استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

وزن میلگرد ۳۶

وزن میلگرد ۳۶
وزن میلگرد ۳۶

وزن میلگرد ۳۶ در استاندارد اشتال ۹۵.۸۸ کیلوگرم است. انتظار میرود وزن هر شاخه میلگرد ۳۶ حدود ۹۶ کیلوگرم وزن داشته باشد. بنابراین وزن یک شاخه میلگرد ۳۶ حدود ۴۸ کیلوگرم وزن خواهد داشت. میانگین وزن بازار اما کمتر از این مقدار است. اغلب کارخانه ها میلگرد ۳۶ را با وزنی کمتر از ۹۶ کیلوگرم روانه ی بازار میکنند. دلیل تفاوت وزن میلگرد ۳۶ در کارخانه‌های مختلف ، شمش مورد استفاده برای ساخت و تفاوت در فرآیند ساخت است. در اختیار داشتن وزن میلگرد هار کارخانه به محاسبات و برآورد هزینه کمک زیادی میکند و محاسبه ی تعداد هر شاخه میلگرد ۳۶ در هر تریلی و هر بندیل ضرورییست. در ادامه جدول وزن میلگرد ۳۶ به همراه جزئیات وزن هر متر میلگرد و تعداد میلگرد در هر تریلی و هر بندیل مورد بررسی قرار گرفته است.

وزن میلگرد ۳۶
وزن میلگرد ۳۶

 وزن هر شاخه میلگرد ۳۶

وزن هر شاخه میلگرد ۳۶ بر اساس میانگین ارقام اعلام شده توسط کارخانه‌ها ۹۶ کیلوگرم است که حدودا برابر با وزن استاندارد اشتال میلگرد ۳۶ است. منظور از وزن یک شاخه میلگرد ۳۶ ، وزنی است که یک شاخه‌ی ۱۲ متری خواهد داشت. جدول زیر وزن هر شاخه میلگرد ۳۶ را برای تمامی کارخانه‌های تولید کننده‌ی این میلگرد بررسی کرده است. توجه داشته باشید که میلگرد ۳۶ در هر ۴ استاندارد A1 که میلگرد ساده ۳۶ است و استاندارد A2 و A4 نیز در بازار موجود است اما اکثر میلگردهای سی و شش موجود در بازار از استاندارد A3 میلگرد جناقی هستند. جدول زیر مربوط به وزن میلگرد ۳۶ استاندارد A3 است:

برندوزن میلگرد ۳۶ a3
احرامیان یزد۹۶
زاگرس۹۶
کویر کاشان۹۶

وزن میلگرد ۳۶ آجدار مرکب

میلگرد آجدار ۳۶ با آج مرکب همان میلگردهای استاندارد A4 است. بالاترین استاندارد میلگرد که ظرفیت تحمل بالایی در برابر تنش دارد. استاندارد a4 میلگرد ۳۶ در کارخانه های زیر موجود است و وزن هر کدام در جدول ارائه شده است.

برندوزن میلگرد ۳۶ a۴
کویر کاشان۹۶

وزن میلگرد ۳۶ ساده بدون آج

میلگرد ۳۶ بدون آج ساده در برخی کارخانه ها و عموما برای کاربردهای غیر سازه‌ای ساخته می‌شود اما در موارد معدودی از میلگرد بدون آج قطر ۳۶ در پروژه‌های ساختمان سازی نیز استفاده می‌شود. جدول زیر تولید کنندگان میلگرد ساده قطر ۳۶ به همراه وزن میلگرد ساده ۳۶ ارائه شده است:

برندوزن میلگرد ۳۶ a۱
آذر گستر سدید۹۶
آیین صنعت۱۰.۲
ذوب آهن اصفهان۹۵.۸
ذوب آهن اصفهان۱۰
کویر کاشان۹۶

وزن میلگرد ۳۶ شاخه ای

یکی از المان‌های اساسی در خرید میلگرد ۳۶ بررسی سبک یا سنگین بودن میلگرد است و معیار این مقایسه وزن استاندارد اشتال است. استاندارد اشتال میلگرد ۳۶ برابر با ۹۵.۸۸ کیلوگرم است و اغلب کارخانه‌های تولید میلگرد محصولاتی سبک تر از استاندارد اشتال را روانه بازار کرده اند.

قیمت میلگرد ۸ کرج

قیمت میلگرد ۱۴ یزد

قیمت میلگرد ۲۲ تهران

قیمت میلگرد ۳۰ بجنورد

قیمت میلگرد ۴۰ زاهدان

قیمت میلگرد اصفهان

خرید میلگرد شاخه ای در شیراز

قیمت میلگرد ۱۸

قیمت میلگرد ۱۲

قیمت میلگرد ۱۶

قیمت میلگرد ۱۴ اصفهان

میلگرد ۸ قیمت

قیمت میلگرد ۱۶ بناب امروز

وزن میلگرد ۱۲ ذوب آهن اصفهان

وزن میلگرد ۱۴ اصفهان

وزن میلگرد ۲۵ اصفهان

میلگرد ۲۲ ذوب آهن اصفهان

وزن میلگرد ۲۰

میلگرد ۲۰ ذوب آهن اصفهان

میلگرد ۱۸ ذوب آهن اصفهان

وزن میلگرد ۱۴ اهواز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *