استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

نقش درب در دکوراسیون خانه

در این محتوا تلاش کرده ایم تا در ارتباط با درب لابی، درب فریم لس، درب اتاق خواب و نصب درب ضد سرقت اطلاعات جامع و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

نقش درب در طراحی داخلی، یکی از موضوعاتی است که عموما مورد توجه قرار نمی گیرد و مواردی از قبیل زیرسازی و ابعاد که مهم ترین موضوعات در هنگام اجرای فرآیند تولید می باشد، فراموش می شود.

در این محتوای مجموعه عمران مدرن که به کمک مجموعه دُرناب، طراحی و تولید شده است در ارتباط با موارد زیر اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم:

  • معرفی و بررسی درب اتاق خواب ارزان
  • منظور از درب داخلی فریم لس چیست؟
  • قیمت درب ضد سرقت ارزان چه ارتباطی با امنیت دارد؟
  • محدودیت های درب لابی در چه مواردی خلاصه می شود؟
  • فرآیند نصب درب ضد سرقت شامل چه مواردی است؟
  • معرفی مختصری از مجموعه درناب

در ادامه این محتوا، هر یک از موارد بالا را به گونه ای مورد بررسی قرار داده ایم تا هر یک از خریداران محترم بتوانند در کمترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را دریابند.

معرفی و بررسی درب اتاق خواب ارزان

درب اتاق خواب که یکی از اصلی ترین و اساسی ترین موضوعات در نقش درب در دکوراسیون خانه است به دلیل وجود تنوع بالا و قیمت های مختلف، مشتریان محترم را دچار سردرگمی می کند.

درب اتاق خواب ارزان که در مجموعه دُرناب که مورد بحث این مقاله است، به درب هایی گفته می شود که با روکش های ساده تر به فروش می رسند و از لحاظ زیرسازی داخلی و استراکچر، هیچگونه تفاوتی با دسته بندی های مختلف درب اتاق خواب ندارد.

از جمله روکش هایی که با نام درب اتاق خواب ارزان شناخته می شود، روکش های PVC و مدل های مختلف آن است.این روکش ها از آن جهت که حس چوب را به مشتری و ناظر منتقل نمی کند، به عنوان یکی از مواد مصرفی ارزان قیمت در صنعت درب های داخلی و خارجی شناخته می شود.

اما رنج قیمت درب اتاق خواب ارزان در شرکت ها و کارخانه های مختلف، تماما متفاوت است؛ به عنوان مثال ممکن است یکی از فروشگاه های واقع در منطقه بورس درب هر شهر، محصولی را با همین روکش با نصف قیمت برند های دیگر همچون دُرناب به بازار عرضه کند.

در این شرایط، خریداران محترم می بایست اطلاعات تکمیلی مدل های مختلف را مورد نقد و بررسی قرار دهند، از جمله موارد حائز اهمیت می توان به زیرسازی و ضخامت روکش کار شده اشاره کرد که بسیار مهم و اساسی هستند.

اما در ادامه این محتوا به نقد و بررسی درب فریم لس که به عنوان یکی از بروز ترین درب های ساختمانی شناخته می شود، پرداخته ایم.

منظور از درب فریم لس چیست؟

درب فریم لس یا درب چارچوب مخفی به درب هایی گفته می شود که از نمای خارجی که ناظر به دیوار نگاه میکند، هیچگونه چارچوبی را ندیده و متوجه وجود درب در دیوار نمی شود.

این درب ها که عموما با رنگ دیوار کناری، همرنگ و تولید می شود، سبب بخشیدن جلوه و نمایی خاص به محیط اطراف شده و زیبایی پروژه، خانه و محل کار شما را چند برابر می کند.

اما یکی از مهم ترین موضوعات هنگام خرید درب فریم لس، موضوع زیرسازی است که می بایست پیش از خرید درب رعایت شود.

هر یک از خریداران محترمی که قصد خرید این درب خاص و سفارشی را دارند، باید داخل دهانه خود قوطی ۶*۴ را به صورت سه طرفه کار کنند تا هنگام نصب و اجرای چارچوب آلومینومی اختصاصی مجموعه درناب، دچار ناشاغولی و خطا نشود.

در ارتباط با ساختار کلی درب فریم لس میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • چارچوب آلومینومی اختصاصی مجموعه دُرناب
  • لولای هافله ایتالیا که تعداد آن بر حسب ارتفاع درب، روی چارچوب نصب می شود
  • قفل مگنتی برند کاله ترکیه
  • درب چوبی با ساختار MDF 8 میلی متری
  • رنگ پلی اورتان

این اطلاعات مربوط به تولیدات درب فریم لس مجموعه دُرناب می باشد که تنوع رنگ و اجرای طرح CNC شامل هزینه نخواهد بود.

اما در ادامه محتوای نقش درب در دکوراسیون خانه، به معرفی و بررسی قیمت درب ضد سرقت ارزان پرداخته ایم و محصولات شرکت های مختلف را از نظر زیرسازی و روکش، با یکدیگر مقایسه کرده ایم.

