استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک ، قیمت از ۲۰ میلیون تومان
مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک ، قیمت از ۲۰ میلیون تومان

یکی از المان های کلیدی در حمام ها، وان جکوزی است. استراحت کردن در یک جکوزی آب گرم، مزایای بسیاری برای جسم و روح دارند. درنتیجه می توان گفت که قرار دادن جکوزی داخل حمام، هم به زیبایی چیدمان حمام کمک کرده و هم برای سلامتی مفید است. از طرفی دیگر، امروزه بیشتر حمام ها در مساحت کوچک ساخته شده و حتی ممکن است فضای حمام و سرویس بهداشتی مشترک باشند. به همین دلیل بسیاری افراد از خرید جکوزی منصرف می شوند.

خبر خوب این است که با انتخاب شکل و ابعاد درست، می توانید مناسب ترین جکوزی را برای حمام کوچک خود خریداری کنید. مناسب ترین شکل جکوزی برای حمام های کوچک، جکوزی های مستطیل شکل و کنجی در ابعاد متناسب با مساحت حمام هستند. این نکته را هنگام انتخاب جکوزی به یاد داشته باشید که در قدم اول، ابعاد تمام زوایای حمام و همچنین فاصله سایر لوازم مانند سینک و یا توالت فرنگی از یکدیگر و نسبت به محل قرارگیری جکوزی را اندازه گیری کنید.

اگر نمی دانید که چه مدل جکوزی و در چه ابعادی برای حمام شما مناسب است، پیشنهاد می کنیم که این مطلب را مطالعه کنید. چرا که در این مطلب به بررسی مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک که قیمت آن ها از ۲۰ میلیون تومان شروع می شود، پرداخته ایم. تمام این مدل های در سایت عمران مدرن موجود بوده و برای خرید یا اطلاع از سایر جزئیات، می توانید با کارشناسان شرکت عمران مدرن تماس بگیرید.

وان جکوزی برند پرشین مدل ویولا

جکوزی برای حمام های کوچک مناسب است که هم ابعاد کوچکی داشته و هم به شکل سه گوش (کنجی) باشد. وان جکوزی مدل ویولا از برند پرشین تمام این ویژگی های ذکر شده را دارد. این جکوزی سه گوش، فضایی به ابعاد ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر را اشغال کرده و ارتفاعی به اندازه ۶۱ سانتی متر دارد. از جمله امکانات این جکوزی در تیپ های مختلف آن می توان به سنسور سطح سنج آب، محافظ جان، ماساژورهای کف و جانبی و لامپ های کروموتراپی اشاره کرد.

وان جکوزی برند پرشین مدل ویولا
قیمت و مشخصات وان جکوزی برند پرشین مدل ویولا

وان جکوزی تنسر مدل ۲۰۴

جکوزی مدل ۲۰۴ از برند تنسر یکی از مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک است. این جکوزی ابعادی به طول و عرض ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر و ارتفاع ۵۵ سانتی متر دارد. بر روی پانل جلویی این جکوزی، فضایی برای قرار دادن لوازم بهداشتی تعبیه شده است. از امکانات این جکوزی می توان به

وان جکوزی تنسر مدل 204
قیمت و مشخصات وان جکوزی تنسر مدل ۲۰۴

وان جکوزی بادیز مدل لاوین

یکی از مزایا وان جکوزی مدل لاوین از برند بادیز، تنوع در ابعاد آن است. اگر از مدل و طراحی مثلثی و ساده این جکوزی خوشتان آمده، می توانید این جکوزی را در سه سایز ۱۰۰×۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰×۱۲۰ سانتی متر و ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر تهیه کنید. هرچه ابعاد مدل انتخابی بزرگتر باشد، قیمت نهایی جکوزی بیشتر خواهد شد.

