استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

هایک ویژن تهران

نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران
نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران

هایک ویژن یکی از برند های معروف و با کیفیت دوربین مدار بسته است. این برند چینی امروزه نمایندگی های زیادی در سراسر ایران دارد. عمران مدرن یکی از نمایندگی های رسمی هایک ویژن تهران است. در ادامه این مطلب لیستی از دوربین هایی که در عمران مدرن به عنوان نماینده هایک ویژن در تهران به فروش می رسد گردآوری شده است. در لیست زیر مشخصات فنی دوربین ها و قیمت آورده شده است.

نمایندگی hikvision در تهران

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IR با تکنولوژی ساخت HDTVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی فروش هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۹۵۰۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با تکنولوژی ساخت HDTVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی فروش هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۵۵۶۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با تکنولوژی ساخت HDTVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی فروش هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۶۶۳۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

هایک ویژن تهران
دوربین مداربسته

نمایندگی هایک ویژن تهران

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۰۸۶۵۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۱۱۷۰۰۰ تومان و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۶۶۰۰۰۰ تومان و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۱۵۰۰۰۰ تومان و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1053G0-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۳۴۵۰۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

نمایندگی هایک ویژن در تهران

دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۰۴۳۳۰۰۰ تومان و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0-I با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۲۵۸۷۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD2423G0-IW با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی هایک ویژن در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۳۲۹۲۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

نمایندگی هایک ویژن در تهران
افزایش امنیت با استفاده از دوربین مداربسته

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1623G0-I با تکنولوژی ساخت تحت شبکه IP و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی فروش هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۴۳۶۶۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

شرکت هایک ویژن تهران

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-EXIF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نماینده شرکت هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۷۸۴۰۰۰۰ تومان و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل هایک ویژن Hikvision با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نماینده شرکت هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۹۶۵۰۰۰ تومان و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل هایک ویژن Hikvision با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نماینده شرکت هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۹۴۷۰۰۰ تومان و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D0T-ITPFS با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نماینده شرکت هایک ویژن تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۹۰۰۰۰۰ تومان و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت عمران مدرن تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE76D3T-ITPF با تکنولوژی ساخت Turbo HD و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۰۵۲۰۰۰ تومان و گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1123G0E-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی hikvision در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۸۴۲۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران
دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل  با تکنولوژی ساخت HDCVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی hikvision در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۳۶۷۴۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I با تکنولوژی ساخت HDCVI و رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن که نمایندگی hikvision در تهران است به فروش می رسد. قیمت این دوربین ۱۶۶۷۰۰۰ تومان و گارانتی ۲ ساله دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشاسان عمران مدرن تماس بگیرید.

برای مطالعه بیشتر:

کیفیت دوربین تیاندی

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۴ مگاپیکسل

دوربین فیش ای هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)