استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

چراغ لاین نوری

چراغ لاین نوری
چراغ لاین نوری

با پیشرفت تکنولوژی و دانش مهندسین در زمینه های مختلف، سیستم های روشنایی جدید وارد بازار می شود تا پاسخگوی نیاز طراحان در زمینه ی ساختمان سازی باشد. یکی از ترندهای روز دنیا، نورپردازی با چراغ لاین نوری است. چراغ های لاینی به دسته ای از چراغ های مدرن گفته می شود که امکان خلق فضاهایی ساده و مدرن را به وجود می آورند. در این مقاله قصد داریم با بررسی انواع چراغ لاین نوری و مشخصات آن ها، راهنمای مناسبی جهت خرید چراغ لاینی ارائه دهیم. همچنین شما می توانید برای مشاوره، استعلام قیمت چراغ لاین نوری و سفارش نورپردازی با چراغ لاینی ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

چراغ لاین نوری
نمونه نورپردازی با چراغ لاین نوری

خرید چراغ لاین نوری

برای خرید چراغ لاین نوری مناسب، ضروری است شناخت درستی از شرایط و نیاز فضا داشت تا بتوان بهترین نوع چراغ لاینی را برگزید. قیمت چراغ های لاینی به فاکتورهای متعددی وابسته است. مهم ترین موارد موثر بر تعیین قیمت چراغ لاین نوری ، شامل طول چراغ لاینی ، کیفیت و جنس اجزا و تجهیزات، نوع چراغ لاین نوری و درایور و … می باشد. با توجه به تنوع بالای چراغ های لاینی ، ضروری است پیش از سفارش و خرید چراغ لاین نوری ، شرایط و نیاز فضا به خوبی بررسی گردد. برای مثال، در فضاهایی همچون انبار و راهرو که ارتفاع سقف زیاد نمی باشد، بهتر است از چراغ لاین نوری آویز استفاده نشود. این در حالی است که چراغ های لاینی مدل آویز، برای فضاهایی همچون کانتر پذیرش فضاهای درمانی و یا بالای میز کار در ادارات، انتخاب مناسبی است.

چراغ لاین نوری

برای مشاوره، استعلام قیمت و خرید چراغ لاین نوری ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

انواع چراغ های لاینی

چراغ های لاینی انواع مختلفی دارند که در سه گروه کلی قابل تقسیم است. به طور کلی، چراغ های لاینی در سه دسته ی توکار، روکار و آویز قرار می گیرند. علاوه بر موارد ذکر شده، نوع دیگری از چراغ لاین نوری نیز وجود دارد که در برابر رطوبت مقاوم می باشد.

چراغ لاین نوری
نمونه چراغ های لاینی توکار و روکار

چراغ های توکار می تواند به صورت لبه دار یا بدون لبه اجرا و نصب شود. این نوع از چراغ های لاینی ، ظاهری ساده و مینیمال ایجاد می کنند. انتخاب مدل مناسب چراغ لاین نوری توکار، باید بر اساس شرایط فضا صورت گیرد. پیشنهاد می کنیم از همکاران ما در شرکت عمران مدرن برای مشاوره کمک بگیرید.

چراغ لاین نوری
نمونه چراغ لاینی توکار

نوع دیگری از چراغ های لاینی ، چراغ لاین نوری روکار می باشد. بر خلاف چراغ لاین نوری توکار، این نوع از چراغ ها بر روی سقف اجرا می شوند و نیازی به بست های جانبی برای نصب ندارند.

چراغ لاین نوری
نمونه چراغ لاینی روکار

چراغ لاین نوری مدل آویز، برای فضاهایی با ارتفاع سقف زیاد کاربرد دارد. برای نصب این نوع چراغ لاینی ، پس از پیچ شدن بست مربوطه بر روی سقف و تنظیم ارتفاع مورد نظر با تجهیزات معین، چراغ های جانمایی می گردند. در این نوع چراغ لاین نوری ، امکان تغییر ارتفاع پس از نصب وجود دارد.

