استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

ویژگی های جدید اتوکد ۲۰۲۲ – قابلیت های هیجان انگیز، کاربردی

دوباره آن زمان از سال است که به ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز موجود در اتوکد نگاه می‌کنیم و امسال اتوکد ۲۰۲۲ یک بار دیگر طراحی را با گردش‌های کاری متصل و اتوماسیون به جلو می‌برد که به شما امکان می‌دهد روی مهم‌ترین چیز تمرکز کنید: ایجاد طرح‌های عالی.

ویژگی های جدید اتوکد ۲۰۲۲

اتودسک شامل مجموعه ابزارهای تخصصی، آموزش اتوکد را ارائه می دهد که مورد اعتماد میلیون ها نفر است و دسترسی به هفت مجموعه ابزار خاص صنعت را با اتوماسیون برای سرعت بخشیدن به کار فراهم می کند. همچنین شامل برنامه های وب و موبایل اتوکد برای دسترسی به قدرت اتوکد در هر زمان و هر مکان است و شامل ویژگی های جدید و پیشرفته می باشد. با تغییر نحوه کار، ویژگی‌های جدیدی مانند Trace و Share روند بررسی را تغییر می‌دهد.

شما می توانید با تیم و همکاران کلوپ معماری به صورت دیجیتال و ایمن با اتوکد از هر کجا همکاری کنید. با ویژگی های جدید، می توانید شمارش دستی تایپ در نرم افزار را کاهش دهید، در زمان صرفه جویی کنید و دقت را با شمارش خودکار بلوک ها و هندسه افزایش دهید.

برای دریافت سرفصل های اتوکد کلیک کنید.

اتوکد شامل مجموعه ابزارهای تخصصی به شما امکان دسترسی به مجموعه ابزارهای خاص صنعت مانند مکانیک، برق و معماری را می دهد که با خودکارسازی وظایف و ارائه کتابخانه هایی حاوی صدها هزار قطعه، نماد و ویژگی هوشمند به افزایش بهره وری کمک می کند. مطالعات بهره وری ما را بررسی کنید تا بیاموزید چگونه می توانید با مجموعه ابزارهای تخصصی در زمان صرفه جویی کنید.

برنامه وب اتوکد

اتوکد ۲۰۲۲ و برنامه های وب و موبایل اتوکد به شما یک تجربه طراحی متصل می دهد. انعطاف‌پذیری برای طراحی و پیش‌نویس در اتوکد روی دسکتاپ، وب و دستگاه‌های تلفن همراه به دست می‌آید. اکنون می توانید فایل های DWG را در وب و برنامه های تلفن همراه به اشتراک بگذارید و علامت گذاری کنید. و با برنامه وب اتوکد، اکنون می‌توانید الگوهای طراحی، سبک‌های طرح و سایر فایل‌های پشتیبانی را برای ایجاد فایل‌های DWG که با استانداردهای پیش‌نویس شرکت شما مطابقت دارند، آپلود کنید.

علاوه بر اتصال بین دستگاه‌ها، با اتوکد ۲۰۲۲، می‌توانید به محصولات دیگر در اکوسیستم Autodesk متصل شوید.

با Push to Autodesk Docs جدید، می توانید نقشه های خود را از AutoCAD به Autodesk Docs منتشر کنید و با برنامه وب اتوکد، اکنون می توانید به فایل های ذخیره شده در Autodesk Docs و Autodesk Drive متصل شوید. این جریان کار و به اشتراک گذاری فایل را بین AutoCAD 2022 و سایر محصولات Autodesk امکان پذیر می کند. اینجا متوقف نمی شود. AutoCAD همچنین به ارائه دهندگان پیشرو ذخیره سازی ابری

از جمله Google Drive، Microsoft OneDrive، Box و Dropbox متصل می شود.

TRACE AUTOCADS چرخه های بررسی طراحی با Trace را در اتوکد ۲۰۲۲ ساده کنید

Trace همکاری دیجیتال را بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد در هر دستگاهی با همکاران کار کنید. شما و همکارانتان می‌توانید برایانجام پروژه اتوکد فایل‌های DWG را بدون تغییر در طراحی موجود علامت‌گذاری کنید. برای مثال، همکاران شما می‌توانند یک Trace در وب یا برنامه تلفن همراه ایجاد کنند و تغییرات طراحی را که می‌خواهند ببینند علامت‌گذاری کنند. سپس Trace را می توان در اتوکد روی دسکتاپ باز کرد، جایی که می توانید به طور خودکار بازخورد را در زمینه فایل DWG ببینید و تغییرات را در آن بگنجانید. این یک گردش کار دیجیتال چند پلتفرمی است که به شما امکان می دهد با تیم خود در هر کجا که هستند همکاری کنید و چرخه بررسی نقشه را ساده می کند.

روند همکاری خود را با Share in AutoCAD 2022 بهبود بخشید

با اشتراک گذاری، اکنون می توانید به طور ایمن نقاشی های خود را مستقیماً از اتوکد با تیم و همکاران خود به اشتراک بگذارید. با استفاده از اشتراک‌گذاری، می‌توانید سطوح دسترسی مانند «فقط مشاهده» یا «ویرایش» را انتخاب کنید و نسخه‌های کنترل‌شده‌ای از نقشه‌ها را برای تیم خود ارسال کنید. می توانید پیوندهای اشتراک گذاری را از اتوکد و برنامه وب اتوکد ایجاد کنید. و پیوندها مستقیماً در برنامه وب اتوکد باز می شوند. اشتراک گذاری به شما کنترل بیشتری می دهد و راهی امن برای همکاری دیجیتالی با تیم خود در هر زمان و هر مکان است.