وان جکوزی بادیز مدل لاوین
قیمت و مشخصات وان جکوزی بادیز مدل لاوین

جکوزی بادیز مدل کاریزما

اگر به دنبال جکوزی کنجی و مناسب حمام های کوچک هستید، اما دوست دارید جکوزی مدنظرتان دارای طراحی زیبایی باشد، جکوزی بادیز مدل کاریزما را پیشنهاد می کنیم. پانل های ترموود که بر روی سکو و بدنه این جکوزی کار شده، ظاهر بسیار زیبایی به آن بخشیده است. ابعاد این جکوزی یک نفره تنها ۱۳۰×۱۳۰ سانتی متر است.

جکوزی بادیز مدل کاریزما
قیمت و مشخصات جکوزی بادیز مدل کاریزما

وان جکوزی فارس وان مدل Armitan

وان جکوزی فارس وان مدل Armitan دارای طراحی مستطیل شکل بوده و در دو سایز  ۷۰×۱۳۰ سانتی متر و ۷۰×۱۴۰ سانتی متر موجود است. این جکوزی در دو تیپ ارائه شده و در مجموع شامل امکاناتی مانند جت های ماساژور، جت های کف و پمپ بلوئر می باشد.

وان جکوزی فارس وان مدل Armitan
قیمت و مشخصات وان جکوزی فارس وان مدل Armitan

جکوزی آیرال مدل ۲۱۱۰

یکی از قیمت مناسب ترین جکوزی هایی که برای حمام های کوچک مناسب است، جکوزی برند آیرال مدل ۲۱۱۰ می باشد. این جکوزی دارای طراحی مستطیلی به ابعاد ۶۴×۸۰×۱۵۰ سانتی متر است.

جکوزی آیرال مدل 2110
قیمت و مشخصات جکوزی آیرال مدل ۲۱۱۰

وان جکوزی شاینی مدل N-JA001

جکوزی مدل N-JA001 از برند شاینی به شکل مستطیل بوده و هم برای قرار دادن در کنج دیوار حمام و هم قرار دادن در وسط دیوار مناسب است. ابعاد این جکوزی ۸۰×۱۴۰ سانتی متر بوده و امکاناتی نظیر ماساژور جانبی، زیرآب اتومات، محافظ جان، هالوژن هفت رنگ، بلوئر، گرم کن و سیستم رادیو صوتی با کابل AUX دارد.

وان جکوزی شاینی مدل N-JA001
قیمت و مشخصات وان جکوزی شاینی مدل N-JA001

جکوزی فرس مدل J-2527

یکی از مناسب ترین جکوزی ها برای حمام های کوچک، قیمت از ۲۰ میلیون تومان ، وان جکوزی یک نفره فرس مدل J-2527 است. این مدل جکوزی دارای طراحی ساده ای به شکل مستطیل بوده و ابعاد آن ۷۵×۱۴۰ سانتی متر است. ابعاد این جکوزی برای حمام های کوچک بسیار مناسب است.

جکوزی فرس مدل J-2527
قیمت و مشخصات جکوزی فرس مدل J-2527

وان جکوزی باداب مدل ۱۱۱

اگر مساحت حمام به طور کلی کوچک بوده اما یک ضلع آن ۱۶۰ سانتی متر و یا بیشتر باشد، می توان وان جکوزی باداب مدل ۱۱۱ را قرار داد. ابعاد این جکوزی ۷۵×۱۶۰ سانتی متر بوده و در رده جکوزی های متوسط قرار می گیرد. پنل این جکوزی طرح دار بوده و همچنین محفظه ای جهت قراردادن لوازم بهداشتی دارد.

وان جکوزی باداب مدل 111
قیمت و مشخصات وان جکوزی باداب مدل ۱۱۱

برای مطالعه بیشتر:

وان خرید

وان حمامی

ابعاد جکوزی اماده

جکوزی های گرد خانگی ، با قیمت و جزئیات

این ۸ مدل وان کوچک در هر حمامی جا می شوند !

۷ مدل وان کلاسیک پایه دار برای حمام های لاکچری به همراه قیمت

جنس وان حمام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)