استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

پوستر سه بعدی دیواری

پوستر سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی

پوستر سه بعدی دیواری یکی از زیباترین جلوه هایی است که می تواند دکوراسیون داخلی واحدهای مسکونی را متحول سازد. این نوع پوسترها در قالب انواع پوستر دیواری در بازار عرضه می شوند که به دو صورت آماده و سفارشی می توان به آنها دسترسی پیدا کرد. این محصول با ترکیبی از تصاویر خلاق و جذاب موجب گرایش بیشتر مشتریان به این محصول شده است.

پوستر سه بعدی پشت تلویزیون
پوستر سه بعدی پشت تلویزیون

در طراحی های نوین از رنگ پردازی ترکیبی که در نهایت به نوعی شلوغی و ازدحام رنگ و تصویر بینجامد، پرهیز شده است. امروزه رشد شهرنشینی و مشغله های فردی ایجاب می کند تا فرد در محیطی امن با آرامش خیال دغدغه های ذهنی خودش را کنار بگذارد. از همین رو پوسترهای سه بعدی یکی از بارزترین راه هایی است که می تواند در کنار سایر مظاهر زندگی مدرن به خصوص از طریق هنر و جلوه های بصری هم در اتاق خواب و هم در سایر بخش های یک ساختمان مسکونی، تصاویر دوست داشتنی و محبوب شما را در معرض دیدتان قرار دهد. 

در این مطلب سعی کرده ایم تا شما را با انواع پوستر سه بعدی دیواری و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی و سایر عواملی که می تواند شما را ترغیب کند تا نسبت به خرید پوستر دیواری سه بعدی اقدام کنید بیشتر آشنا سازیم.

مزایای استفاده از انواع پوستر سه بعدی

برای بهره گرفتن از تصاویر طبیعی فقط کافیست پوستر سه بعدی را بر اساس سلیقه خودتان و در طرح ها و رنگ های متنوع سفارش دهید. انواع پوستر سه بعدی عرضه شده در بازار دارای مزایای متعددی هستند که اصولا سبب توجیه خرید پوستر دیواری سه بعدی می گردند. مهمترین دلایلی که می تواند در انتخاب انواع پوستر سه بعدی به شما یاری رسانده و تصمیم گیری در این زمینه را برایتان راحت تر کند عبارتند از:

  • تنوع در طرح و رنگ
  • مطابقت با سلیقه و نیاز مشتریان 
  • قیمت مناسب
  • قابلیت حمل ونصب آسان انواع تصویر

البته نباید از این نکته غافل شوید که در بسیاری موارد وجود انواع پوستر سه بعدی دیواری و نصب آنها ضمن کاهش هزینه های اضافی بابت خرید تابلوهای گران قیمت، می تواند از هر نظر برای شما مقرون به صرفه باشد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر موارد فوق پرداخته خواهد شد.

قیمت پوستر سه بعدی
پوستر دیواری طرح زن

تنوع در طرح 

برای خرید پوستر دیواری سه بعدی لازم نیست که نگران این نکته باشید که ممکن است با طرح های تکراری و یکنواخت مواجه شوید. یکی از مواردی که می تواند موجب جلب و جذب بیشتر مشتریان شود طرح های متفاوتی است که در انواع پوستر سه بعدی دیواری توسط هنرمندان خلاق در این زمینه ارائه می شود. . 

برای نمونه ممکن است تمایل داشته باشید انواع پوستر سه بعدی پشت تلویزیون یا پوستر دیواری برای اتاق خواب خود یا فرزندانتان با طرح های مختلفی از قبیل گل یا طبیعت و سایر تصاویر فانتزی را خریداری کنید. شاید اغلب دوستداران و ورزشکاران رشته های مختلف دوست داشته باشند تا تصویری منطبق با نیازهای خود را دریافت نمایند. می توانید این تابلوهای زیبا را از فروشگاه ها و مراکز معتبر در این زمینه سفارش دهید. بدین منظور اغلب فروشگاه های آنلاین نیز در این زمینه فعالیت دارند که می توانید ضمن بازدید از نمونه های موجود آنها را با قیمت مناسب سفارش دهید.

تنوع در رنگ انواع پوستر سه بعدی 

شما می توانید انواع پوسترهای سه بعدی دیواری خود را در رنگ های مختلف یا با ساده ترین شکل ممکن سفارش دهید. مهم این است که به طور کلی رنگ بندی این پوسترها دارای تنوع چشمگیری می باشد و می توانید آنها را در رنگ های سیاه و سفید تا سایر طیف رنگ های تند و ملایم خریداری کرده و از داشتن آنها لذت ببرید. دیدن پوستر کاغذ دیواری نقشه جهان یکی از زیباترین جلوه هایی است که به شما این حس را می دهد که گویی با اطلس بزرگی از جهان در خانه خودتان مواجه هستید.

مطابقت با سلیقه و نیاز مشتریان 

مهم نیست شما در جستجوی چه نوع تصویر یا تابلوی مشهوری هستید. شاید تمایل داشته باشید تا تصاویر پوستر دیواری ماشین و آفرودهای زیبای انواع خودروهای پیشرفته را بر دیوار اتاق خواب یا راهروهایتان نصب کنید. شما در هر رده سنی که باشید می توانید تصویر سه بعدی خود را متناسب با ذوق و سلیقه تان سفارش دهید.

پوستر دیواری سه بعدی
پوستر دیواری طرح ماشین

قیمت مناسب پوستر سه بعدی

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند انگیزه و رغبت شما را برای پوستر سه بعدی افزایش دهد، قیمت کاغذ دیواری سه بعدی است. یعنی شما می توانید غیر از تابلوهای زیبای سه بعدی از انواع کاغذ دیواری منقش به تصاویر زیبا نیز بهره مند شوید. در واقع قیمت خرید تابلوهای دیگر در مقایسه با انواع تابلوهای برجسته بسیار بیشتر بوده و مستلزم نگهداری و مراقبت های خاصی می باشند. از همین رو شما می توانید این تصاویر را با قیمت بسیار مناسب خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید. به منظور آشنایی بیشتر شما می توانید ضمن بازدید از فروشگاه های آنلاین و بازدید از صدها پستر سه بعدی آنها را سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

قابلیت حمل و نصب آسان انواع تصویر سه بعدی

یکی دیگر از مزیت های پوسترهای سه بعدی، قابل حمل بودن و نصب آسان آن می باشد که این امر موجب کاهش هزینه های حمل و نقل و نصب تصویر سه بعدی می گردد. . دیگر لازم نیست بدین منظور عملیات خاصی را انجام دهید فقط کافیست کمی سلیقه به خرج دهید و خودتان نسبت به نصب آنها در منزل اقدام کنید. در واقع این کار حتی نیازمند ابزار و وسایل چندان پیچیده ای هم نمی باشد.

خرید پوستر سه بعدی
پوستر دیواری سه بعدی اتاق کودک

قیمت پوستر سه بعدی

قیمت پوسترهای دیواری با توجه به نوع کاغذ پوستر، کیفیت چاپ، نوع طرح و … متفاوت می باشد. اگر چه قیمت پوستر دیواری سه بعدی نسبت به کاغذ دیواری بیشتر می باشد، اما در مقابل ماندگاری و زیبایی چشم نوازی دارد و همان طور که پیشتر نیز ذکر گردید از برخی هزینه های جانبی همچون خرید تابلوهای گران قیمت می کاهد. از این رو، می توان گفت خرید کاغذ دیواری سه بعدی ارزش سرمایه گذاری را خواهد داشت.