چراغ های لاینی
نمونه چراغ لاینی آویز

همان طور که پیش تر ذکر شد، چراغ لاین نوری می تواند به صورت ضد رطوبت و آب نیز تولید شود. این نوع چراغ لاینی برای نورپردازی نمای ساختمان، تونل، محیط های صنعتی، استخر و … مناسب است.

برای مشاوره خرید چراغ لاین نوری و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

مزایای چراغ لاین نوری

مهم ترین دلیلی که نورپردازی با چراغ لاین نوری را به یکی از محبوب ترین روش های تامین روشنایی تبدیل کرده است، مزایای گسترده ی آن می باشد. چراغ های لاینی در مقایسه با چراغ های متداول قدیمی، نقاط قوت بسیاری دارند. در زیر به تعدادی از مهم ترین مزایای چراغ لاین نوری اشاره شده است.

  • قابلیت تنظیم شدت و رنگ نور در چراغ لاین نوری
  • سازگاری چراغ های لاینی با انواع سبک های طراحی
  • امکان تعویض و تغییر لامپ های چراغ لاینی در هر زمان
  • مصرف انرژی پایین تر چراغ های لاینی در مقایسه با سایر روش های متداول نورپردازی
  • وزن پایین چراغ لاین نوری
  • امکان اتصال چراغ لاین نوری به سیستم های هوشمند
  • امکان استفاده چراغ لاینی در انواع کاربری ها اعم از اداری، درمانی و …
  • ایجاد روشنایی یکنواخت و عدم ایجاد خیرگی توسط چراغ لاینی
  • امکان ترکیب چراغ های لاینی با معماری و سایر عناصر فضا
  • قابلیت اجرا چراغ لاین نوری با روش های مختلف اعم از توکار، روکار و آویز
  • قابل اجرا به عنوان عنصر دکوراتیو و ایجاد جذابیت بصری
چراغ لاینی
استفاده از چراغ لاینی در کاربری اداری

برای مشاوره خرید چراغ لاین نوری و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

کاربرد چراغ لاین نوری

با توجه به مزایای استفاده از چراغ لاین نوری ، بسیاری از طراحان، این نوع چراغ ها را جایگزین سایر روش های نورپردازی کرده اند. یکی از مزیت های چراغ لاینی ، امکان اجرا و نصب در تمامی کاربری ها می باشد. از این رو امروزه در بسیاری از فضاها، شاهد استفاده از چراغ لاینی هستیم. به کارگیری چراغ لاینی ، ظاهری زیبا، ساده و مینیمال به طراحی می بخشد که در برخی سبک های طراحی همچون سبک مینیمال و مدرن، اهمیت ویژه ای دارد. علاوه بر تامین روشنایی عمومی فضا، چراغ لاینی با هدف های زیر نیز استفاده می شود.

  • تاکید و شاخص کردن بخشی از معماری فضا با چراغ لاینی
  • استفاده از چراغ لاینی به عنوان عنصر دکوراتیو در طراحی
چراغ لاین نوری

برای مشاوره خرید چراغ لاین نوری و دریافت نمونه کار، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

لاین نوری کناف

لاین نوری سقف

انواع لاین نوری

نور خطی نما

نورپردازی خطی

لاین نوری توکار

لاین نوری روکار

نور خطی دیواری

نصب لاینر خطی

اجرای نور خطی در کناف

انواع چراغ مخفی led

نور پردازی کابینت آشپزخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.09 ( 4 نظر)

یک نظر

  1. شرکت دکوراسیون داخلی ایده آل اسفرورین طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی کناف ایران کابینت کاغذدیواری پوستر سه بعدی پارکت قزنیز چوبی درب چوبی ضدآب درب کنترلی درب وپنجره دوجداره درب لیزری درب ضدسرقت کرکره برقی کامپوزیت کفپوش دیوارپوش سقف کاذب سقف کشسانی آذین سقف آسمان مجازی آینه دکوراتیو تایلی بین کابینتی سنگ آنتیک شیشه سکوریت آسانسور چمن مصنوعی پرده دی کی پرده زبرا نرده استیل حروف برجسته چلنیوم میکرو سمنت دروبین مداربسته نشانی اسفرورین بلوار بسیج جنب بسیج