استعلام قیمت
۰۲۱-۵۴۴۰۶۰۱۱
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

آرسس در

درب ضد سرقت
درب ضد سرقت

مجموعه آرسس با فعالیتی چندین ساله در خصوص صنعت لمینت، اینک افتخار دارد با نام تجاری ″آرسس در″ فعالیتش را در زمینه ی تولید و عرضه انواع درب های ضد حریق، ضد سرقت، ورودی و داخلی اعلام نماید.
مجموعه آرسس هدف خود را ارتقاء در کسب مهارت های تخصصی و بروز شدن محصولات در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی بنا نهاده است، تا توانسته باشد گامی هر چند کوچک در این زمینه بردارد.

آرسس در
درب ضد سرقت

درب مقاوم در برابر آب (ABS) آرسس در

درب های (ABS) یا به عبارت دیگر ضد آب از محصولاتی هستند که امروز کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند. درب های ضد آب همانطور که از نامشان پیداست در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در بیشتر موارد در ساختمان ها برای در بهای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند. این درب ها به دلیل داشتن رویه ضد آب که بر روی کلاف چوبی پرس می شوند، مانع عبور آب و رطوبت به ساختمان داخلی درب می شوند. دور تا دور کلاف درب نیز که نمیتوان رویه ABS را پرس کرد و از جهاتی در مقابل آب و رطوبت آسیب پذیر است با مایعی به نام رزین پوشانده می شود تا درب از هر نظر عایق رطوبتی باشد. اما در مقابل مزایای این درب عیب هایی نیز دارد که ازمهمترین آنها زمان بر بودن ساخت را می توان نام برد.

ارسس در
درب ضد آب

درب ضد سرقت آرسس در

در بازار ایران تنوع محصولی بالایی در زمینه درب های ضد سرقت وجود دارد که خریداران را عموما در انتخاب محصول ایده آل دچار تردید می کند. عموما درب های ضد سرقت از کشورهای ترکیه و چین یا به صورت کامل وارد می شود و یا به صورت جز جز به کشور وارد می شود که در داخل کشور کار مونتاژ انجام شود.

آرسس دُر
درب ضد سرقت

درب HDF آرسس در

این درب ها که مخفف (HIGH DENSITY FIBER) می باشند، یکی از پرطرفدارترین ها در زمینه درب های داخلی محسوب می شوند. درب های اچ دی اف به دو صورت خام و رنگ شده در ساختمان ها به کار می روند که نوع خام آن بدون رنگ می باشد.
برای ساخت این درب ها ابتدا یک کلاف چوبی مستطیل شکل (مانند یک قاب عکس) با توجه به ابعاد درب ساخته می شود و یا ورق های پیش ساخته ای مانند ورقهایHPL، ورق های HDF و یا سایر ورق ها با توجه به سفارش مشتری بر رو و پشت کلاف پرس خواهد شد، البته فضای خالی میان درب را یا با شبکه بندی چوبی و یا شبکه بندی های مقوایی که شباهت زیادی به لانه زنبور دارند و آن را “هانی کامب” می نامند پر می کنند. استفاده از شبکه بندی ها در فضای خالی بین رویه های درب برای بالا بردن مقاومت درب در برابر ضربه و شکنندگی می باشد.
لازم به ذکر است می توان از پرکننده های دیگری مانند پشم سنگ یا یونولیت برای پر کردن فضای خالی بین درب استفاده کرد، که عایق بهتری برای جلوگیری از انتشار صدا و همچنین اتلاف انرژی گرمایی و سرمایی می باشند.
درب اچ دی اف (HDF) نیز مانند بسیاری از درب های موجود در بازار جزو دسته درب های روکشی می باشد.  به طوری که روکش های اچ دی افتوسط یک سری تولید کنندگان رویه آماده می شود و تولید کنندگان درب تنها این رویه ها را بر روی کلاف چوبی که در مورد آن صحبت کردیم پرس خواهند کرد. البته متاسفانه این رویه ها در ایران تولید نمی شوند. رویه های اچ دی اف (HDF) عمدتا از کشور های چین، مالزی، ترکیه و رومانی وارد بازار ایران می شوند که از نظر کیفی و قیمت رویه های HDF تولیدی مالزی و چین در یک سطح و رویه هایHDF  تولید کشورهای رومانی و ترکیه نیز در یک سطح قرار دارند. در حال حاضر رویه HDF ترک و رومانی موجود در بازار ایران از کیفیت بهتری برخوردار هستند. رویه HDF به صورت ورق مسطح در بازار ایران با ضخامت ۳ میلی متر به وفور یافت می شود، اما به طور محدود ورق HDF مسطح با ضخامت ۶ میلی متر نیز وجود دارد. اما جالب است بدانید که ورق های HDF مورد استفاده در صنعت درب همانطور که گفته شد فیبر می باشند، که در حین تولید به وسیله غلتک های داغ شیارهایی مشابه طرح چوب بر روی سطح ورق HDF  ایجاد می شود و در نهایت در برخی از تولیدات کارخانه ها یک آستر سفید بر روی ورق HDF پاشیده می شود که البته این حالت بیشتر در ورق های ۳ میلی متری دیده می شود.
ورق های مسطح، هم به طور ساده مورد استفاده قرار می گیرد و هم اینکه می توان به وسیله دستگاه CNC طرح های متنوعی را بر روی آن ایجاد کرد.

