استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن
مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

هایک ویژن طیف گسترده ای از دوربین های امنیتی را ارائه می دهد که هر کدام مجموعه ای از مشخصات فنی خاص خود را دارند. مشخصات فنی دوربین هایک ویژن بسته به مدل و سری دوربین خاص می تواند متفاوت باشد.

یک نمای کلی از مشخصات فنی و ویژگی های رایجی که ممکن است در دوربین های هایک ویژن بیابید شامل موارد زیر است:

وضوح: دوربین های هایک ویژن رزولوشن های مختلفی دارند، از جمله ۲ مگاپیکسل (۱۰۸۰p)، ۳ مگاپیکسل، ۴ مگاپیکسل، ۵ مگاپیکسل، ۸ مگاپیکسل (۴K) و حتی بالاتر.

سنسور تصویر: هایک ویژن معمولاً از سنسورهای تصویر با کیفیت بالا، اغلب سنسورهای CMOS، استفاده می‌کند که بر کیفیت تصویر و عملکرد در نور کم تأثیر می‌گذارند.

لنز: گزینه‌های لنز مختلفی مانند لنزهای زوم ثابت، متغیر، و زوم موتوری با فواصل کانونی متفاوت برای پاسخگویی به نیازهای نظارتی مختلف در دسترس هستند.

دید در شب IR: بسیاری از دوربین های هایک ویژن مجهز به LED مادون قرمز (IR) برای دید در شب واضح هستند. محدوده نور IR بین مدل ها می تواند متفاوت باشد.

محدوده دینامیکی گسترده (WDR): برخی از دوربین ها دارای فناوری WDR برای ثبت تصاویر واضح در شرایط نوری با کنتراست بالا هستند.

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

مشخصات فنی دقیق دوربین هایک ویژن

دوربین هایکویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ و ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲/۵ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ و ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲/۵ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

مشخصات فنی دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایکویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر ۲۵۶۰×۱۹۴۴ و ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲/۵ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2AE4225TI-D با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۲ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲/۵ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن اسپید دام یا گردان PTZ است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD2T43G0-I5 با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۴ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن بولت است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD2T63G0-I8 با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۶ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن بولت است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

لیست مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD2955FWD-IS با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۵ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن چشم ماهی Fisheye است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD2183G0-IS با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۸ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

مشخصات فنی دوربین هایک ویژن

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD1043G0-I با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۴ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

دوربین هایکویژن مدل DS-2CD1143G0-I با پیکسل موثر و رزولوشن تصویر  و ۴ مگاپیکسل در عمران مدرن موجود است. این مدل گارانتی ۲ ساله دارد و نوع دوربین مداربسته آن دام است. هر یک از موارد ذکر شده بخشی از مشخصات فنی دوربین هایک ویژن به شمار می آید که روی قیمت آن تاثیر مستقیمی دارد. 

برای مطالعه بیشتر:

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دستگاه nvr هایک ویژن

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

نصب دوربین مدار بسته

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

دوربین هایک ویژن ۵ مگاپیکسل

خرید دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن

دوربین آی پی هایک ویژن

دوربین تحت شبکه هایک ویژن

دوربین دام هایک ویژن

دوربین اسپید دام هایک ویژن

برند هایک ویژن

قیمت دوربین مدار بسته دید در شب هایک ویژن

قیمت دوربین ۳ مگاپیکسل هایک ویژن

دوربین آنالوگ هایک ویژن

قیمت دوربین توربو اچ دی هایک ویژن

قیمت محصولات هایک ویژن

دستگاه دی وی ار هایک ویژن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)