استعلام قیمت
۰۲۱-۶۵۰۲۳۱۵۷
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لیست قیمت دوربین هایک ویژن

فروش دوربین هایک ویژن
فروش دوربین هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن بسته به عوامل مختلفی می تواند متفاوت باشد. از جمله موارد تاثیر گذار بر لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن می توان به نوع دوربین، وضوح، ویژگی های دوربین، نوع لنز، پشتیبانی صوتی، حافظه دوربین اشاره کرد.

برخی از دوربین های هایک ویژن از حافظه داخلی از طریق کارت های SD پشتیبانی می کنند، در حالی که برخی دیگر به فضای ذخیره سازی متصل به شبکه خارجی (NAS) یا اشتراک های ابری نیاز دارند. گزینه های ذخیره سازی که انتخاب می شود می توانند بر لیست قیمت دوربین هایک ویژن تاثیر مستقیم داشته باشد. به طور کلی امکان اعلام دقیق لیست قیمت دوربینهای هایک ویژن وجود ندارد، لذا بهتر است برای استعلام قیمت با عمران مدرن تماس حاصل فرمایید.

لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-IR با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D0T-IR با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D8T-ITME با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT1F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT1E با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT1F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر  در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

لیست قیمت دوربینهای هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-IT3F با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین HDTVI و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITFS با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16H0T-ITF با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربینهای هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE16D3T-I3F با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربینهای هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

لیست قیمت هایک ویژن

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H1T-IT3E با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-ITMF با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56D1T-VFIR3 با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2CE56H0T-IT3ZF با رزولوشن تصویر ۵ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

دوربین هایک ویژن مدل DS-2AE4225TI-D با رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و نوع سنسور تصویر سیموس CMOS در عمران مدرن به فروش می رسد. تکنولوژی ساخت این دوربین Turbo HD و گارانتی ۲/۵ ساله دارد. برای استعلام لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن با عمران مدرن تماس بگیرید.

لیست قیمت دوربین های هایک ویژن

برای لیست قیمت دوربین های هایک ویژن مدل DS-2CD1023G0E-I با لنز فیکس ۳.۶mm ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و تکنولوژی ساخت HDCVI با عمران مدرن تماس بگیرید. این مدل دوربین گارانتی ۲ ساله دارد و نوع سنسور تصویر آن سیموس CMOS است.

برای استعلام لیست قیمت دوربین های هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-ITF با لنز ثابت ۲.۸، ۳.۶ و ۶ میلی متر ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و تکنولوژی ساخت Turbo HD با عمران مدرن تماس بگیرید. این مدل دوربین گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد و نوع سنسور تصویر آن ۲MP است.

برای استعلام لیست قیمت دوربین های هایک ویژن مدل DS-2CE16D0T-EXIF با لنز ثابت ۲.۸ و ۳.۶ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و تکنولوژی ساخت Turbo HD با عمران مدرن تماس بگیرید. این مدل دوربین گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد و نوع سنسور تصویر آن ۲MP است.

برای استعلام لیست قیمت هایک ویژن مدل هایک ویژن Hikvision با لنز واریفوکال ۲.۸ تا ۱۲ ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و تکنولوژی ساخت Turbo HD با عمران مدرن تماس بگیرید. این مدل دوربین گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد و نوع سنسور تصویر آن ۲MP است.

برای استعلام لیست قیمت هایک ویژن مدل هایک ویژن Hikvision با لنز وریفوکال ۲.۸ تا ۱۲ میلی متر ، رزولوشن تصویر ۲ مگاپیکسل و تکنولوژی ساخت Turbo HD با عمران مدرن تماس بگیرید. این مدل دوربین گارانتی سلامت فیزیکی کالا دارد و نوع سنسور تصویر آن ۲MP است.

برای مطالعه بیشتر:

نصب دوربین مدار بسته

دوربین وایرلس

دوربین مداربسته میکروفون دار

شرکت تیاندی

دوربین وایرلس چرخشی

نمایندگی دوربین تیاندی

لیست قیمت تیاندی

کیفیت دوربین تیاندی

دوربین hikvision

قیمت دوربین هایک ویژن

هایک ویژن تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 5 ( 1 نظر)