آررس در مانا
درب اچ دی اف

درب ضد حریق آرسس در

درب آتش یک درب با درجه مقاومت آتش است که به عنوان بخشی از یک سیستم حفاظتی منفعل استفاده می شود تا میزان گسترش آتش و دود را بین محفظه های جداگانه یک ساختار کاهش دهد و امکان خروج ایمن از یک ساختمان یا ساختار یا کشتی را فراهم کند. این درب ها که در پاگرد پله اضطراری ساختمان ها نصب می شوند، وظیفه محافظت از ساکنین در زمان آتش سوزی را دارند. در ساختار داخلی درب های ضد حریق از پشم سنگ نسوز به عنوان عایق حرارتی استفاده شده و می توانند تا مدتها پس از آتش سوزی از ورود آتش و دود به پله های اضطراری جلوگیری نمایند. درب های ضد حریق مرغوب در بازار درب هایی هستند که دارای دستگیره آنتی پانیک ترجیحا ساخت KALE ترکیه باشند و از ورق فولادی ۱.۵ میلیمتر در لنگه ها و در چارچوب از ورق ۲ میلی متر استفاده شده باشد و حتما دور تا دور لنگه درب با لاستیک درزگیر پوشیده شده باشد، تا به هنگام حریق با منبسط شدن خود مانع از عبور دود و گازهای سمی به داخل پاگرد پله اضطراری شود. نکته بسیار مهم در درب های ضد حریق آن است که به طور عموم باید بدون سطح شیشه خور باشند، مگر در مواردی خاص که طبق مقررات مرجع وجود شیشه مجاز شناخته شده باشد. طبق مبحث سوم مقررات ملی ساختمان، درب ضد حریق می بایست در مسیرهای خروج اضطراری جانمایی و نصب شود.

ارسس دُر
درب ضد حریق

درب HPL آرسس در

درب های HPL به علت داشتن روکش ملامینه دیگر نیازی به رنگ شدن ندارند و درنتیجه اضافه بهای رنگ شدن درب از این نوع درب ها کسر می گردد. به علت سرعت بالای تولید این محصول در پروژه های انبوه سازی که نیاز می باشد تا در کمترین زمان ممکن تحویل درب ها میسر شود، درب HPL بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. البته این را نیز باید در نظر داشت که در مقابل مزیت کم هزینه تر بودن و سرعت بالای ساخت این نوع درب ها، معایبی نیز دارند که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. یکی از عیب های مهم و اصلی این نوع درب ها، کیفیت پایین آن ها نسبت به درب های HDF و MDF و… می باشد. درب های HPL معمولا دوام خوبی ندارند و بعد از مدتی مالک را دچار مشکل خواهند کرد.

آرسس دُر
درب اچ پی ال

نکات مهم در انتخاب درب ضد حریق

  1. مقاومت در برابر حریق بر حسب ساعت و دقیقه که از یک ساعت نباید کمتر باشد.
  2.  ضخامت ورق فولادی کار شده در داخل درب که نباید از ۱ میل کمتر باشد.
  3. وجود دستگیره آنتی پانیک که به صورت ضربه ای در را باز می کند و ساخت KALE ترکیه باشد.
  4. وزن درب که می بایست بالای ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشد.

پروژه های انجام گرفته توسط مجموعه آرسس در

  • پروژه ۱۸۰ واحدی اتوبان شهید محلاتی شرق
  • پروژه ۱۲۰ واحدی همت غرب بلوار کوهک

درب ضد حریق، درب ضد سرقت، درب ضد انفجار، درب ABS، درب MDF، در ضد حریق، در ضد سرقت، در ABS، در MDF، در HDF، درب HDF


 آدرس دفتر مرکزی: شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان درختی، سپهر غربی، پلاک ۸۴، واحد ۱
 تلفن  :88081036-021، ۸۸۰۸۱۲۰۷-۰۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *