وان دو نفره

وان دو نفره

دسته بندی

وان حمام

تعداد ارائه دهنده ها

۷۱ ارائه دهنده

توضیحات قیمت

وان دو نفره ابعاد و مدل های بسیار متنوعی دارد. قیمت وان دو نفره به عوامل مختلفی از جمله امکانات، جنس بدنه و ابعاد وان دونفره بستگی دارد. همچنین جنس بدنه وان دو نفره نیز بر روی قیمت وان حمامی دونفره موثر است. برای خرید وان دو نفره با بهینه ترین قیمت از برندهای مطرح و باکیفیت، به سایت عمران مدرن مراجعه کنید.
intro
comment
bookmark
share

filterفیلتر کردن پیشنهادات


شهر

شهر را مشخص کنید

ظرفیت

دو نفره x

برند

برند را مشخص کنید

شکل

شکل را مشخص کنید

رنگ

رنگ را مشخص کنید

طول

طول را مشخص کنید

عرض

عرض را مشخص کنید

ویژگی خاص

ویژگی خاص را مشخص کنید
https://omranmodern.com/files/products/y31GKHiPdMngbP7DHMKWZ7Rd0lUsBhGV.jpg

وان ساده آریانا-703

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۶,۸۶۲,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۱۵۰x۵۵

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی ، زیر آب، پانل جلو
https://omranmodern.com/files/products/iAz6LsCixnOmztcK0IM8tWTa8v81nl3B.jpg

وان ساده آریانا-729راست / 719 چپ

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۶,۰۱۰,۰۰۰ تومان

ابعاد:

۱۸۰x۱۲۰x۶۰

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی ، زیر آب، پانل جلو
https://omranmodern.com/files/products/AkCsPsWlD6GMfC9luAyxyjqj5qlge3Kt.jpg

وان ساده تنسر- 201

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۸,۴۶۹,۱۴۳ تومان

ابعاد:

۱۵۰x۱۵۰x۶۹

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/zC0ZkRal0nIX0s64aMjPeq0jmTGtQ2kL.jpg

وان ساده تنسر- 202

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۷,۵۶۴,۷۷۸ تومان

ابعاد:

۱۳۳x۱۳۳x۶۱

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/2cxvTZxvMfWEZhCmwRzHodGiRQ5tcRY4.jpg

وان ساده تنسر- 203

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۱۸,۲۹۸,۳۱۹ تومان

ابعاد:

۱۳۰x۱۳۰x۶۵

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/M4gsAPwLg5jjNln42v0T7Xscrb0AVMkc.jpg

وان ساده تنسر- 208

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۰,۲۵۷,۷۷۶ تومان

ابعاد:

۱۳۳x۱۳۳x۶۱

ظرفیت:

۱ و ۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/A0zZdwLEZD9QL3df3YBqZT4hW712aY3J.jpg

وان ساده تنسر- 301

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۲,۱۸۷,۰۸۸ تومان

ابعاد:

۱۷۵x۱۲۰x۷۰

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/gmy1fBUE60U0VbTn2ZCMfxYoPTVkWw6m.jpg

وان ساده تنسر- 304

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۱,۰۰۱,۳۶۵ تومان

ابعاد:

۱۸۰x۱۱۰x۶۲

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/fviuZHFm2MpFLbwKv7LXCj0mG6fuE8bT.jpg

وان ساده تنسر- 307

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۷,۹۴۴,۸۷۹ تومان

ابعاد:

۱۷۵x۱۲۰x۶۲

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
https://omranmodern.com/files/products/dkCvhA1PB40wGBzSNhXivYCDkCGnDrkc.jpg

وان ساده تنسر- 308

۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۲

۲۷,۹۴۴,۸۷۹ تومان

ابعاد:

۱۷۰x۱۲۰x۶۲

ظرفیت:

۲

مشخصات:

وان ساده ، شاسی، پانل جلو ، زیرسری
ابتدا
۱
۲
۳
انتها

معرفی کالا

نظرات کاربران

وان دو نفره

وان دو نفره در ابعاد مختلف تولید شده و به فروش می رسد. در این مطلب، به ابعاد وان دونفره و همچنین ابعاد استاندارد وان دونفره پرداخته شده است. نکته ای که حائز اهمیت می باشد، شکل ها و مدل های متنوع و اندازه وان دو نفره بوده که به متراژ سرویس بهداشتی وابسته است. همچنین قیمت وان دو نفره به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. در سایت عمران مدرن تلاش کرده ایم تا با گرد آوری تنوع بالا و بی نظیری از انواع وان دو نفره ساده از برندهای مطرح و با کیفیت ایرانی و خارجی مانند باداب، شاینی، تنسر، پرشین، زرین آب و فارس وان، گزینه های بسیاری را پیش روی شما قرار دهیم.

 

وان دو نفره
وان دو نفره

 

ابعاد وان دونفره

ابعاد وان دونفره بر قیمت وان حمامی دونفره تاثیر می گذارد. به این صورت که هرچه ابعاد وان دو نفره بیشتر باشد، قیمت وان حمامی دونفره نیز بیشتر خواهد شد. هنگام خرید، به ابعاد استاندارد وان دونفره بسیار دقت کنید. قبل از اقدام به خرید و انتخاب مدل وان دونفره ، متراژ دقیق مکانی که برای قرار گیری وان در نظر دارید را اندازه گیری کنید. با اندازه گیری دقیق فضای مد نظر، از هرگونه زیان مالی و مشکلاتی که در صورت نا هماهنگی اندازه وان دو نفره و مساحت محل نصب آن ممکن است پیش آید، جلوگیری کرده اید. در بررسی اول نکته ای که بسیار حائز اهمیت است، هماهنگی وان دو نفره با فضای سرویس بهداشتی است. در همین جهت ابعاد وان دونفره باید به گونه ای باشد که فضای آزاد جلوی آن حدود ۱۵۰ سانتی متر طول و ۷۵ سانتی متر عرض را دارا باشد تا دسترسی آسان تری به کاربران بدهد. همچنین فضای مورد نیاز از سطح سرویس بهداشتی برای نصب ابعاد وان دونفره در اندازه های متفاوت باید بیش از ۱.۲ متر مربع باشد تا فضای خالی جلوی وان دسترسی بیشتری داشته باشد. ابعاد بزرگ تر وان ۲ نفره قیمت بالاتری دارد.

 

قیمت وان حمامی دونفره

قیمت وان حمامی دونفره به تجهیزات و مدل وان دونفره وابسته است. همچنین ابعاد وان دونفره نیز بر روی قیمت وان دو نفره تاثیر گذار می باشد. به صورت کلی ابعاد وان دو نفره بسته به مدل های وان، مختلف است. همچنین شرکت ها و برندهای گوناگون وان دونفره قیمت های مختلفی دارد. در همین راستا از آن جایی که تولید کنندگان از متریال ها و تجهیزات مختلفی استفاده می کنند، وان دونفره قیمت های مختلفی در بازار دارد. تعداد امکانات وان دو نفره با قیمت وان دونفره رابطه مستقیم دارد. به این معنا که اضافه کردن امکانات بیشتر به وان دو نفره ، قیمت وان دو نفره را افزایش می دهد. در سایت عمران لیست قیمت وان دونفره از تمامی برند های معتبر و با کیفیت موجود در ایران، درج شده است. 

 

ابعاد وان دونفره
ابعاد وان دونفره

 

امکانات و قیمت وان حمامی دونفره

وان دو نفره با امکانات و تجهیزات جانبی مختلف به فروش می رسند. برخی از وان های دو نفره دارای تیپ های مختلف هستند. هرچه تعداد امکانات و آپشن های وان دونفره بیشتر باشد، قیمت وان حمامی دو نفره نیز گران تر خواهد بود. به همین دلیل اگر قصد افزودن تجهیزات جانبی مانند شیرآلات داشته باشید، قیمت وان دو نفره بالاتر می رود.

 

انواع وان دو نفره

مدل وان دونفره بسیار متنوعی در بازار عرضه می گردد. اما به صورت کلی اندازه و ابعاد وان دو نفره بسته به شرکت تولید کننده و مدل وان حمام دو نفره ، متفاوت می باشد. در همین راستا ابعاد استاندارد وان دونفره به صورت تقریبی تعریف می شود که در ادامه به ابعاد وان دونفره در مدل های مستطیلی، بیضی، گرد، سه گوش و چندضلعی پرداخته شده است.

 

ابعاد استاندارد وان دونفره مستطیلی

غالب وان ها به شکل مستطیلی عرضه می گردد که هم به صورت تک نفره و هم به صورت دونفره ارائه می شود. اما اندازه وان دو نفره در طول و عرض و ارتفاع متغیر می باشد که مناسب متراژهای مختلفی از سرویس بهداشتی است. ابعاد وان دونفره مستطیلی با توجه به برندها و تولید کنندگان، متنوع است. اما ابعاد استاندارد وان دونفره مستطیلی با توجه به متراژ سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که طول آن ۱۴۰ تا ۱۶۰ سانتی متر و عرض آن ۷۰ تا ۸۰ سانتی متر باشد. به صورت کلی ابعاد وان دونفره مستطیلی با سایز متوسط، محبوبیت بیشتری دارد. هرچه ابعاد وان دو نفره مستطیلی بزرگ تر باشد، قیمت وان حمامی دونفره بیشتر می شود.

 

ابعاد وان حمام دونفره بیضی

وان حمام دونفره بیضی هم به صورت توکار و هم به صورت روکار عرضه می گردد. همان طور که اشاره کردیم ابعاد وان دونفره بیضی نیز بسته به برندها و تولیدکنندگان دیگر متفاوت است. اما ابعاد استاندارد وان دونفره بیضی با توجه به متراژ سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که طول آن به صورت تقریبی ۱۵۲ سانتی متر و عرض ۱۰۴ سانتی متر و ارتفاع ۶۰ سانتی متر می باشد. اما به صورت کلی اندازه وان دو نفره به متراژ سرویس بهداشتی وابسته می باشد.

 

ابعاد وان دو نفره سه گوش

به صورت کلی وان حمام دو نفره سه گوش در گوشه ی سرویس بهداشتی کاربرد دارد. در همین راستا ابعاد وان دونفره سه گوش به متراژ سرویس بهداشتی وابسته می باشد. همان طور که در قسمت قبلی نیز اشاره شده است با توجه به اندازه وان دو نفره سه گوش قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود. وان حمام دونفره سه گوش در مدل های مختلفی ارائه می شود که متناسب با متراژ سرویس بهداشتی نصب می شود. ابعاد استاندارد وان دونفره کنجی به صورت تقریبی به طول ۱۵۲ سانتی متر و عرض ۱۵۲ سانتی متر و ارتفاع ۵۲ سانتی متر می باشد.

 

ابعاد وان دو نفره گرد

وان حمام دو نفره گرد یکی دیگر از انواع وان است که پرکاربرد می باشد. وان دو نفره گرد به صورت مستقل و توکار نصب می شود. ابعاد وان دونفره گرد بر حسب قطر و ارتفاع آن تعریف می شود. ابعاد استاندارد وان دونفره گرد به قطر ۱۸۰ و ارتفاع حدودی ۶۳ سانتی متر می باشد. لازم به ذکر است از آن جایی که به صورت کلی ابعاد وان دونفره گرد نسبت به مدل های دیگر وان حمام دو نفره بزرگ تر می باشد، فضای بیشتری از سرویس بهداشتی را اشغال می کند.

 

ابعاد استاندارد وان دونفره توکار

اصطلاح توکار برای وان هایی به کار می رود که نصب آن ها به صورت توی کار می باشد. به صورت کلی وان حمام دو نفره توکار می تواند هر مدلی از وان ها نظیر مستطیلی، بیضی، سه گوش و دایره ای باشد. در همین راستا ابعاد وان دونفره توکار بسته به مدل وان دونفره ، متنوع می باشد. همچنین همان طور که اشاره شد، اندازه وان دو نفره به متراژ سرویس بهداشتی نیز وابسته است. اما به صورت کلی ابعاد استاندارد وان ۲ نفره توکار به صورت تقریبی به طول ۱۵۲ و عرض ۷۶ و ارتفاع ۴۵ سانتی متر می باشد.

 

وان دونفره
وان دونفره توکار

 

اندازه وان دو نفره جزیره

وان ۲ نفره جزیره ای عموما به صورت مستقل در سرویس بهداشتی بکار می رود. در همین راستا همان طور که در قسمت های قبلی اشاره شده است، ابعاد وان دونفره جزیره ای به متراژ سرویس بهداشتی وابسته می باشد. اندازه وان دو نفره مدل جزیره ای بسته به برندها و تولیدکنندگان دیگر متفاوت است اما به صورت کلی ابعاد استاندارد وان دونفره جزیره ای به صورت تقریبی به طول ۱۷۸ سانتی متر و عرض ۹۱ سانتی متر و ارتفاع  ۵۸ سانتی متر می باشد. همچنین لازم به ذکر است از آن جایی که ابعاد وان دونفره جزیره ای کوچک است، این وان حمام دونفره برای سرویس بهداشتی با متراژ کم نیز مناسب است.

 

خرید وان دو نفره

نخست باید اشاره کرد برای خرید وان دو نفره ابتدا باید به متراژ سرویس بهداشتی توجه کرد؛ سپس  اقدام به انتخاب مدل و ابعاد وان دونفره پرداخت. خرید وان دو نفره هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی امکان پذیر است. برای مشاهده انواع مختلف و خرید وان حمام دونفره ، می توانید به سایت عمران مدرن مراجعه فرمایید.

 

مزایای وان دونفره

استحمام و استراحت در یک وان دونفره آب گرم، علاوه بر کمک به صرفه جویی در مصرف آب، مزایا و فواید بسیاری نیز برای سلامتی دارد. در ادامه به صورت مختصر، به چند مزیت استفاده از وان دو نفره آب گرم برای سلامتی اشاره می کنیم.

  • رفع خستگی و استرس های روزانه و آرامش یافتن
  • شفاف شدن پوست به دلیل باز شدن منافذ پوست و پاکسازی و آن از آلودگی ها
  • بهبود گردش خون و اکسیژن رسانی بهتر به اندام های داخلی به دلیل گرمای آب وان دو نفره
  • کمک به بازیابی و رفع گرفتگی عضلات با استراحت در وان ۲ نفره آب گرم
  • کمک به کاهش ورم و التهاب مفاصل

امتیاز این مطلب:

امتیاز ۳.۹ از ۵ - از مجموع ۱۴ رای

نظرات کاربران

نام
نام خانوادگی
دیدگاه شما