استعلام قیمت
ثبت درخواست
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

کاشی سرویس بهداشتی شیک

كاشي سرويس بهداشتي شيك
قیمت کاشی سرویس بهداشتی

سرویس بهداشتی یکی از ریزفضاهای اصلی در همه مکان های عمومی و خصوصی است. به همین دلیل انتخاب مصالح ساخت سرویس بهداشتی باید با دقت و کاملا آگاهانه صورت گیرد. طراحی سرویس بهداشتی در مکان هایی مانند منزل مسکونی ، رستوران ها ، سالن های پذیرایی ، مجتمع های تجاری و اداری ، مانند دیگر فضاهای ساختمان بسیار مهم تلقی می شود. با استفاده از مصالح چشم نواز در کنار مرغوبیت و کیفیت بالا ، می توان یک سرویس بهداشتی خاص طراحی نمود. از آنجایی که کاشی پر مصرف ترین مصالح برای ساخت سرویس بهداشتی محسوب می شود، انتخاب کاشی سرویس بهداشتی شیک می تواند تاثیر به سزایی در جذابیت این فضا داشته باشد.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
کاشی سرویس بهداشتی شیک

تنوع در طرح و رنگ و اندازه کاشی شیک برای سرویس بهداشتی ، انتخاب این متریال را برای مخاطب دشوار کرده است. برای انتخاب کاشی مناسب ، باید به نکاتی مانند ابعاد سرویس بهداشتی ، نور پردازی ، نحوه جایگزینی سینک و روشویی و کاربری مکانی که سرویس بهداشتی در آنجا قرار دارد توجه نمود.

کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
استفاده از طرح و رنگ مناسب در کاشی کاری سرویس بهداشتی کوچک

رنگ کاشی سرویس بهداشتی شیک

در سرویس بهداشتی های کوچک بهتر است از کاشی با رنگ های روشن مانند طوسی کمرنگ ، سفید ، شیری ، زرد و هلویی استفاده کنید.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
استفاده از رنگ روشن در کاشی کاری سرویس بهداشتی کوچک

اگر فضای سرویس بهداشتی به اندازه کافی بزرگ است می توان از رنگ های تیره تر کاشی توالت شیک استفاده کرد.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
کاشی سرویس بهداشتی شیک به رنگ تیره

مدل کاشی سرویس بهداشتی شیک با رنگ های براق معمولا برای فضاهای کوچک استفاده می شود و بالعکس کاشی با رنگ مات برای فضای بزرگتر استفاده می شود.

کاشی سروِیس بهداشتی شیک
کاشی سرویس بهداشتی با رنگ براق
کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
کاشی سرویس بهداشتی مات

اگر از نظر هزینه محدودیتی ندارید و قصد دارید یک سرویس بهداشتی خاص و لوکس داشته باشید می توانید از کاشی سرویس بهداشتی شیک به رنگ مشکی براق استفاده کنید. این یک انتخاب بسیار متمایز برای طراحی سرویس بهداشتی است.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
استفاده از کاشی مشکی براق برای سرویس بهداشتی شیک

کاشی سرویس بهداشتی شیک با رنگ های متضاد می تواند یک انتخاب مناسب و متفاوت برای طراحی سرویس بهداشتی مدرن باشد. در این نوع طراحی معمولا از یک رنگ خنثی و یک رنگ جیغ استفاده می شود برای مثال طوسی و نارنجی و یا سفید و مشکی می تواند گزینه مناسبی باشد.

کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
ترکیب رنگ سفید و مشکی در کاشی کاری کف سرویس بهداشتی

رنگ سفید به دلیل همخوانی با رنگ ها و طرح های دیگر ، یک رنگ پرکاربرد برای کاشی سرویس بهداشتی شیک و مدرن محسوب می شود.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
رنگ سفید کاشی سرویس بهداشتی شیک

طوسی یا خاکستری از رنگ های تسکین دهنده هستند. البته برای انتخاب رنگ طوسی یا خاکستری بهتر است به اندازه محیط و نورپردازی توجه کنید. رنگ طوسی در کنار رنگ های گرم مانند نارنجی یک ترکیب فوق العاده چشم نواز ایجاد می نماید.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
استفاده از کاشی طوسی در دیوار و کف سرویس بهداشتی

رنگ سبز یکی از رنگ های پر طرفدار برای کاشی سرویس بهداشتی شیک است. رنگ سبز حس طراوت و شادابی را به مخاطب القا می کند.

کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
کاشی سبز رنگ سرویس بهداشتی

اگر به دنبال فضاهای پر شور و هیجان هستید می توانید از رنگ های شاد و جیغ برای کاشی سرویس بهداشتی شیک استفاده کنید. البته استفاده از رنگ های جیغ پس از مدت کوتاهی می تواند حس دلزدگی ایجاد کند. به همین دلیل بهتر است از این دسته رنگ ها در کنار رنگ های ملایم استفاده شود.

کاشی توالت شیک
ترکیب رنگ جیغ و ملایم در کاشی کاری سرویس بهداشتی

کاشی سرویس بهداشتی شیک و مدرن

می توانید از کاشی سرویس بهداشتی شیک و مدرن که تشکیل دهنده یک طرح کلی بر روی دیوار سرویس بهداشتی است ، استفاده کنید برای مثال طرح گل و یا برگ.

کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
کاشی سرویس بهداشتی طرح گل

اگر فضای منزل شما به صورت مدرن طراحی شده است بهتر است برای همخوانی سرویس بهداشتی با دیگر فضاها از کاشی سرویس بهداشتی مدرن استفاده کنید.

انواع کاشی سرویس بهداشتی شیک
کاشی مدرن سرویس بهداشتی

امروزه تنوع در تولید کاشی برای سرویس بهداشتی بسیار بالا رفته است. مدل کاشی های رنگی ، سه بعدی و کاشی با طرح برجسته از انواع کاشی با طرح های جدید است که به نسبت مدل های دیگر از قیمت بالاتری برخوردار می باشند.

طرح کاشی سرویس بهداشتی شیک
کاشی سه بعدی

کاشی سرویس بهداشتی شیک و کلاسیک

در انتخاب کاشی کلاسیک باید به هارمونی کاشی با دیگر اجزا و دکوراسیون سرویس بهداشتی توجه ویژه ای نمود. اگر فضایی کلاسیک دارید می توانید از کاشی هایی با طراحی کلاسیک بهره ببرید.

قیمت کاشی سرویس بهداشتی شیک
طرح کلاسیک کاشی سرویس بهداشتی

ابعاد کاشی سرویس بهداشتی شیک

کاشی سرویس بهداشتی شیک در اندازه های مختلف در بازار موجود است. معمولا برای فضاهای کوچک از کاشی با ابعاد کوچک و برای فضاهای بزرگ از کاشی با ابعاد بزرگ استفاده می شود. البته بهتر است به این نکته توجه کنید که هر چه ابعاد کاشی بزرگتر باشد وزن بیشتری دارد. پس اگر قصد خرید کاشی با وزن زیاد دارید بهتر است اول دیوار و سقف سرویس بهداشتی را چک کنید که برای نصب این نوع کاشی مناسب باشند. یک مدل کاشی سرویس بهداشتی شیک استفاده از کاشی با دو اندازه متفاوت است.

کاشی شیک برای سرویس بهداشتی
استفاده از ابعاد متفاوت کاشی در کف و دیوار

نکات قابل توجه در انتخاب کاشی سرویس بهداشتی شیک

سرویس بهداشتی یک فضای بهداشتی در منزل است به همین دلیل نظافت و پاکیزگی آن بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر حساسیت بالایی نسبت به پاکیزگی سرویس بهداشتی دارید بهتر است از کاشی با رنگ های روشن استفاده کنید. چرا که کثیفی و آلودگی بر روی کاشی سرویس بهداشتی شیک با رنگ روشن بهتر دیده می شود.

کاشی سرویس بهداشتی شیک
استفاده از کاشی سفید در دیوار و کف سرویس بهداشتی

نظافت و تمیزی سرویس بهداشتی یکی از موارد حائز اهمیت برای کاربران است. به همین دلیل برای خرید کاشی سرویس بهداشتی شیک در کنار ظاهر زیبا به جنس کاشی دقت کنید. کاشی هایی با کیفیت بالا به راحتی تمیز می شوند. بهتر است قبل از نظافت سرویس بهداشتی ، پنج دقیقه آب داغ را باز بگذارید. بخار آب داغ باعث می شود کاشی های سرویس بهداشتی سریع تر تمیز شوند. دقت کنید کاشی انتخابی شما لیز و سر نباشد، زیرا استفاده از کاشی های لغزنده بسیار خطرناک است.

کاشی شیک سرویس بهداشتی
تمیز کردن آسان کاشی سرویس بهداشتی

همانطور که گفته شد انتخاب کاشی توالت شیک تاثیر به سزایی در فضای سرویس بهداشتی می گذارد. اما در کنار آن باید به اندازه و ظاهر تجهیزات دیگر نیز توجه شود. به همین دلیل بهتر است قبل از خرید تجهیزات سرویس بهداشتی ، ابتدا کاشی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اگر تنها قصد بازسازی سرویس بهداشتی را دارید، بهتر است متناسب با تجهیزات موجود در سرویس ، کاشی مناسب تهیه کنید.

برای مطالعه بیشتر:

مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
کاشی سرویس بهداشتی طرح گل
بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی

بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

کاشی کاری مدرن
کاشی آشپزخانه
مدل کاشی سرویس بهداشتی کوچک
وان حمامی
قیمت وان دونفره
وان جکوزی قیمت
وان چهار نفره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چه امتیازی می‌دهید؟

امتیاز کاربران: 4.69 ( 5 نظر)

۱۳ نظر

  1. کاشی سرویس بهداشتی شیک و کلاسیک متنوعی در فروشگاه ها و سایت های فروش کاشی وجود داره و انتخاب کاشی های متناسب بارنگ هایی که هم خوانی داشته باشن با هم باعث زیباتر شدن و حتی بزرگ جلوه دادن سرویس بهداشتی میشه!!

  2. بنظرتون چه رنگ کاشی برای دستشویی بهتره ؟

  3. کاشی های سرویس بهداشتی شیک و مدرن رو میشه برای فضای بزرگ انجام داد

  4. سلام کاشی های سرویس بهداشتی شیک استفاده شده در عکس های فوق خیلی با فضا و وسایل موجود در سرویس بهداشتی مچ هستن و برای بازسازی لازمه نه فقط به کاشی ها به سایر اجزای سرویس بهداشتی هم توجه بشه.

  5. این کاشی سرویس بهداشتی شیک خیلی طرح های زیبا و متنوعی داره میشه از مدل سنتی بیشتر مدل بزارید

  6. ممنون از مطلب خوبتون درباره کاشی سرویس بهداشتی شیک

  7. قیمتای این کاشی های شیک تو چه رنجیه؟

  8. واقعا اسم مطلب برازنده بود، کاشی سرویس بهداشتی شیک، واقعا شیک هستن کاشی ها، چجوری میتونیم تهیه کنیم؟

  9. چه کاشی های قشنگی، برای خرید چطور باید اقدام‌ کنیم؟