استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

میلگرد ۱۴ چند کیلو است ؟

میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟
میلگرد ۱۶ چند کیلو است ؟

میلگرد ۱۴ چند کیلو است ؟ برای پاسخ به این سوال اگر هر واحد میلگرد را معادل هر بندیل یا هر بار در نظر بگیریم، ۲ تن میلگرد به صورت میانگین حدود ‍۱۴۰ شاخه میلگرد ۱۴ را در بر خواهد داشت. اگر منظور از وزن واحد میلگرد ۱۴ همان وزن هر متر میلگرد ۱۴ باشد که به صورت میانگین برابر با ۱.۲۰ کیلوگرم در هر متر است. هر تریلی یا هر ظرفیت میلگرد ۱۴ شامل حدود ۲۲ تن بار است که به صورت میانگین حدود ۱۵۰۰ شاخه را شامل می شود.

برای مقایسه وزن میلگرد ۱۴ ساده و آجدار باید توجه داشت که با توجه به اینکه میلگرد ۱۴ عموما از شمش SP5 تولید می شود و تفاوت جزئی در ترکیبات میلگردها تاثیر چندانی بر وزن میلگرد نخواهد داشت. میلگرد ۱۴ ساده در بعضی از کارخانه هایی که میلگردهای بدون آج به بازار عرضه میکنند ممکن است کاهش قابل توجهی داشته باشد.

هر شاخه میلگرد ۱۴ چند کیلو است ؟

هر شاخه میلگرد ۱۴ حدود ۱۴.۵ کیلوگرم وزن دارد که وزن بر اساس ترکیبات و شیوه ی تولید هر کارخانه تفاوت های جزئی خواهد داشت.

وزن مخصوص میلگرد ۱۴

برای پاسخ به این سوال که میلگرد ۱۴ چند کیلو است از وزن مخصوص میلگرد استفاده می شود. وزن مخصوص میلگرد ۱۴ به معنای میزان وزن در واحد حجم میلگرد است. حجم میلگرد ۱۴ در واحد طول ۰.۲۶۹ سانتی متر کعب است. میزان وزن مخصوص میلگرد به متریال ساخت وابسته است. عناصری که در ساخت میلگرد به کار میروند در نهایت میتوانند بر وزن مخصوص نهایی تاثیر داشته باشند. در ادامه نمونه ای از وزن مخصوص عناصر مورد استفاده در تولید میلگرد ارائه شده است:

  • وزن مخصوص آهن : ۷۸/۶
  • وزن مخصوص استیل: ۷۸/۴
  • وزن مخصوص گالوانیزه : ۷۸.۶
  • وزن مخصوص منگنز : ۷۲.۱
  • وزن مخصوص روی : ۸۹
  • جرم واحد حجم میلگرد ۱۴ یا همان چگالی میلگرد ۱۴ = ۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب

میلگرد ۱۴ ساده وزن

هر شاخه میلگرد ۱۴ ساده چند کیلو است ؟وزن میلگرد ۱۴ ساده تولید شده از شمش sp5 به صورت شاخه تقریبا هم وزن با نمونه های آجدار است. نمونه‌های کلاف نیز به صورت کیلویی به فروش می رسد. وزن میلگرد ۱۴ ساده نرمال ممکن است به صورت شاخه های ۶ متری تولید شود اما اغلب میلگرد ۱۴ ساده به صورت شاخه ۱۲ متری تولید می شود. وزن میلگرد ۱۴ ساده مربوط به شاخه ها ۱۲ متری تولید شده در کارخانه های کویر کاشان و نوین متین و آیین صنعت مشابه وزن های میلگرد ۱۴ آجدار اعلام شده است.

برای مطالعه بیشتر:

وزن هر شاخه میلگرد ۱۴

قیمت میلگرد ۸ ساری

قیمت میلگرد ۱۴ قم

قیمت میلگرد ۲۸ دامغان

قیمت میلگرد ۴۰ ایلام

قیمت میلگرد ۸

قیمت میلگرد ۱۶ اصفهان

قیمت میلگرد ۸ اصفهان

قیمت میلگرد جهان فولاد سیرجان

قیمت میلگرد سایز ۸

قیمت میلگرد ساده

قیمت میلگرد ۱۴ اروند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید!