی، لاتکس و اکریلیک در ساختار انواع چسب کاشی وجود دارند و خواص گوناگونی به آن می دهند. همچنین میزان غلظت دهنده ها و سایر مواد معدنی در میزان استحکام و انعطاف و جذب رطوبت آن موثرند.

لاتکس انعطاف بیشتری به چسب می دهد و برای محل هایی که انتظار مقاومت در برابر لرزش و حرکت وجود دارد، استفاده می شوند. اپوکسی به افزایش سختی و استحکام چسب ها کمک می کند. چسب های اصلاح شده اپوکسی ممکن است به صورت داخلی یا خارجی استفاده شوند زیرا در برابر روغن ها، آب، اسیدهای رقیق، مواد قلیایی و اکثر حلال ها مقاوم هستند. اپوکسی گران ترین و قوی ترین چسب کاشی و سرامیک است.

 

چسب بین کاشی و سرامیک
کاشی کاری سطوح افقی

 

انتخاب چسب کاشی کاری مناسب

بهتر است با توجه به ویژگی های هر مکان، از چسب مناسب برای آن استفاده کرد. سطوح مختلفی در ساختمان ها برای کاشی کاری وجود دارد. چسب کاشی باید توانایی چسبیدن روی انواع سطوح سنگی، سیمانی، گچ و یا حتی روی خود كاشي را نیز داشته باشد. بنابراین چسب سرامیک باید از بالاترین قدرت چسبندگی برخوردار باشد. بهتر است به این منظور از چسب پودری استفاده کرد.

از محیط های دیگری که در آنها کاشی کاری انجام می شود، حمام است که رطوبت آن بالا است. بنابراین چسب کاشی حمام باید خاصیت آب بندی و ضدآب بودن داشته باشد. بنابراین بهتر است از چسب پودری به عنوان چسب کاشی حمام استفاده کرد.

کف ساختمان فشار زیادی را تحمل می کند و چسب کاشی کف باید خاصیت چسبندگی و مقاومت کششی و فشاری بالایی داشته باشد. چسب کاشی کف ساختمان یا هرمکان دیگری، می تواند از نوع پودری یا خمیری باشد که بسته به ویژگی های مکان كاشي کاری انتخاب می شود.

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۴.۰ از ۵ - از مجموع ۳ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما