استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نور خطی دیواری

نور خطی دیواری
نور خطی دیواری

نورپردازی خطی یکی از محبوب ترین روش های تامین روشنایی در صنعت ساختمان سازی است که امروزه از آن با هدف ایجاد جذابیت بصری و به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز استفاده می شود. نور خطی دیواری از انواع نور خطی می باشد که می تواند در حالت های روکار و توکار اجرا شود. در این مقاله قصد داریم با بررسی ویژگی های لاین نوری دیوار و کاربرد آن، راهنمایی ای جهت طراحی نورپردازی نور خطی دیوار ارائه دهیم. همچنین شما می توانید برای مشاوره دقیق تر و استعلام قیمت نور خطی دیواری ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

نور خطی دیواری
نمونه نور خطی دیواری

قیمت سفارش نور خطی دیواری

هزینه ی طراحی نورپردازی با نور خطی دیواری به عوامل متعددی همچون ابعاد دیوار، کاربری آن، میزان شار نوری، کیفیت چراغ و تجهیزات و … بستگی دارد. از این رو، برآورد دقیق قیمت، نیازمند اطلاع از تمامی شرایط می باشد. به یاد داشته باشید که علاوه بر موارد ذکر شده، هزینه ی نصب نیز باید در تعیین قیمت نور خطی دیواری لحاظ گردد. با توجه به تنوع بالای محصولات ویژه ی نور خطی دیوار ، بهتر است نورپردازی خود را به طراحان و مهندسین با تجربه بسپارید تا بهترین نتیجه حاصل شود. می توانید با تماس با همکاران ما در شرکت عمران مدرن، از مشاوره ی رایگان در زمینه ی لاین نوری دیوار و انواع دیگر نورپردازی بهره مند شوید.

معرفی لاین نوری دیوار

نور خطی دیواری ، یکی از روش های نورپردازی با لاین خطی است که همان طور که از نامش پیداست، در دیوار اجرا می شود. نور خطی دیواری ، توسط لامپ های LED در تعداد بالا و کنار هم طراحی و نصب می شود و نوری یکنواخت و ملایم ایجاد خواهد کرد. استفاده از لامپ های LED در لاین نوری دیوار ، این مزیت را به همراه دارد که مصرف انرژی در مقایسه با سایر روش های نورپردازی متداول پایین تر خواهد بود. توجه داشته باشید که نور خطی دیواری باید متناسب با شرایط فضا و خواسته و بودجه ی کارفرما طراحی شود. لذا ضروری است پیش از شروع پروژه نورپردازی با نور خطی دیوار ، تمامی شرایط بررسی و لیست کاملی از تمامی هزینه های احتمالی تهیه شود. می توانید برای مشاوره و استعلام قیمت نور خطی دیواری ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

نور خطی دیواری
اجرای نور خطی دیواری به صورت روکار

کاربرد نور خطی دیواری

به طور کلی نورپردازی با اهداف مختلف طراحی می شود. اصلی ترین دلیل نورپردازی در یک فضا، تامین روشنایی عمومی است ولی گاهی می توان با استفاده از راهکارهایی خلاقانه، از آن برای دیزاین فضا نیز استفاده کرد. لازم به ذکر است که نورپردازی خطی به نور خطی دیواری محدود نمی شود و می توان از آن در سقف و کف نیز بهره برد. معمولا کاربرد اصلی نور خطی دیواری ، برای دیزاین فضا می باشد. یکی دیگر از اهداف استفاده از نور خطی دیوار ، تاکید و شاخص کردن بخشی از فضا است. از این رو، می توان بخش هایی از معماری که نیازمند تاکید بیشتری هستند، با استفاده از نور خطی دیواری شاخص کرد. نمونه هایی از کاربرد لاین نوری دیوار  به جهت تاکید بر بخشی از فضا، نورپردازی پیشخوان پذیرش، کانتر آشپزخانه و دیوار پشت تلویزیون می باشد.

نور خطی دیواری
شاخص کردن مسیر با استفاده از نور خطی دیواری جهت دار

مزایای نور خطی دیوار

اصلی ترین دلیل محبوبیت نور خطی دیواری در بین طراحان و مهندسین، مزایای گسترده و متعدد نورپردازی خطی است. توجه داشته باشید که در کنار مزایای بسیار نور خطی دیواری ، در صورت استفاده ی نادرست از این روش نورپردازی، یه نتیجه ی دلخواه دست نخواهید یافت. نکته ی مهم در طراحی نورپردازی با نور خطی دیواری ، هماهنگی آن با شرایط و نیازهای فضا است. توصیه می کنیم از تیمی با تجربه و حرفه ای در این راستا کمک بگیرید. می توانید برای مشاوره و دریافت نمونه کار نور خطی دیواری ، با همکاران ما در شرکت عمران مدرن تماس بگیرید. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های مثبت لاین نوری دیوار اشاره شده است.

  • وزن پایین تجهیزات نور خطی دیواری
  • مصرف پایین انرژی در نورپردازی با لاین نوری دیوار در مقایسه با سایر روش های متداول نورپردازی
  • قابلیت اتصال لاین نوری دیوار به سیستم های هوشمند
  • امکان تنظیم شدت و رنگ نور در نور خطی دیواری
  • سازگاری لاین نوری دیوار با انواع سبک های طراحی مانند کلاسیک و مدرن
  • امکان ترکیب لاین نوری دیوار با سایر عناصر موجود در فضا و انواع دیگر نورپردازی
  • امکان اجرای نور خطی دیواری به روش های مختلف مانند توکار، روکار و آویز
  • ایجاد روشنایی یکنواخت و ملایم و عدم ایجاد خیرگی
  • امکان تعویض لامپ ها در هر زمان
  • امکان استفاده از نور خطی دیوار در اغلب کاربری ها اعم از اداری، مسکونی، درمانی و…
  • قابلیت استفاده از نور خطی دیواری برای دیزاین فضا
نور خطی دیواری
کاربرد لاین نوری دیوار در دیزاین فضا

ایده جهت نورپردازی با لاین نوری دیوار

نورپردازی از جمله مواردی است که به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت انسان ها، اهمیت بسزایی در روند طراحی هر فضا دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و دانش طراحان و مهندسین، از نورپردازی نه تنها برای تامین روشنایی فضا، بلکه به عنوان عنصری دکوراتیو نیز استفاده می گردد. برای اجرای دیوار و افزایش زیبایی محیط می توان از ورق کناف استفاده کرد و از نور خطی برای زیباتر شدن آن نیز کمک گرفت. یکی از عوامل تعیین کننده قیمت ورق کناف ابعاد آن است. نور خطی دیواری یکی از انواع نورپردازی است که در کنار نقش عملکردی، به جذابیت بیشتر فضا نیز کمک خواهد کرد. در زیر به تعدادی راهکار جهت دیزاین و دکوراسیون فضا با استفاده از نور خطی دیواری اشاره شده است.

نور خطی دیواری
ترکیب لاین خطی دیوار با سقف
  • استفاده از نور خطی دیواری برای مشخص کردن مسیر حرکتی
  • ترکیب نور خطی دیوار با نورپردازی سقف و کف
  • هماهنگی نور خطی دیواری با کفسازی فضا
  • استفاده از لاین نوری دیوار در دیوار انتهایی راهرو
  • ایجاد فرم های جذاب و خلاقانه با استفاده از لاین نوری دیوار
  • انتخاب رنگ لاین نوری دیوار بر اساس دیزاین فضا و مبلمان

برای مطالعه بیشتر:

لاین نوری روکار

لاین نوری توکار

نورپردازی خطی

نور خطی نما

انواع لاین نوری

لاین نوری کناف

لاین نوری سقف

نصب لاینر خطی

اجرای نور خطی در کناف

انواع لامپ نور مخفی

نور زیر کابینتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 2 نظر)