استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چسب سنگ مرمر

چسب سنگ مرمر
چسب مخصوص سنگ مرمر

چسب سنگ مرمر نوع خاصی از چسب است که فقط برای چسباندن انواع سنگ های شفاف از جمله سنگ مرمر طراحی و ساخته شده است. چسب سنگ مرمر در ساخت و ساز ، سنگ تراشی و هر پروژه مربوط به سنگ مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به شرایط، سنگ های مرمر ممکن است با فشار زیاد سازه، هوازدگی یا تغییرات دما و رطوبت مواجه شوند. استفاده از چسب مخصوص سنگ مرمر راه حلی مطمئن و با دوام برای اتصال سنگ ها به یکدیگر یا ترمیم آنها است.

سنگ مرمر یک سنگ لوکس و با استحکام زیاد است که نور را از خود عبور می دهد و رنگ های متفاوتی دارد و به دلیل این ویژگی ها به یک سنگ خاص بدل شده است. به همین دلیل چسب سنگ مرمر باید ویژگی های به خصوصی داشته باشد تا بتواند این سنگ های زیبا را به هم بچسباند و یا ترمیم کند.

قیمت چسب سنگ مرمر

قیمت چسب سنگ مرمر با توجه به ویژگی های آن تعیین می شود. هرچقدر چسب مخصوص سنگ مرمر در برابر تغییرات دما و رطوبت مقاومت بیشتری داشته باشد، قیمت آن بالاتر می رود. علاوه بر این، با افزایش شفافیت چسب سنگ مرمر، قیمت آن افزایش می یابد. لازم به ذکر است به علت ویژگی هایی که این چسب باید داشته باشد، قیمت چسب سنگ مرمر نسبت به بسیاری از چسب سنگ ها بالاتر است.

چسب سنگ مرمر
تست چسب مخصوص سنگ مرمر

یکی از چسب های سنگ مرمر با کیفیت موجود در بازار، چسب سنگ مرمر راگا است که در بسته های یک کیلویی و پنج کیلویی عرضه می شود. چسب سنگ مرمر راگا ، یک چسب صادراتی تولید شده در ایران است که با مرغوب ترین مواد آماده و عرضه شده است. راگا یک چسب دو جزئی است که به همراه سخت کننده آن عرضه می شود و بیشتر در مواردی استفاده می شود که میزان شفافیت انتقال نور در کار مهم باشد.

چسبندگی فوق العاده به انواع مصالح ساختمانی، مقاومت در برابر عوامل محیطی و رنگ پذیری مناسب با انواع رنگ های حلال دار یا محلول در آب، از ویژگی هایی است که قیمت چسب سنگ مرمر راگا را تعیین می کند.

قیمت چسب سنگ مرمر
نصب سنگ مرمر

خرید چسب سنگ مرمر

برای خرید چسب سنگ مرمر از هر دو راه حضوری و اینترنتی می توانید اقدام کنید. در سطح شهر از فروشگاه های فروش لوازم ساختمانی و چسب می توان این محصول را تهیه کرد. اما اگر به این فروشگاه ها دسترسی ندارید یا قصد بررسی کامل انواع چسب برای چسباندن سنگ مرمر را دارید، می توانید از فروشگاه های اینترنتی این حوزه کمک بگیرید. امروزه با گسترده شدن انواع فروشگاه های اینترنتی، راه آسان تری برای خرید چسب سنگ مرمر فراهم شده است.

فروشگاه های اینترنتی این امکان را برای خریداران فراهم می نمایند که مشخصات چسب سنگ مرمر را به همراه قیمت آن مشاهده کنند. همچنین امکان استعلام قیمت به روز این محصول نیز فراهم شده است. با خرید اینترنتی در وقت و هزینه صرفه جویی می گردد.

چسب مخصوص سنگ مرمر

سنگ مرمر یک سنگ شفاف و گران قیمت است که در نما و کف ساختمان استفاده می شود و زیبایی خاصی به نما می بخشد. چسب سنگ مرمر باید شفاف باشد که اجازه عبور نور از سنگ را بدهد و زیبایی سنگ را از بین نبرد.

از چسب مخصوص سنگ مرمر برای اتصال سنگ ها به یکدیگر و برای ترمیم آن ها استفاده می شود. چسبندگی قوی یکی از ویژگی هایی است که از چسب سنگ مرمر انتظار داریم زیرا ابعاد این سنگ ها بزرگ بوده و معمولا نیز در نمای ساختمان به کار می روند. چسب مخصوص سنگ مرمر پیوند بادوامی با سطح زیر کار ایجاد می کند و نگرانی کنده شدن سنگ را برطرف می نماید.

از آنجایی که نیاز است سنگ مرمر به سطوح مختلف مانند چوب یا حتی فلز متصل گردد، چسب برای چسباندن سنگ مرمر باید ویژگی تطبیق پذیری با مواد مختلف را داشته باشد. به طور مثال بتواند به چوب، سنگ و سیمان بدون تفاوت متصل شود.

خرید چسب سنگ مرمر
استفاده از چسب سنگ مرمر

انواع چسب برای چسباندن سنگ مرمر

چسب سنگ در انواع مختلفی مثل چسب های اپوکسی، پلی اورتان و اکریلیک فرموله و تولید می شوند. هر کدام از این ترکیبات نقاط قوت خود را دارند و برای هدف خاصی به کار می روند.

ساخت انواع چسب سنگ مرمر معمولا با استفاده از رزین های مصنوعی یا انواع پرکننده ها انجام می شود تا چسب بتواند اتصال قوی بین قطعات ایجاد کند و با مواد سازنده سنگ نیز سازگار باشد.

چسب برای چسباندن سنگ مرمر از نوع چسب اپوکسی یا رزین های اپوکسی دو جزئی هستند. این چسب ها می توانند سنگ ها را بسیار سریع و به بهترین شکل ممکن به هم بچسبانند.

چسب سنگ مرمر که از رزین ها ساخته شده اند، شفاف هستند ولی قابلیت رنگ پذیری نیز دارند و با توجه به سنگ مورد استفاده می توان رنگ چسب سنگ مرمر را با افزودنی های معدنی تغییر داد. به طور مثال با افزودن دوده، رنگ سیاه و با افزودن ماده معدنی تیتان، رنگ سفید ایجاد می شود.

از سنگ مرمر در حمام یا آشپزخانه هم استفاده می شود. بنابراین چسب سنگ مرمر باید در برابر رطوبت و دما نیز مقاوم باشد. علاوه بر اینها چون این سنگ در ساختمان سازی کاربرد دارد، چسب مخصوص سنگ مرمر باید سریع خشک شود تا به روند کار سرعت ببخشد.

برای مطالعه بیشتر:

چسب بلوک سرزمین کمیجانی

چسب بلوک چیست

انواع چسب کاشی

چسب سرامیک خمیری

چسب کاشت میلگرد

قیمت بهترین چسب کاشی

چسب کاشی پودری

چسب کاشت هیلتی

تفاوت چسب سنگ با چسب کاشی

قیمت چسب کاشی ضد آب

چسب کورین

تفاوت چسب کاشی پودری و خمیری

چسب سنگ اسلب

قیمت چسب کاشی خمیری

چسب بلوک

چسب بتن ساروج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)

یک نظر

  1. مهدی همایون فر

    شما کدوم برند از چسب سنگ مرمر رو توصیه می کنید؟