سقف کاذب

سقف های کاذب به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که با توجه به جنس، ویژگی و سلیقه در اماکن مختلف اجرا می گردند. از نظر محل اجرا به سقف کاذب آشپزخانه ، سقف کاذب پذیرایی ، سقف کاذب سرویس بهداشتی و سقف کاذب اتاق خواب تقسیم بندی می شود. از سایر انواع و روش های اجرای سقف کاذب می توان به کناف کاری سقف ، سقف کاذب مشبک ، انواع سقف کاذب چوبی ، سقف کاذب دامپا ، سقف کاذب لوکسالون ، سقف کاذب آکوستیک ، سقف کاذب گریلیوم ، سقف کاذب شیشه ای ، سقف کانتکس ، اجرای سقف کاذب پی وی سی ، سقف کاذب معرق ، سقف کاذب لوور ، سقف کاذب تایل گچی و سقف کاذب طلقی اشاره کرد. همچنین با اجرای تزئینات سقف به ویژه بر روی سقف های گچی زیبایی سقف افزایش می یابد.

برای مطالعه بیشتر:

پارچه دیواری

کاغذ دیواری

نقاشی ساختمان

کاشی کاری مدرن

سقف کشسان

نورپردازی سقف

آسمان مجازی

سقف کاذب گچی

سقف هال

سقف سرویس بهداشتی

سقف آشپزخانه

کناف سقف ساده

کفپوش پی وی سی

کفپوش لمینت

جکوزی آماده

پرده زبرا

نورگیر سقفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.72 ( 4 نظر)

۱۴ نظر

  1. پوستر سه بعدی دیواری به صورت رنگ است یا کاغذ دیواری؟

  2. پوستر سه بعدی دیواری کاغذی هستند؟

  3. میخواستن برای فضای کافه و یا اتاق فرار از پوسترهای سه بعدی استفاده کنم برای همین ممنون میشم بگید واقعی بودن تصاویر و حالت سه بعدی بودن زمینه به چه صورت و چقدر واضح هست

  4. سلام ، پوستر سه بعدی هایی که روی دیوار نصب میشن چطوری گردگیری و تمیز میشن ، آیا قابلیت شستشو دارند؟

  5. من برای اتاق دخترم میخوتستم پوستر دیواری تهیه کنم . امکانش هست عکس خودش رو به صورت سه بعدی اجرا کنین ؟

  6. در مطالب ذکر شده که پوستر دیواری ها قابل حمل و جابه جایی هستند،همه ی پوسترهای دیواری این ویژگی رو دارند و میشه اون ها رو مثلا برای یک اتاق یا دیوار وصل کرد و بعد اون ها رو جابه جا کرد مخصوصا برای خونه های اجاره نشین که هر چن سال یک بار در یکجا هستند و مدام جابه جا میشند این ویژگی قابل حمل بودن و جابه جایی پوسترهای دیواری خیلی براشون مفیده و برای دکور خونشون مناسبه!

  7. پوستر سە بعدی حالت برجستە دارە ؟

  8. سلام ، پوستر های سه بعدی رو در هر طرح و سایزی که مشتری بخواد و سفارش بده می تونید اجرا کنید ؟
    من برای دیوار اتاق میخوام اندازه ش رو دقیق نمیدونم ولی میخوام کل دیوار رو پوشش بده و طرحش هم نقشه جهان میخوام باشه حالا باید طرح های خودتون رو مرتبط با نقشه جهان ببینم اگر پسندیدم فبها و اگر نپسندیدم طرح بفرستم چاپ میکنید برام؟!!

  9. خیلی طرحاتون قشنگه، تنوع طرحای بیشتر پوستر دیواری جدید رو دارین توی سایتتون؟

  10. پوستر سه بعدی دیوار طرح برج ایفل دارید؟ اندازه ۲۸۰ در ۳۰۰

  11. سلام من هرچی پوستر سه بعدی دیدم، خیلی زشت بودن، شما از این مدلای خارجی خوشگل توی پینترست و اینستا دارین؟؟