استعلام قیمت
۰۲۱-۶۲۹۹۹۶۷۵
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

لوور آلومینیومی نما

لوور آلومینیومی نما
نمای لوور

لیست شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما

نمای لوور از مدرن ترین انواع نمای ساختمان می باشد که غالبا به سه صورت لوور آلومینیومی ، لوور چوبی و کامپوزیت اجرا می گردد. از این میان لوور آلومینیومی نما بسیار پرکاربرد می باشد که به صورت ثابت، متحرک، دوکی و مکعبی قابل اجرا است.

اجزای تشکیل دهنده نمای لوور شامل پروفیل لوور ، قطعه اتصالی خورشیدی و قطعه اتصالی منقاری می باشد. در این مطلب به معرفی شرکت های معتبر مجری لوور آلومینیومی نما پرداخته شده است. شماره تماس و لینک هر یک از این شرکت ها به منظور مقایسه هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما و نیز اطمینان از کیفیت اجرا ارائه شده است.

۱- شرکت آرمن طرح و نما ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آرمن طرح و نما و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آرمن طرح و نما
لوور آلومینیومی نما
 

۲- شرکت آلکاس ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آلکاس و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آلکاس

۳- شرکت مدرن آراد ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت مدرن آراد و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مدرن آراد

۴- شرکت آریا نمای آترا ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آریا نمای آترا و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریا نمای آترا

۵- شرکت آریو نمای پاسارگاد ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آریو نمای پاسارگاد و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آریو نمای پاسارگاد
قیمت لوور آلومینیومی نما
 

۶- شرکت ایناب ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت ایناب و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با ایناب

۷- شرکت مهندسی آرمه سازه ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت مهندسی آرمه سازه و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با مهندسی آرمه سازه

۸- شرکت پایژه نما بنا ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت پایژه نما بنا و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با پایژه نما بنا

۹- شرکت نگاه درخشان البرز ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت نگاه درخشان البرز و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نگاه درخشان البرز
مجری لوور آلومینیومی نما
 

۱۰- شرکت نما بنا گستر تیام ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت نما بنا گستر تیام و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نما بنا گستر تیام

۱۱- شرکت طرح زیبا ، از شرکت های مجری لوور ترمووود نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت طرح زیبا و اطلاع از هزینه اجرای لوور ترمووود نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با طرح زیبا

۱۲- شرکت دفتر مهندسی آلفا ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت دفتر مهندسی آلفا و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با دفتر مهندسی آلفا

۱۳- شرکت نویان نما ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت نویان نما و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با نویان نما
لوور نما
 

۱۴- شرکت آلوسیز ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت آلوسیز و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با آلوسیز

۱۵- شرکت تکین نما آلومینیوم ، از شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما در تهران می باشد. برای تماس با شرکت تکین نما آلومینیوم و اطلاع از هزینه اجرای لوور آلومینیومی نما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تماس با تکین نما آلومینیوم

برای مطالعه بیشتر:

مجری نمای کامپوزیت

اجرای نمای شیشه ای ساختمان

نمای فلزی ساختمان

اجرای پارتیشن آلومینیومی

نمای شیشه ای

نورپردازی نما

اجرای نمای فلزی

اجرای نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۲۱ نظر

  1. لوور آلومینیومی نما برای استان رشت نمایندگی دارد؟

  2. لوور آلومینیومی نما چگونه است و در باره نحوی اجرا . مزایا و معایبش میشه لطفا توضیح بدید؟

  3. ممنونم از کادر مجربتون بابت پاسخ گویی دقیق و ارائه خدمات بی نظیر در زمینه لوور آلمینیومی نما بسیار کار امد بود و فوق العاده سریع و بدون اتلاف وقت جواب دادید

  4. لوور آلومینیومی فقط برای مجتمع‌های تجاری اجرا میشود

  5. سلم هزینه اجرای هر کدوم از این مدل های لوور آلومینیومی نما(ثابت، متحرک، دوکی و مکعبی) حدودا چقدره و کدوم یک از این مدل های معرفی شده برای نمای سازه های تجاری مثل پاساژ و مجتمع های تجاری مناسبه؟!

  6. سلام برای مراجعه به شرکت نگاه درخشان البرز آدرس شرکت رو میخوام
    و یک سوال اینکه قرارداد اجرای لوور آلومینیومی نما با پیمانکار معرفی شده از طرف شرکت نگاه درخشان البرز بسته میشه یا با خود شرکت و آیا شرکت پیمانکار و تعهد به اجرای درست و سر وقت کار نما توسط اون رو تضمین میکنه؟

  7. سلام ، همه شرکت های مجری لوور آلومینیومی نما که معرفی کردید در شهر تهران هستند ، میشه شرکت های فعال در سایر شهرها رو هم معرفی کنید و یا بگید که کدوم یک از شرکت های فوق نمایندگی اجرای لوور آلومینیومی در بقیه شهرها رو دارند؟؟

  8. ما شمال هستیم . میخواستم بدونم لوور الومینیومی نما دچار زنگ زدگی یا خوردگی نمیشە ؟

  9. سلام لوور آلومینیومی نما دچار زنگ زدگی یا فرسایش نمی شود؟!!

  10. ما یە گروە کامپوزیت کار هستیم . چطور میتونیم برای اجرای نمای ساختمان با این شرکت ها همکاری داشته باشیم . ممنون میشم راهنمایی کنین

  11. با سلام از لوور آلومینیوم میشه به عنوان تزیین در در نمای داخلی استفاده کرد؟

  12. با توجه به قیمت بالای آلومینیوم،استفاده از این لوور صرفه اقتصادی داره؟

    • اجرای لوور آلومینیومی کاملا مقرون به صرفه است بعلاوه با توجه به کاهش میزان مصرف انرژی در طولانی مدت نیز هزینه ها را کاهش می دهد.

  13. لوور آلومینیومی نما به صورت ثابت هستند یا متحرک؟

  14. کدوم شرکت مجری بهتری برای لوور آلومینیومی نما هست؟

  15. لوور آلومینیومی نما در تابستان باعث گرم شدن پوسته خارجی و اتلاف انرژی از طریق دیوار نما را نخواهد داشت؟

    • سلام کاربر گرامی
      لوور آلومینیومی نما برای جلوگیری از هدررفت انرژی ایده آل است. نصب این نما کمک می کند که در فصل تابستان انرژی کمتری برای خنک نگه داشتن فضا صرف شود و مقرون به صرفه باشد.

  16. برای ساختمان مسکونی هم استفاده میشه از این؟