دقت را از طریق اتوماسیون با Count در اتوکد ۲۰۲۲ افزایش دهید

کار امروز مستلزم نوآوری مداوم است و همه چیز در مورد اتوماسیون است. شمارش شمارش بلوک ها یا هندسه را خودکار می کند تا در وقت شما صرفه جویی کند و خطاها را کاهش دهد. می‌توانید داده‌ها را به یک جدول پویا صادر کنید و به‌روزرسانی‌ها را سریع دریافت کنید. با کاهش شمارش دستی، می توانید از شمارش اشتباه قطعات یا سفارش مقادیر نادرست جلوگیری کنید. شمارش با حذف تمرینات شمارش بلوک در نقاشی و در عین حال حذف خطاهای انسانی، مقدار زیادی در زمان صرفه جویی می کند.

کارایی را با Push to Autodesk Docs بهبود دهید

Push to Autodesk Docs کارایی گردش کار را در اکوسیستم Autodesk بهبود می بخشد و به شما امکان می دهد برگه های طراحی CAD را به صورت PDF مستقیماً از AutoCAD به Autodesk Docs منتشر کنید. دیگر نیازی به ذخیره فایل‌های PDF به صورت محلی، باز کردن یک مرورگر وب یا آپلود برگه‌ها در فضای ابری ندارید.

با پنجره های شناور چندین طرح را به صورت همزمان مشاهده و ویرایش کنید

شما راهی برای مشاهده و ویرایش چندین نقشه به طور همزمان در یک نمونه از اتوکد درخواست کردید—با پنجره های شناور جدید، می توانید. پنجره های شناور یک تغییر بازی برای کار شما است. به شما این امکان را می‌دهد که برگه‌های طراحی را به‌راحتی از بین ببرید تا آن‌ها را به‌عنوان پنجره‌های کاملاً کاربردی در کنار هم یا روی چندین مانیتور در همان نمونه اتوکد مشاهده کنید. با پنجره های شناور می توانید.
کار خود را در عرض چند ثانیه انجام دهید در حالی که منتظر بمانید تا اتوکد را دوباره باز کنید و نقشه را پیدا کنید. اکنون، فقط کلیک کنید، بکشید، و کارتان تمام شد.

به Autodesk Drive و Autodesk Docs متصل شوید

با اتوکد وب و برنامه های موبایل، می توانید به فایل های خود در فضای ابری دسترسی داشته باشید. امسال اتصالات Autodesk Drive و Autodesk Docs را به برنامه وب اتوکد اضافه کردیم تا بتوانید به راحتی به فایل‌های خود در اکوسیستم Autodesk متصل شوید. با این ادغام‌های جدید، می‌توانید در هر زمان از دسترسی به هر فایل DWG با اتوکد استفاده کنید.

بهبود و عملکرد بهبود یافته است

اتوکد ۲۰۲۲ پیشرفت هایی را ارائه می دهد که شامل نصب سریعتر و قابل تنظیم است که به شما امکان می دهد حتی در حین نصب برنامه در اتوکد کار کنید. با نصب جدید، تعداد معمول تعاملات برای نصب محصول کاهش یافته است. همچنین می‌توانید از عملکرد گرافیکی بهبود یافته و یک تب شروع دوباره طراحی شده لذت ببرید که به شما امکان می‌دهد به راحتی به فایل‌ها و سایر محتوای مفید مستقیماً از صفحه اصلی دسترسی داشته باشید.

مارکوس اوبراین، مدیر ارشد مدیریت محصول اتوکد می‌گوید: هدف ما ایجاد گردش‌های کاری مدرن و متصل و مهار اتوماسیون برای صرفه‌جویی در زمان، بهبود دقت و افزایش همکاری در هر کجا که کار می‌کنید، است. “ما در تلاش هستیم تا به کاربران خود تجربه طراحی بی سابقه ای را در هر دستگاهی که انتخاب می کنند ارائه دهیم.”

قبل از اینکه شما بروید

آیا می خواهید درباره اتوکد ۲۰۲۲ بیشتر بدانید؟ برای ادامه وارد وب سایت کلوپ معماری شده و مقالات مرتبط با ویژگی های اتوکد را مطالعه و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

  • اتوکد مجموعه ای رو به گسترش از ابزارهای طراحی و مجموعه ابزارهای تخصصی صنعت را در اختیار طراحان قرار می دهد.
  • نقشه ها، مقاطع، سطوح و سایر نقشه ها را به صورت خودکار انجام دهید.
  • برای طراحی سریعتر با ابزارهای مکانیک طراحی پلان، پلان لوله کشی، نقشه کشی ساختمان و پلان کانال کشی را بکشید.
  • طراحی کانال کشی، مجرای الکتریکی و مدار برای HVAC، لوله کشی و برق با MEP.
  • با یک اشتراک اتوکد، در هر مکانی کار کنید و به فایل‌های DWG™ خود در هر پلتفرمی – دسکتاپ، وب یا موبایل متصل بمانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۳ نظر

  1. آموزش کامل اتوکد

    معرفی سرفصل های این دوره: توضیحات کلی آموزش
    اتوکد : اتوکد (AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای
    ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی
    به کار می‌رود.

  2. آموزش کامل اتوکد

    معرفی سرفصل های این دوره: توضیحات کلی آموزش اتوکد :
    اتوکد (AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود.

  3. آموزش کامل اتوکد

    معرفی سرفصل های این دوره:
    توضیحات کلی آموزش اتوکد : اتوکد (AutoCAD) نرم‌افزاری است که برای ترسیم نقشه‌های مهندسی و صنعتی به کار می‌رود.