قیمت درب ضد سرقت ارزان چه ارتباطی با امنیت دارد؟

موضوع قیمت درب ضد سرقت ارزان یکی از موارد دیگری است که در بازار ایران، تعاریف متفاوتی را دارد، چرا که متریال و مواد مصرفی در کارخانه ها و شرکت های تولید کننده متفاوت است.

به عنوان مثال قیمت درب ضد سرقت ارزان در مجموعه درناب که به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات خاص و سفارشی شناخته می شود، نسبت به محصولات موجود در بازار، در دسته بندی متوسط تا گران قرار می گیرد.

دلیل این موضوع نیز فقط و فقط به دلیل کیفیت مواد مصرفی بوده و هیچ ارتباطی با نام و برند تولید کننده ندارد.

یکی از مواردی که سبب می شود قیمت درب ضد سرقت ارزان ارتباط مستقیمی را با امنیت داشته باشد، موضوع زیرسازی است؛ به عنوان مثال در ساختار داخلی درب های بازار عموما از مواد بی کیفیت مانند یونولیت استفاده می شود و همان گونه که مشخص است، این متریال توانایی ایجاد امنیت در برابر سارق را ندارد.

اما یکی از درب هایی که پرداخت هزینه برای آن ها به هیچ عنوان، مصداق هزینه و خرج اضافی نمی باشد، درب لابی است که در ادامه محتوای نقش درب در دکوراسیون خانه، به بررسی این موضوع پرداخته ایم.

محدودیت های درب لابی در چه مواردی خلاصه می شود؟

درب لابی که در مجموعه دُرناب با ساختار ضد سرقت طراحی و تولید می شود، یکی از موضوعاتی است که ارتباط مستقیمی را با امنیت دارد.

درب لابی از این ۲ جهت برای مشتریان و خریداران محترم، حائز اهمیت است؛

مورد اول جلوه و نمایی است که به فضای خارجی پروژه منتقل می شود و سبب می شود که هر ناظر بیرونی، ناخودآگاه زمانی را صرف مشاهده درب لابی مورد نظر شما کند.

یکی از مواردی که سبب می شود درب های لابی پروژه های مختلف با یکدیگر تفاوت قابل توجهی داشته باشند، نوع زیرسازی و استارکچری است که در ساختار درب اجرا می شود.

به عنوان مثال در ادامه این قسمت به بررسی و مقایسه درب لابی مجموعه دُرناب پرداخته ایم که این ساختار داخلی واحد بوده و تمامی مدل های دیگر مانند درب ارزان نیز از این ساختار پیروی می کنند.

چارچوب، قوطی های کارشده در کلاف درب و قوطی های کارشده در ساختار داخلی درب، همگی با ورق ۲ میل آهن تولید می شوند.

لولای کارشده در ساختار تمامی مدل ها از نوع ۱۴ سانتی متری با ورق آهن ۳ میلی متری می باشد.

در زیرسازی درب به صورت سرتاسری، فوم پلی یورتان تزریق می شود و تمامی یراق آلات داخل باکس آهنی با ورق ۲ میلی متری قرار می گیرد.

اما در ادامه محتوای نقش درب در دکوراسیون خانه به بررسی مراحل نصب درب ضد سرقت پرداخته ایم.

فرآیند نصب درب ضد سرقت شامل چه مواردی است؟

فرآیند نصب درب ضد سرقت در مجموعه های مختلف، به روش های گوناگونی می باشد، این موضوع در مجموعه دُرناب با دو روش انجام می پذیرد؛

روش اول، نصب درب ضد سرقت بدون تخریب است که این شیوه عموما در بعضی از پروژه ها قابلیت اجرا دارد.

این نصب در مدت زمان کمتر از ۴۵ دقیقه انجام می شود و شیوه نصب و اجرای این شیوه به صورت کامل و جامع در سایت دُرناب به نشانی doornab.com موجود می باشد.

روش دوم، که به عنوان متداول ترین و عمومی ترین شیوه از نصب درب ضد سرقت شناخته می شود، نصب به همراه تخریب است.

هر یک از خریداران محترم می توانند بر اساس شرایط موجود پروژه خود، نوع نصب درب ضد سرقت خود را مشخص نمایند.

مجموعه ما از آن جهت که توانایی تولید چارچوب های مختلف را در در ابعاد و اندازه های سفارشی دارد، می تواند نصب درب ضد سرقت مدل های مختلف را در طرح ها و ابعاد مختلف، به مرحله نهایی برسانند.

اما در ادامه محتوای نقش درب در دکوراسیون خانه به معرفی مختصری از مجموعه دُرناب به عنوان تولید کننده درب های ضد سرقت و داخلی پرداخته ایم.

معرفی مختصری از مجموعه درناب

مجموعه دُرناب به عنوان تولید کننده درب های خاص و سفارشی، این امکان را در اختیار خریداران محترم قرار می دهد که بر اساس سلیقه، بودجه و نیاز خود، درب داخلی و ضد سرقت خود را سفارش دهند.

بخش قابل توجهی از مشتریان محترم مجموعه دُرناب، طراحان و معماران داخلی هستند که به دنبال درب های خاص و سفارشی هستند و به همین منظور گروه دُرناب همواره آمادگی طراحی و تولید مدل های مختلف شما مشتریان محترم را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *