استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نورپردازی در معماری داخلی

نورپردازی در معماری داخلی
انواع نورپردازی در معماری داخلی

لیست شرکت های مجری نورپردازی داخلی

در طراحی داخلی ساختمان، انواع نورپردازی داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. نور بر اساس منبع تولید به دو دسته نور طبیعی و نور مصنوعی تقسیم بندی می گردد. نور طبیعی همان نوری است که توسط خورشید تامین می شود. نورپردازی مصنوعی با چراغ و لامپ تامین می گردد. نورپردازی در معماری داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا علاوه بر تامین روشنایی، موجب زیباسازی محیط و افزایش روحیه افراد می شود.

انواع نورپردازی در معماری داخلی شامل نورپردازی سقف کاذب، نورپردازی راه پله و … می باشد. برای نورپردازی می توان از لامپ های توکار، لوستر، چراغ های آویز، دیوارکوب و … استفاده کرد. در طراحی نورپردازی باید میزان روشنایی محیط، دکوراسیون داخلی، ارتفاع سقف و … را مدنظر قرار داد. به طور مثال در سقف های بلند می توان از لوستر یا چراغ های آویز استفاده کرد اما بهتر است برای سقف های کوتاه استفاده نشوند.

در این مطلب به معرفی بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات مختلف نورپردازی پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها برای تماس و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی ارائه شده است.

نورپردازی در معماری داخلی

۱- شرکت شب نما ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی و نصب و تعویض انواع لامپ و چراغ می باشد. برای تماس با شب نما و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شب نما و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

۲- شرکت گروه صنعتی SSCO ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با گروه صنعتی SSCO و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه صعتی SSCO و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی

۳- شرکت گروه معماری نور زوم ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با گروه معماری نور زوم و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه معماری نور زوم و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی
نور در معماری داخلی

۴- شرکت آر جی ئی ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با آر جی ئی و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آر جی ئی و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

۵- شرکت نماتکس (رسام نور) ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با نماتکس (رسام نور) و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نماتکس و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی

۶- شرکت شمیران دیزاین ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی و نورپردازی سقف کاذب می باشد. برای تماس با شمیران دیزاین و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شمیران دیزاین و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی
انواع نورپردازی در معماری داخلی

۷- شرکت گروه ساختمانی سیمرغ ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی و نورپردازی سقف کاذب می باشد. برای تماس با گروه ساختمانی سیمرغ و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با گروه ساختمانی سیمرغ و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

۸- شرکت پرتونگار ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با پرتونگار و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پرتونگار و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی

۹- شرکت سانوتک ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با سانوتک و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با سانوتک و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی
انواع نور در معماری

۱۰- شرکت شاه توت ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی، نورپردازی سقف کاذب و نورپردازی راه پله و پارکینگ می باشد. برای تماس با شاه توت و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با شاه توت و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

۱۱- شرکت رهاوند ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با رهاوند و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با رهاوند و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی

۱۲- شرکت گروه معماری صفرزاده ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با گروه معماری صفرزاده و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با معماری صفرزاده و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی
نورپردازی داخلی

۱۳- شرکت بی اس ئی ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی و نورپردازی سقف کاذب می باشد. برای تماس با بی اس ئی و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با بی اس ئی و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

۱۴- شرکت توسعه افراز هوراد ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با توسعه افراز هوراد و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با توسعه افراز هوراد و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی

۱۵- شرکت ایران نور ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی و نورپردازی سقف کاذب می باشد. برای تماس با ایران نور و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایران نور و اطلاع از هزینه نورپردزای داخلی
انواع نورپردازی در معماری

۱۶- شرکت روشا لایتینگ ارائه دهنده خدمت نورپردازی داخلی در تهران است. خدمات این شرکت شامل اجرای نورپردازی داخلی می باشد. برای تماس با روشا لایتینگ و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با روشا لایتینگ و اطلاع از هزینه نورپردازی در معماری داخلی

برای مطالعه بیشتر:

نورپردازی سقف

نورپردازی نما

نورپردازی داخلی

نور مخفی سقف

برقکاری ساختمان

انواع تابلو برق ساختمان

نقشه سیم کشی ساختمان

لوله کشی برق ساختمان

آنتن مرکزی

دوربین مدار بسته مخفی

سیستم هوشمند ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.76 ( 5 نظر)

۲ نظر

  1. سلام میشه سیم کشی برق مورد استفاده برای نورپردازی در معماری داخلی رو از بقیه ساختمان جدا کنیم و از برق پنل های خورشیدی براش استفاده کنیم؟؟!

  2. نورپردازی در معماری داخلی رو در چه مرحله ای از ساختمان سازی باید انجام داد که نتیجه مطلوب تری داشته باشه ؟